Hey ik ben Dina
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hey, ik ben Dina 26 lentes jong en ben momenteel 29 weken zwanger van mijn eerste kindje... Ik werk in een grootwarenhuis afdeling bakkerij/traiteur, en mijn hobby's zijn knutselen, lezen, gedichten schrijven en nog vele meer! Ik ben zeer positief ingesteld qua persoonlijkheid en een beetje veel prettig gestoord, ben altijd op zoek om toffe vrienden te leren kennen om een babbeltje mee te doen 

- jong moederke
- Pas blauw
-
- Moderator
- Contacteer:
Hallo, welkom hier en heel veel plezier op de forum.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Laatst gewijzigd door Keppebolle op 15 dec 2005, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Hihi
Wat "het" gaat worden verklap ik nog lekker niet...
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het hier allemaal in zijn werk gaat, kan er mij mss iemand helpen...
Groetjes van een prettig gestoorde mama in spé
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe het hier allemaal in zijn werk gaat, kan er mij mss iemand helpen...

Groetjes van een prettig gestoorde mama in spé

Hihi yes I did it...
Het is eigenlijk wel makkelijk hoor, had het alleen niet goed gelezen natuurlijk... Kom juist van het werk, en kwam thuis en mijn lieve vriend had er een rommeltje van gemaakt dus ben als een bezetene beginnen opruimen en afwassen, en dan dacht ik nog aan iets anders voor te doen, dus was helemaal verstrooid hihi, een typische karaktertrek van mij...
Het is eigenlijk wel makkelijk hoor, had het alleen niet goed gelezen natuurlijk... Kom juist van het werk, en kwam thuis en mijn lieve vriend had er een rommeltje van gemaakt dus ben als een bezetene beginnen opruimen en afwassen, en dan dacht ik nog aan iets anders voor te doen, dus was helemaal verstrooid hihi, een typische karaktertrek van mij...
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
welkom en veel plezier
en proficiat met je zwangerschap
grtz greet
en proficiat met je zwangerschap
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
Hihi, weet je al wat het gaat worden? Bij mij is het nog een geheimpje...
Soms doet dat wel pijn als het beweegt, tegen mijn ribbel enzo precies of het zich aan het uitstrekken is in volle glorie... Had daar wel schrik voor dat het dwars zou liggen maar heb vandaag gezien dat het hoofdje wel degelijk naar beneden ligt... 8 cm dik is dat hoofd, was daar wel van verschoten... amaai en dat groeit nog en moet er binnen twee maanden uit... hihi
Soms doet dat wel pijn als het beweegt, tegen mijn ribbel enzo precies of het zich aan het uitstrekken is in volle glorie... Had daar wel schrik voor dat het dwars zou liggen maar heb vandaag gezien dat het hoofdje wel degelijk naar beneden ligt... 8 cm dik is dat hoofd, was daar wel van verschoten... amaai en dat groeit nog en moet er binnen twee maanden uit... hihi
Er blijven er geen zitten hoor
Ik ging eerst ook zwijgen dat wij een jongetje kregen, maar ik kon niet
Ik heb sjans, zijn hoofdje ligt al van de 28ste week beneden
, het hoofd is ook groot, hij zit een beetje voor op zijn groei volgens het gemiddelde. Hij zou ook al 2 kg 600 gram wegen
Ik overweeg een "onderwaterbevalling" in H Serruys ziekenhuis in Oostende.

Ik ging eerst ook zwijgen dat wij een jongetje kregen, maar ik kon niet

Ik heb sjans, zijn hoofdje ligt al van de 28ste week beneden

Ik overweeg een "onderwaterbevalling" in H Serruys ziekenhuis in Oostende.

Een onderwaterbevalling lijkt me wel zalig...
Ik zou graag willen proberen van zonder epidurale te bevallen, maar de gynaecoloog raadde mij dat af...
Nu moet ik 7 januari een bekkenmeting laten doen, wat gaat dat weer worden?
Philippe, mijn vriend, wou persé weten wat het zou worden, maar hij kan het tot nu toe goed voor hem houden hoor... En de familieleden maar vissen hihi, wel grappig!
Ik zou graag willen proberen van zonder epidurale te bevallen, maar de gynaecoloog raadde mij dat af...
Nu moet ik 7 januari een bekkenmeting laten doen, wat gaat dat weer worden?
Philippe, mijn vriend, wou persé weten wat het zou worden, maar hij kan het tot nu toe goed voor hem houden hoor... En de familieleden maar vissen hihi, wel grappig!
Ben normaal gezien ook een flapuit hoor, maar nu heb ik mijn mond dichtgeritst... Sta er soms zelf stom van dat ik zo goed kan zwijgen... Hihi allé hopen dat ik het nog twee maanden kan volhouden hé...
Wie heeft er hier ook last van opgezwollen voeten? Wist niet dat ik het had tot ik daarjuist mijn sokken naar omlaag deed omdat dat precies pijn deed, zo een knellend gevoel... 2 dikke patatten van voeten heb ik nu
Wie heeft er hier ook last van opgezwollen voeten? Wist niet dat ik het had tot ik daarjuist mijn sokken naar omlaag deed omdat dat precies pijn deed, zo een knellend gevoel... 2 dikke patatten van voeten heb ik nu