aftellen geblazen voor de juli-mama's
Moderators:Dagmar, Moderators
en 's nachts is het dus geen haar beter he, het koelt gewoon niks af. Ik heb tot 5 u de ventilator laten opstaan, en toen ik die afzette, was het gewoon terug snikheet in de kamer
. Vandaag wordt het de warmste dag van het jaar, dus dat wordt nog even afzien. Een dagje waarop ik niet te veel zal doen dus.
Morgen zou het frisser worden, ale ja, 30 graden, da is nog warm he. Maar toch al beter als dit...
Vandaag 39 weken ver, ben eens benieuwd, of ik een paar daagjes vroeger beval of eerder een paar daagjes later. Ben plots enorm ongeduldig en nieuwsgierig geworden, dus van mij mag het beginnen.
Eens zien hoe kleintje er over beslist...

Morgen zou het frisser worden, ale ja, 30 graden, da is nog warm he. Maar toch al beter als dit...
Vandaag 39 weken ver, ben eens benieuwd, of ik een paar daagjes vroeger beval of eerder een paar daagjes later. Ben plots enorm ongeduldig en nieuwsgierig geworden, dus van mij mag het beginnen.

Wij laten de blazer gewoon de ganse nacht opstaan, anders is het boven om dood te vallen. En dan heb ik vooral 's nachts enorm pijn aan mijn schaambeen auw auw, vooral bij het omdraaien, ik word er steeds wakker van.
Fozke: Ik ben maar 2 daagjes na u uitgerekend
Mijne vriend zei gisteren nog "ben zo benieuwd wanneer het bij u gaat beginnen"
Ahja zijn verlof hangt van mij af ocharme, als ik beval is hij een maand thuis
Dolfijntje: Hoe gaat het met jou?
Fozke: Ik ben maar 2 daagjes na u uitgerekend

Ahja zijn verlof hangt van mij af ocharme, als ik beval is hij een maand thuis
Dolfijntje: Hoe gaat het met jou?
Mijn ventje heeft de eerste 2 weken van augustus verlof en ook hier afhankelijk van de bevalling neemt hij voor- en nadien aansluitend vaderschapsverlof. Zal dus ook een tijdje thuis zijn en daar ben ik heel erg blij mee. Ik zal wel weten wat doen met een peuter en baby in huis.
Ja Myla, we zullen zien he wie het eerste gaat zijn
Vandaag nog niks van dolfijntje gehoord, hoe gaat het ginder? of ben je in harde arbeid op deze warme dag?
Ja Myla, we zullen zien he wie het eerste gaat zijn

Vandaag nog niks van dolfijntje gehoord, hoe gaat het ginder? of ben je in harde arbeid op deze warme dag?
Dolfijntje?????????????????
Verslag van deze nacht
23 u: enkele voorweeën. Meteen vrij pijnlijk en rugweeën. Ik weet waar ik me aan kan verwachten dus
1u: toen begon het
TE WAAIEN!
Ikke dolgelukkig, wou wel een vreugdedansje doen, maar nee hoor, hier in het verre LImburg blijft het bij 2 stomme windzuchtjes.
En nu is het dus officiëel, ik heb een inzinking, ik kan die hitte niet meer aan. Binnen is het 30 graden, op de slaapkamer nog warmer. Hoe kan ne mens dan ne fatsoenlijke nacht hebben? Om half 7 was het op de slaapkamer eindelijk 'afgekoeld' tot 30
graden, en dacht ik nog een uurtje eindelijk wat te kunnen slapen, beginnen ze buiten ergens te boren en te slijpen. Als ik op dat moment ook nog eens ontdek, dat de babyfoon om de 1 of andere reden deze nacht om ik-weet-niet-hoe-laat is uitgevallen is het hek helemaal van de dam en ben ik beginnen te wenen. Dit weer is niet meer normaal en ik wil gewoon nog eens ne nacht fatsoenlijk slapen. En dat lukt dus niet. Ik wil nog 1ne nacht, voor ik beval, en dan weer een hele tijd met onderbroken nachten zit. Maar nee, ze blijven temperaturen tot 30 graden voorspellen, dus afkoelen hier binnen zit er niet in, en slapen dus ook niet...Ik ben moe, overhit en hoogzwanger. En ik heb het nu ff verdomd moeilijk...
En ventje was natuurlijk al naar het werk vertrokken.
En daar zijn de traantjes dus weer
Verslag van deze nacht
23 u: enkele voorweeën. Meteen vrij pijnlijk en rugweeën. Ik weet waar ik me aan kan verwachten dus

1u: toen begon het
TE WAAIEN!

