Annubis schreef:ik wist het dat het je wel zou aanstaan bij barudy

die staat bijna bij alle vrouwen aan ! Al een sjans dat ik zwanger was en getrouwd

en hij is trouwens ook getrouwd en heeft een dochtertje. Barudy(jorge is zijn voornaam) is gewoon de perfecte man

misschien lag het ook wel aan mijn zwangerschapshormonen hoor dat ik zo reageerde op hem.
Haha geloof ik best hij is echt fantastisch, erg lief, best grappig en zeker en vast nie mis om te zien tzal wel niet alleen aan de hormoontjes hebben gelegen

(alhoewel zeker ben ik daar niet van aangezien ik er zelf ook last van heb opt moment

)
en die vrouw en dat dochtertje euhm tja...
Molly: twas inderdaad ff slikken maar ben er wel erg blij mee begin zo stilaan een beetje zenuwachtig te worden en heel erg nieuwsgierig te worden naar mn klein ventje en als het dan ineens een week opschuift is dat toch weer een weekje minder dat ik zenuwachtig/nieuwsgierig moet zijn he (amai wa nen uitleg)
Sofie: mja ze moet van het buitenland komen dus veel kunnen ze er niet aan doen
ach ja desnoods maar even ergens een wiegje lenen ofzo en als ik me niet vergis heeft mn moeder ook nog een bedje staan dat ik wel even kan gebruiken
Sandy: mag je zeker doen hoor!!
Zeg Annubis dat was dan echt wel pech hebben he (wat die doopsuiker betreft)
Snuffie: iets tot daar aan toe maar bij mij begint het er meer en meer op te lijken dat alles op het laatste moment zal gebeuren
en ik ben nogal perfectionistisch dus kan daar niet zo goed tegen
Als er ook maar al iets inorde zou zijn zou ik me al een pak beter voelen
Maar momenteel: nog geen suikerboontjes, nog geen kaartjes, nog niks van uitzet (behalve het park daarvoor moet ik enkel nog om een matrasje maar verder dus echt totaal niks) tenige wat ik al heb is dus het park(met bekleding maar zonder matras), 2broekjes, 1 slabbetje, 6bodytjes(3met lange en 3 met korte mouwen), 6slaappakjes en das alles
De wandelwagen (met draagmand ) krijg ik van mn moeder cadeau en de rest moet ik dus echt maar eens dringend gaan bestellen en/of gaan kopen
Dat krijg je dus als er mensen zijn die zeggen bwa das nu nog niet nodig er is nog tijd genoeg (jaja alleen gaat die tijd iets sneller voorbij dan je denkt)...
alle en je daar naar luistert natuurlijk he
xxx