Ja hoor Brenda, heel goed hoor, maar ben aan het werk en dan schiet het er soms over om op het forum te komen hé!!
Ik heb nu al twee maal bij de dochter zelf thuis gaan oppassen dinsdag omdat het toen zo beter uitkwam!!
Volgende week is de mama en papa thuis en dan komt hij niet hé, en wat die kapoen allemaal uitsteekt, en dan denkt hij dat ik het niet gezien heb dan kijkt hij zo met die ogen van opzij naar mij zo, dan moet ik mij echt omdraaien anders dan schiet ik in de lach natuurlijk en dat mag niet want ik moet dan iets verbieden waar ik dan niet mee mag lachen.
bv; als hij niet meer wilt drinken dan doet hij zijn fles in de pamper emmer!!!

zijn koek heb ik er al in gevonden, heb ook al in de kasten stukken koek gevonden die hij erin stopte en als ik zeg tegen hem "da mag ni hé", dan zegt hij het na en dan gaat hij het eruit halen, dan komt er nog soms wat tevoor schijn wat ik niet wist, echt bij die rakkers moet ge een inktvis zijn met veel armen en ogen!!
Maar lief kunnen ze ook zijn hoor, als ik eens boos ben op hem dan komt hij soms spontaan zo'n knuffel geven....kun je er dan nog kwaad op zijn...en ze weten het vlug wanneer ze moeten komen knuffelen zene!!
Ik ga je nu laten en ga proberen wat vroeger te komen hoor!!
Aja, met mijn dochter als nog prima inorde hoor, ze is nu 20weken en 3dagen zwanger, ze weet wat het gaat worden, maar ze heeft nog niks gezegd en ze wil het ook niet zeggen tot het geboren word, ook niet tegen ons( ben daar niet goedgezind voor zene

) Ach ja, dan zeg ik maar, das gemakkelijk dan moet en kan ik niks kopen !!
En hoe ist met uwe kapoen Brenda?
gr,Jeannine en kleinzoontjes Dean....en Dylan...