Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

nana54
Pas blauw

Bericht door nana54 » 13 apr 2007, 09:15

Heylaba,
En ik die dacht dat we de enige waren die zo snel terug dachten voor een tweede prutske ! :roll: ! We zouden terug starten op de eerste verjaardag van Zion, dan laat ik terug de pil.
Als het onmiddelijk lukt zullen we moeten zien want onze spruit heeft er 3jaar en half over gedaan om er te kunnen komen .... dus afwachten geblazen.

Ook hier is het voedingsschema alsookhet slaappatroon helemaal de pijp uit ... gisterenavond zijn flesje van 20u ni willen drinken veel te moe en nogthans had hij reeds in de nammiddag een goe dudje gedaan.
Pas om 23u terug wakker geworden maar het was niet te geloven 'k heb nog een flesje bij gemaakt en ja hij heeft 270ml gedronken ... We konden onze ogen niet geloven want anders heeft hij ook steeds moeite om 210ml op te krijgen :? :?

Dus Chanti ik maak steeds een flesje van 210ml, zodat ik zeker ben dat ik geen meer moet bij maken.
Anders ziet u prutske er goed uit hé!!! :)

Aditi,
Leuk om te horen dat je al goed terug thuis voelt op je werk want 't is toch belangrijk hé :wink:
Volgende maandag moet ik ook terug naar een bijscholing maar ik verlang nog ni echt omdat er nu steeds slechte kretiek aan men oren komt ivm de werkdruk enzo
Dus ik sta echt niet te springen maarja e ...

Allée 'k ga nog wat verder doen in men huishouden,
tot later,
grtj nana
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 13 apr 2007, 09:21

hey nana,

maar dat bedoel ik nu net, kyana is bijna 3maand en drinkt altijd 180ml en wilt soms 210ml maar zion is ruim ouder, tis daarmee dat ik mij een beetje zorgen maak, maar het zal wel in orde zijn zeker, een groeispurtje mss zoals ze zeggen :lol:

ik vind het erg voor jullie dat jullie terug moeten gaan werken, ik heb besloten om thuis te blijven het eerste jaar, zolang het gaat natuurlijk.

nemen jullie nu allemaal de pil? ik eigenlijk niet meer, ik heb eerlijk gezegd niet meer de moeite gedaan om na de bevalling terug op controle te gaan :oops: moet ik mss toch maar eens doen.

groetjes, en ook ik ga nog wat huishoudelijk werk verrichten :lol:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 13 apr 2007, 12:29

chanti schreef:nemen jullie nu allemaal de pil? ik eigenlijk niet meer, ik heb eerlijk gezegd niet meer de moeite gedaan om na de bevalling terug op controle te gaan :oops: moet ik mss toch maar eens doen.
Mij heben ze die al voorgeschreven in het ziekenhuis en ik ben die na drie weken inderdaad beginnen nemen. Wel de minipil hé (cerazetta). Die moet ik gewoon aan één stuk blijven doornemen en als ik stop met borstvoeding mag ik terug overschakelen op een gewone pil.
Ik zou niet willen dat er 'ongelukskes' gebeuren :lol: :lol:
Allez... nog niet. In het bet begin was er bij ons absoluut geen sprake over kindjes. Omdat wij met een nogal groot leeftijdsverschil zitten (ikke 30 en de papa 48). Hij heeft al een zoon van 25. Maar met de jaren worden je relatie beter en heeft hij gezegd om er toch eneke te maken :lol: Ik was er niet kwaad om. En nu de mensen lachend vragen wanneer we aan ons tweede beginnen zegt hij: 'nog niet onmiddellijk maar we sluiten niets uit' :shock: :shock: Ik viel gewoon van mijne stoel. Ik wist niet wat ik hoorde. Als het zo'n braveke wordt als Margot wil ik er onmiddellijk een tweede, maar het moet financieel ook haalbaar zijn hé. Margot gaat vanaf jullie naar de crèche en dat zal ons 400 euro per maand kosten (4 dagen per week). Reken maar uit als er 2 naar de crèche moeten. Dan kunt ge gaan werken alleen om de opvang te betalen :roll: En stoppen met werken is ook financieel niet haalbaar met de afbetaling van ons huizeke. En we willen toch nog wat levenskwaliteit hé. Ik zou het ook niet kunnen om altijd thuis te blijven zitten. Ik zal er in het begin wel van afzien denk ik om ons prutske weg te brengen. Hopelijk is dat pas in juli nodig. Ik ben gisteren naar het werk gereden voor de aanvraag van dat borstvoedingsverlof.
Er is inderdaad geen lokaal voorzien om af te kolven en dan zou ik in principe recht hebben op drie maanden extra verlof. Allez... toch zolang ik borstvoeding geef. Das alleszins een motivatie om door te blijven doen.
Ze gingen alles eens opzoeken en dan gingen ze mij iets laten weten. Ze gingen nazien of er ergens iets over op papier staat. In Brussel zijn er al enkele die thuiszitten met BV-verlof en vorig jaar was er bij ons ook eentje. Dus ze zien niet in waarom ik het dan niet zou krijgen, maar eerst zien hé. Want ik heb nog steeds geen bevestiging. Anders zou ik 23/04 terug moeten gaan werken. Dat zie ik helemaal niet zitten. We hebben trouwens geen opvang. Die hebben we pas vanaf 1juli :?

