Wat een beetje vroeg is op 13 weken zwangerschap, maar ik herken dat
plofje in mijn buik!!
het is, was heel mooi!!
Nu ben ik veel geruster, nu voel ik tenminste wat er daar gebeurd.
Wat kan het leven zelf, toch schoon zijn!!

happy janewaye!!
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
Ja ik ben bevallen hoor sinds 18februari, dus kan geen kwaad om iets sterkers in te nemen, heb nurofen, en de raad va nisake hebik ook opgevolgd morgenavond om 17uur ben iker hopelijk vanaf, dan ga ik naar de tandarts toe!keuntje schreef:daflagan zonder codeine mag je nemen had ook zo een tandpijn en heb de gyni gevraagd of ik iets mocht nemen groetjes
Als het ARWEN is, dan vind ik het een hele mooie naam. Filip zijn nicht heet zo, maar ik denk dat die naam wel heel populair geworden is door de LOTR-films. Maar de naam Arwen is niet Iers, maar Engels als ik me niet vergis. Ik heb hem indertijd eens opgezocht..Sarah schreef:Arwen!!!
Was ook wel een mega-hint hé! Maar echt, ik vind het een mooie naam!janewaye schreef:Voor een meisje begint het met een A, en haar naam zal iedereen bekend
klinken in de oren...
Maar deze naam is en iers en puur Elf...
Dagmar schreef:Was ook wel een mega-hint hé! Maar echt, ik vind het een mooie naam!janewaye schreef:Voor een meisje begint het met een A, en haar naam zal iedereen bekend
klinken in de oren...
Maar deze naam is en iers en puur Elf...
Nog een leuke link (voor Ierse namen): http://www.babynamesofireland.com. Daar vind je ook de uitspraak.. Wij hebben er indertijd naar een aantal geluisterd en er zitten wel een paar leuke tussen (wie weet voor onze volgende als die er komt).
janewaye schreef:potdoerie!!!!!!!!!!!!!
voila nu heb ik ne keer goed gevloekt!!
jullie hebben het gevonden ook nog!!![]()
het zal als het een meisje is inderdaad ARWEN zijn.
trotse zus van scarlett.
Maar nu nog de jongen...
Dat gaan jullie niet vinden!!
het is, op aanvraag van Dagmar , met 5 letters , beginnend met een d.
vertaald is het Donkere dappere krijger.
En van deze is het wel 100 procent zeker dat het iers is.
van origine mogen de namen komen waar ze willen hoor.
dat maakt voor mij niet zo veel uit.
maar Dagmar, bedankt voor de link, ik gaa die eens uitpluizen.