Een topic kruipen hoort hier ook thuis he.
Zoals jullie misschien weten kan Sete kruipen sinds 3 november. Nu een goede 2 weken later weet hij al een weg door heel de woonkamer te banen.
Wat vandaag nog specialer was en ik toch ontroerd was...
Ik moest naar toilet en maakte ineens zijn fles in de keuken die grenst tegen de living. Hij huilen omdat mama wegging in zijn ogen. Hij was ook behoorlijk moe al dus tja...
Tegen ik terug was van toilet en klaar was met zijn fles was hij al een eind naar de keuken komen kruipen...al huilend maar hij heeft volgehouden. Ik vond het wel lief...
Heb hem dan ook direct geknuffeld. Want enkele dagen geleden deed hij dit nog niet dan wa shet zo van foert ik huil, kom mij maar halen maar nu weet hij zich goed te verplaatsen...
kruipen
Moderators:Welcome, Dagmar, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
Hier is het nog steeds buikschuiven in plaats van kruipen.
Hij kan nogtans op zijn knietjes en handjes steunen hoor,maar op de buik schuiven vind hij blijkbaar veel leuker.
Maar hij geraakt wel op zijn bestemming hoor.
En zelfs al heel vlug.
Onlangs had ik hem op zijn poep gezet,nu kan hij dat nog maar enkele weken en valt dus nog regelmatig om.
Meestal is dat op zijn buik,dus geen probleem dan,maar nu viel hij dus op zijn achterhoofd.
Natuurlijk begon hij te krijsen en die lieverd kroop ,of beter schoof,direct naar mij om zich te laten troosten.
Hij kan nogtans op zijn knietjes en handjes steunen hoor,maar op de buik schuiven vind hij blijkbaar veel leuker.
Maar hij geraakt wel op zijn bestemming hoor.
En zelfs al heel vlug.
Onlangs had ik hem op zijn poep gezet,nu kan hij dat nog maar enkele weken en valt dus nog regelmatig om.
Meestal is dat op zijn buik,dus geen probleem dan,maar nu viel hij dus op zijn achterhoofd.
Natuurlijk begon hij te krijsen en die lieverd kroop ,of beter schoof,direct naar mij om zich te laten troosten.