Ons Margotje heeft deze nacht weer zalig geslapen. Van 21u tot 06.45u. Gisteren van 21u tot 07.15u :shock: :shock: Nu ligt ze weeral te slapen. Ik heb ze vandaag nog niet veel gezien.

Aicha,
Ze sliep al zo goed (21u tot 06u) voordat ze naar de osteopaat ging :wink: :wink: Het is gewoon zalig. Ik hoop dat het blijft duren, maar dat kan nog altijd veranderen zeker?? Als ze zo'n groeispurtje heeft zal ze 's nachts wel terug wakker worden om te eten zeker?? Allez... we zullen wel zien en voorlopig genieten van de rustige nachten. De borstvoeding blijft heel goed gaan dus we geven het nog niet op :lol: :lol:

Hier nog wa fotokes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 13 apr 2007, 12:51

hey flupke,

hoeveel weegt margot nu ongeveer?

want ze is ook een stevige denk ik eh, net gelijk ons kyana.
maar ze is zo een mooi meisje eh, ik smelt bij het zien ervan :lol:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 13 apr 2007, 13:02

Op 29 maart zijn we naar Kind en Gezin gegaan en toen woog ze 5.4 kg. Hoeveel het ondertussen is weet ik niet zuust, want ik heb thuis geen weegschaal. Ik schat tussen de 5.6kg en 5.8 kg. Ze was toen 58 cm groot, das 7 cm gegroeid sinds haar geboorte :lol: :lol: Ze doet da helemaal niet slecht.

Margotje is inderdaad een dikske als ge ze in sommige houdingen ziet zitten. Als ze op de arm zit is het zo'n schoon dotteke, maar op sommige fotokes heeft ze echt een serieuze dubbele kin als ze ineen gezakt zit :lol: :lol: En ik heb foto's waarop ze ongelooflijk lelijk staat :? Precies een heel ander kind, maar die durf ik precies nie posten :oops: :oops: Die kan ongelooflijke lelijke 'smoelekes' trekken terwijl het zo'n schoon kindje is :lol: :lol: We hebben hier al serieus de slappe lach gehad met haar.
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

kinneke

Bericht door Aicha » 13 apr 2007, 14:12

Flupke,

hebdat hier ook hoor van die foto's waarvan ik mons eigen pruts er bijna niet in herken :lol: . precies een ander kindje!

En dat dubbele kinneke, dat hebben de meeste babies zunne en da's een teken van gezondheid zegt de kinderarts! Dat zit hier dus allemaal wel snor met ons boelekes :lol: :lol: :lol:

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 13 apr 2007, 15:17

ons heeft dat ook hoor een dubbele kin hihihi, ik vind dat wel grappig,

de ons kan ook gezichten trekken, dan liggen we dubbel van het lachen, zoals die foto die ik eerder gepost heb, waar ze zo lacht hihihi elke keer als ik die zie moet ik opnieuw lachen, en ze is zo lief :lol: maar het is toch moeilijk om die gekke bekken vast te leggen op foto vind ik :lol:

sewes als het wat frisser is ga ik eens een wandelingske maken want nu ga ik da ni doen want ze zweet dan nogal rap en dan heb ik schrik dat als er een windje overkomt dat ze ziek gaat worden en ze heeft al zoveel afgezien dus ik hoop dat ze zo lang mogelijk gespaart blijft van de verkoudheid en griep en de kinderziektes enzo, maja da hebben we ni te kiezen he.