Ikke dolgelukkig, wou wel een vreugdedansje doen, maar nee hoor, hier in het verre LImburg blijft het bij 2 stomme windzuchtjes.
En nu is het dus officiëel, ik heb een inzinking, ik kan die hitte niet meer aan. Binnen is het 30 graden, op de slaapkamer nog warmer. Hoe kan ne mens dan ne fatsoenlijke nacht hebben? Om half 7 was het op de slaapkamer eindelijk 'afgekoeld' tot 30

En ventje was natuurlijk al naar het werk vertrokken.
En daar zijn de traantjes dus weer

- dolfijntje2
- Pas blauw
ik loop ook nog steeds rond met die dikke buik
Gisteren zijn we "gevlucht" naar mijn ma thuis, daar is het in de zomer altijd lekker fris binnen(goeie isolatie
) anders hadden ze me kunnen afvoeren denk ik....
pfff ben eens benieuwd wanneer het eindelijk gaat beginnen hopelijk dit weekend nog want men ventje heeft maar 2 weekjes vakantie en volgende week is de laatste week al. Hoop dat hij er nog iets van ga hebben van ons kleintje
anders zit ik hier al dadelijk alleen en daar ben ik toch wel wat bang voor
vandaag opgestaan met vreemd gevoel. niet echt pijn maar gewoon raar gevoel in mijn lijf, maar of het een teken is dat het gaat beginnen daar hoop ik al niet meer op want heb al veel valse alarmen gehad

Gisteren zijn we "gevlucht" naar mijn ma thuis, daar is het in de zomer altijd lekker fris binnen(goeie isolatie

pfff ben eens benieuwd wanneer het eindelijk gaat beginnen hopelijk dit weekend nog want men ventje heeft maar 2 weekjes vakantie en volgende week is de laatste week al. Hoop dat hij er nog iets van ga hebben van ons kleintje

vandaag opgestaan met vreemd gevoel. niet echt pijn maar gewoon raar gevoel in mijn lijf, maar of het een teken is dat het gaat beginnen daar hoop ik al niet meer op want heb al veel valse alarmen gehad

- dolfijntje2
- Pas blauw
- dolfijntje2
- Pas blauw
Ideaal weer hier om te bevallen, moet ik zeggen
. Lekker fris, bewolkt, en wat wind. Heb alles tegen elkaar open staan, dat het hier binnen ook kan afkoelen!!!!
Mss wachtte je kleintje hierop he? Want de voorbije dagen was het eigenlijk geen weer om te bevallen! Ik hoop het voor je!
En ik hoop dat het hier voldoende afkoelt om eerst nog eens een nachtje wat beter te slapen

Mss wachtte je kleintje hierop he? Want de voorbije dagen was het eigenlijk geen weer om te bevallen! Ik hoop het voor je!
En ik hoop dat het hier voldoende afkoelt om eerst nog eens een nachtje wat beter te slapen

- dolfijntje2
- Pas blauw
ja volgens de weermannen gaat het nu de komende dagen frisser worden
onze kleintjes zullen daar misschien op gewacht hebnben ja wie weet hihi. hier is het ondertussen toch ook meer beginnen waaien en enkele druppeltjes gevallen joehoeeee
kan echt deugd doen he die wind na die ellenlange periode van hiite 

Het slechte weer was maar van korte duur...helaas...de afkoeling is al terug verdwenen. Ach ja ik ga er mee moeten leren leven, denk ik
Ik heb hier ondertussen al een goe uurkes toch wel pijnlijke voorweeën , maar ik denk niet dat het gaat doorzetten; Ik heb ons meisje voor het slapen toch maar een extra knuffel gegeven, je weet maar nooit he...Stel je voor dat het haar laatste dag alleen was...snif...

Ik heb hier ondertussen al een goe uurkes toch wel pijnlijke voorweeën , maar ik denk niet dat het gaat doorzetten; Ik heb ons meisje voor het slapen toch maar een extra knuffel gegeven, je weet maar nooit he...Stel je voor dat het haar laatste dag alleen was...snif...
Laatst gewijzigd door fozke op 22 jul 2006, 21:32, 2 keer totaal gewijzigd.
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
hoi ik hier ik nog is
ik kom jullie veel moed geven om te bevallen . doe dat goed he meiden. ik duim voor jullie dat jullie een vlotte bevalling hebben en een wolk van een kindje.
ik zit er momenteel ook door met de warmte
ik ben het beu maandagochten ga ik naar de electrozaak en ga me een verplaatsbare airco halen . ik hou het nhier niet meer uit en dan constant met die weeen pfffff 

ik zit er momenteel ook door met de warmte

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
is die echt nog niet gemaakt???fozke schreef:En mijn valies eens inpakken
Ik ging de dag dat niels geboren was, normaal gezien, mijn valies uitpakken en opnieuw inpakken, want ik wou er dingen uithalen en andere erbij steken - die dingen lagen wel al klaar; het is er dus nooit van gekomen

Ik hoop dat jullie 's nachts mogen bevallen, met de ramen open...