alle flupke, laat u lelijkste foto eens zien, dan doen wij dat ook allemaal, ik zal beginnen hihihi :lol: :oops: eerst ne vieze foto(waar ze op bokst) en dan ne grappige foto waar ze op aan het zingen is hihihi

Afbeelding
Afbeelding

groetjes
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 13 apr 2007, 15:22

hoe komt het eigenlijk dat mijn foto's zo klein hier op het forum komen te staan? ge ziet mijn dutske amper :cry: :D
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 13 apr 2007, 16:03

Amai die van u vallen goe mee zunne chanti. Ge moet ier eens zien :oops: :oops:

Afbeelding

Afbeelding

Echt lelijk !!!! :lol: :lol:

Ik laad gewoon mijn foto's op (image-shock) en dan kopieer ik het balkje naast 'hotlinks voor forums (1)'
AfbeeldingAfbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 13 apr 2007, 16:08

oh flupke ik vind die foto's superschattig en mooi, echt waar :lol:
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 13 apr 2007, 16:14

dienen ondersten toch nie zeker :shock: :shock: :shock: :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 13 apr 2007, 16:17

jawel joh, juist wel, superschattig, zo heel verwondert hihihi

kijk deze dan maar eens, hij is wel een beetje wazig ma kijk wat een kop ze trekt :lol:

Afbeelding

oja ik neem op die site ook de 1, raar dat mijn zo klein zijn dan he
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 13 apr 2007, 17:01

Ge moet niet den Thumbnail (1) nemen hé, want dan krijg ik ook da kotteke gelijk da van u

Afbeelding

ge moet den hotlink nemen. Of deed ge dat al. Anders weet ik het nie zunne. :?
AfbeeldingAfbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 13 apr 2007, 19:07

Afbeelding

eens kijken of het gelukt is,

een fotootje van kyana met de papa :lol:
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 13 apr 2007, 19:07

yep gelukt, mercikes eh flupke :lol:
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 13 apr 2007, 19:26

aaaaaaaaaaaaaahhhhh da ziet er al beter uit hé meiske :wink: :wink:
AfbeeldingAfbeelding

Aicha
Pas blauw

poging

Bericht door Aicha » 13 apr 2007, 20:24

Allée, kzal ook eens een poging wagen om hier nene tregffelijke foto op te krijgen (qua grootte dan :lol: :lol: ), want kvind het echt de lelijksten die we hebben. da's verzekers een ander meiske :wink:
Afbeelding
ben benieuwd of dat nu goe zal zijn. als diene foto nu int groot staat verschiet ik vast nog meer maar heb hem altijd maar kleintjes gezien :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 13 apr 2007, 21:49

hihihihi :lol:
ik vind het een heel grappige foto, lekker fruitpapje eh hmmm :lol: :P
Afbeelding

mama24
Pas blauw

Bericht door mama24 » 13 apr 2007, 22:18

allemaal mooi en knoddige kindjes hebben jullie
en mooi foto's

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 14 apr 2007, 21:28

hoi allemaal,

het is hier weer zo stil,

hier is het een echte rotdag geweest, kyana heeft de hele dag gezeurt, gejankt en ambetant gedaan, ik denk dat ze niet zo goed tegen de warmte kan, hoewel het niet zo warm hier in huis is, maar nu ligt ze uiteindelijk toch te slapen en nu ga ik een fris badje nemen want ik heb koppijn van al dat gezeur,

groetjes,

oja, op welke leeftijd zijn jullie met fruitpap begonnen (alle een gestoofd appeltje ofzo)
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 15 apr 2007, 11:02

Tja, Chanti, het mooie weer, he!
Ik kan hier al bijna niet meer volgen nu ik ga werken!!! Wat een hoop foto's van jullie kindjes.
Hier gaat alles zijn gangetje. Blij dat het weekend is natuurlijk! Ik geniet met volle teuegen van het mooie weer, want maandag kan ik weer binnen gaan zitten :(
Ook heel leuk nieuws: mijn venteke en ik zijn vrijdag 10 jaar (!) samen en we hebben besloten om naar een vakantiepark aan de zee in Nederland te gaan met ons drietjes. We hebben lang getwijfeld of we het met twee of met drie zouden vieren, maar we hebben allebei het gevoel dat Mila er echt wel bijhoort. Ik hoop in elk geval dat het dan ook mooi weer is! Of in elk geval toch droog.

Groetjes aan iedereen, geniet nog van het mooie weertje!
Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Aicha
Pas blauw

buiten of binnen

Bericht door Aicha » 15 apr 2007, 11:41

Chanti,

Ja, met het zonnetje worden we letterlijk en figuurlijk naar buiten gezogen :lol: :lol: 't is hier binnen weeral niet meer te doen van de warmte! dat da zo rap in huis zit heeft hier met de grote ramen te maken é. da's allemaal wel schoon maar kvrees dat we toch ooit eens serieus aan airco of buitenzonnewering gaan moeten denken :?

Wat jammer dat jullie poppemieke het niet zo op de zomertemparaturen heeft. Maarja, ze zal daar ook wel aan wennen, 't zijn nog maar de eerste dagen hé!

Hoe gaat het ondertussen met de voedingen?

Aditi,

Sinds je terug aan het werk bent moet je er natuurlijk ook weer een ander tempo op nahouden maar je hebt hier nog niet echt veel gemist hoor denk :roll: En mocht er ooit spectaculair nieuws komen hier dan stuur ik jou wel een pm'ke zodat je op de hoogte blijft!
ben nog verwonderd dat je toch elke dag eventjes de tijd vind om hier te komen piepen.

Zal straks net zoals jullie weer van het mooie weer gaan genieten en alvast een dikke proficiat met jullie 10 jaar samenzijn!!!!!
kzal duimen dat het weer jullie volgend weekend gunstig gezind is!!!!!

groetjes IAcha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 15 apr 2007, 12:27

aditi,

een dikke proficiat met jullie 10jarig samen zijn,

aicha,

de voedingen gaan nu wel, ik hou het nog even op 180ml en als ze begint te wenen dan geef ik haar tutje en dan stopt dat wel.
en morgen kan ik dan eens vragen aan de ka of ik 210 mag geven,

groetjes en ook ik ga genieten van het mooie weer
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

goeiemorgen

Bericht door Aicha » 16 apr 2007, 08:20

Goeiemorgen allemaal!!!!

Chanti,

't is dus vandaag dat julli naar de KA mogen. Tbeste hé!!!!

Aditi,

ja zeg, da's een goe gedacht om de volgende keer af te spreken bij Paradisio!!! :lol: :lol:
Ook lekker van het zonnetje genoten dit weekend? Maar waarschijnlijk nog meer van jullie poppemieke!

kheb hierboven al eens de lelijkste foto gezet maar nu volgt er eentje waarvan jullie zullen merken wat ons mie van dit weertje denkt :lol:
't zal weer weer een kleineke zijn maar haar uitdrukking zegt genoeg é :wink:
Afbeelding
Voor de rest gaat alles hier ook gewoon zijn gangetje en wordt ons prutsemie nog steeds 2 keer per nacht wakker; krijg haar enkel weer tot rust aan de borst :? 't zal er ooit wel eens uitgroeien zeker!? oftewel dat meneer den osteo daar ook een handje kan bij helpen :? :roll:

groetjes AIcha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 16 apr 2007, 09:31

goeiemorgen aicha,

inderdaad, om 15u moeten we bij de KA zijn, ik ben ook eens benieuwd,

seg er is een nieuw probleem opgedoken en ik voel mij ooo zo schuldig,

gisteren heeft ze om 21u haar laaste voeding gehad en om 21u30 haar bedje in en ik dacht dat ze rond 6u ofzo mss wel zou wakker worden, maar nu heeft die geslapen tot half 9 :shock:
dus tussen haar voedingen zat 12u, en nu vroeg ik mij af of ik haar dan niet gehoord heb mss, maar ze ligt in de kamer naast ons en haar bedje staat ocharme 3 meter van ons vandaag.of zou het gewoon kunnen dat ze zolang geslapen heeft, ik moet wel zeggen dat ze gisteren overdag bijna niets geslapen heeft in de namiddag dan eh :shock:

en eergisteren heeft ze geslapen van 23u tot half 9. ma nu zit ik natuurlijk in de problemen met haar voeding want ik kom niet meer uit op 5 voedingen en nu blijkt dat ze de helft van de tijd zelf geen 210ml meer wilt. pfff maar goed dat ik vandaag naar de KA moet want ik ben echt radeloos en voel me een slechte mama,

maja we zullen wel zien,

tot straks allemaal en geniet nog van het mooie weer,

oja aicha, mooi fotoke, ze geniet er echt van zo te zien :lol:
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

schuldig

Bericht door Aicha » 16 apr 2007, 10:03

Chanti,

je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen! Je mag gewoon blij zijn dat jou poppemieke doorslaapt!!!! Da s ne grote luxe zunne :wink:

Natuurlij raak je dan wel wat in de knoop met je voedingsschema maar maak je daar ook maar geen zorgen in. Denk dat het vanaf die leeftijd geen kwaad meer kan als jou poppeke maar vier voedingen heeft want 't is toch ook een goeike van gewicht é!!!

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

flupke
Moderator

Bericht door flupke » 16 apr 2007, 10:35

Hey Chanti, daar moet ge u inderdaad niet zo heel druk over maken zunne. En een slechte mama zijt ge daardoor zeker niet :wink: :wink: De KA zal u wel een beteke raad kunnen geven. Ik ken daar allemaal niets van. Voorlopig gaat alleshier nog goed met de borstvoeding :lol: Toch goe dat uw prutske zo lang geslapen heeft. Das toch een teken dat ze het nodig had. Die van ons had het deze nacht precies niet nodig :roll: Allez we mogen niet klagen zunne, want de twee laatste weken zijn we al verwend geweest. Ze sliep elke keer van 21u tot 6 à 7 uur en zelfs ne keer tot 07.45u. Deze morgen heeft ze voor wekker gespeeld voor papa. Hij staat elke morgen op om 05.15u, maar ons pruts was 3 minuten vroeger wakker. Ik ben dus nie moeten wakker worden met da degoutant belleke van diene wekker :lol: :lol: Een half uurke later lag ze terug te slapen tot 08.30u en om 09.15 u terug haar bed in.

Nu krijg ik wel serieus de kriebels vandaag :evil: :evil: Een uur geleden stopte er bij de buren een camionette en die zijn nu vollop aan het kappen en aan het breken. Het is hier een ongelooflijk lawaai. Voorlopig slaapt Margot er nog door, maar ik ben eens benieuwd hoe lang het zal duren. Het zal geen tukske worden tot 12u denk ik. Ik word er zot van. Ik zal vanavond toch ne keer vragen of da weer voor de ganse week is. We komen redelijk goed overeen met die mensen en dan vind ik ook dat ze da ne keer op voorhand konden zeggen dat ze hier nen ganse dag gingen kappen en kloppen (nu zijn ze aan het boren :roll: ) Ze weten toch dat we hier met een klein prutske liggen. Wij doen het van onze kant ook altijd als er hier werken worden uitgevoerd. Dan gaan we da gewoon zeggen. Dan weten ze van iets. Ik vind dat toch ne vorm van beleefdheid en respect voor elkaar. Maar allez... ik zal mijn venteke er vavanvond ne keer op afsturen :lol:

Gisteren zijn we met Margot de eerste keer naar de watergewenning geweest. De les begon om 11.00u en ze vragen om een half uurke op voorhand daar te zijn om je aan te kleden en 10 min op voorhand in het water te komen om haar een beetje aan de omgeveing te laten wennen. We moesten er dus al om 10.30u zijn. Maarons pruts moest eerst nog eten en een proper pamperke krijgen. Ze is dus opgestaan om 09.30u. Om 10u had ze gedaan met eten en om 10.15u zijn we vertrokken. Tegen dat we er aankwamen was ze dus al een uur wakker en dan gaat ze meestal terug slapen. Dus ge voelt mij al komen hé :roll: Madam was doodmoe tegen dat we het water in gingen om 10.50u. Ze werd terug efkes alert tot 11.15u, maar dan ging het niet meer. De les duurt normaal een half uurke, tot 11.30u. Om 11.20u zijn we er al moeten uitkomen want ze weende heel hard ocharme. Met haar vermoeide droopy-oogskes. Maar die 10 minuten krijgen we er de volgende keer bij. tja... da kost toch 23 euro voor een half uur :? En als ge er dan na een kwartier al uit moet :roll: :roll: Ze deed het heel goed in het begin zunne. Ze had helemaal gene schrik van het water. We moesten haar gewoon in verschillende houdingen vastnemen (recht zittend, op haar buikske over onze arm hangen,...) om haar een beteke te laten wennen aan het water. Volgende week gaan we terug. Dan moeten we toch efkes een ander schema uitdokteren dat ze niet zo moe is tegen dat we eraan komen. Desnoods geef ik haar ginder eten en dan kan ze daarna in het water. Dan laten we haar thuis slapen tot op het moment dat we bijna moeten vertrekken. Toen we gisteren terug vertrokken waren we de straat nog niet uit of ze sliep al gelijk nen blok in de auto. En zo sliep ze nog toen we thuis aankwamen

Afbeelding

en zo lag ze toen we 's morgens thuis vertrokken

Afbeelding

En zo was ze de rest van de dag

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

chanti
Pas blauw

Bericht door chanti » 16 apr 2007, 16:51

hallo allemaal,

wij zijn naar de KA geweest en ons meisje weeg 6,1kg en is 59cm groot dus dat is heel goed zei ze, ze in verhouding mooi gegroeid.

ik mag haar 210ml geven en het kan geen kwaad als als ze 12u slaapt snachts omdat ze zo goed eet.

we moeten ook een fotootje van haar heupje laten nemen omdat ze een plooi te weinig heeft op haar rechterbeentje, dan moeten we ook ni onzeker zijn dat er iets mis is.

wij gaan naar de kermis hier,
ik zie jullie straks

bye bye
Afbeelding

Aicha
Pas blauw

goed é

Bericht door Aicha » 16 apr 2007, 18:05

hey Chanti,

Zie je wel dat je je geen zorgen hoeft te maken!!! maar begrijp het wel hoor, als het om ons prutskes gaat kan het nooit niet goed genoeg zijn é; :wink:

Kyana is idd mooi in verhouding, net als alle andere prutskes hier!
Geniet er nu maar van dat ze zo goed doorslaapt! :wink:

Wat haar heupjes betreft , dat heb ik nogal eens gehoord maar was dan uiteindelijk niets. dus...ga er ook maar vanuit dat het bij jullie poppeke zo zal zijn. maar dan ben je toch zeker hé na zo'n foto!

Vorige week zijn wij ook naar de kermis geweest hier niet ver vandaan! en ons kindjes hadden weer chance want ze mochten ook nog eens mee met beide oma's...ge kunt u inbeelden :lol: :lol: kostelijke aangelegenheid

Hier een doordeweekse schooldag met orphées zogoedgekende middagcrisis :roll: Amaai, die was weer in vorm zunne! Eten was niet lekker (notabene haar lievelingskost), ik was stout , baby mocht niet eten,....
Vanavond is ze toch een heel stuk rustiger!

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Aditi
Pas blauw

Bericht door Aditi » 16 apr 2007, 19:09

Hey Chanti,
Oef, je zal nu wel wat gerustgesteld zijn, he!
Nu enkel dat heupje nog controleren en je kan helemaal op je gemak zijn...
En je zal wel geen slechte mama zijn, hoor! We doen toch allemaal het beste wat we kunnen voor onze pruts. Ook al is het niet altijd allemaal even simpel...

Aicha, ons meidje vindt het warme weer niet zo gezellig. Ze wordt er een beetje hangerig van en ze slaapt soms moeilijker. Als ze buitenkomt knijpt ze met haar oogjes tegen het felle licht. En ze zweet dat het geen naam heeft.
Je hebt je handen blijkbaar wel vol, he! Met je drie kapoenen. Je zal Orphée uiteindelijk wel getemd krijgen zeker?

Enfin, Mila, begint te wenen! Tijd voor de avond-routine: bad-eten-bed...

Aditi[/code]
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”