Wie verwacht ook een kleintje in december?

Moderators:Welcome, Annubis, Sigri, Moderators

Gebruikersavatar
winniepooh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 feb 2005, 12:40
Locatie:Limburg-Maaseik
Contacteer:
Wie verwacht ook een kleintje in december?

Bericht door winniepooh » 23 apr 2006, 15:14

Ik weet sinds woensdag dat we mama en papa gaan worden in december.
Zijn er nog mensen die uitgeteld zijn in december?

Groetjes Kim
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 02 mei 2006, 13:40

Neen, niet zwanger :D
Proficiat in ieder geval!!!
Een kerstbaby of iets vroeger uitgerekend?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 02 mei 2006, 21:55

wij ook niet maar alvast proficiat, geniet ervan. :D

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 31 mei 2006, 13:53

Winniepooh, ge hebt blijkbaar geen genootjes om mee te praten? Zijt gij dan de enige hier die dan moet bevallen?

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 14 jun 2006, 09:56

misschien moeten de decembermama's nog de weg naar hier vinden . alvast proficiat met je zwangerschap winniepooh :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)


*san*
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2006, 12:43
Locatie:affligem

Bericht door *san* » 16 jun 2006, 12:53

Hallo Winnie,

zal ik jou wat gezelschap houden, ik ben ook uitgerekend voor december 2006 ( 28 -12 ).

ik heb volgende dinsdag een volgende echo, maar ik denk dat het nog wat vroeg zal zijn voor het geslacht te weten.

wil jij dat op voorhand weten? :?:

ik zeker wel , ik ben veeeeel te nieuwsgierig :!:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 16 jun 2006, 13:01

Hey San, Welkom hier en een dikke proficiat! Winnie zal blij zijn met het gezelschap.. :wink: Is het je eerste kindje?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 jun 2006, 13:04

welkom san , misschien word het dan bij u een kerstekindje of nieuwjaarskindje. zal wel leuk worden , dat heeft wel iets zo rond dien datum bevallen.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

*san*
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2006, 12:43
Locatie:affligem

Bericht door *san* » 16 jun 2006, 13:06

hay Dagmar !
wat een leuke verwelmong krijg ik hier !

bedankt !

het was mijn eerste berichtje op deze site.
En het is inderdaad ook ons eerste kindje !
we wachten er vol spanning op ! ik moet me echt inhouden of ik koop mijn eigen geboortelijst nog leeg :)

Jij? Ook dikke buik of ben je al mama?

*san*
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2006, 12:43
Locatie:affligem

Bericht door *san* » 16 jun 2006, 13:09

mama van a en E ,

eerlijk gezegd vond ik het in ' t begin wat zonde dat ons kleintje midden in de feestdagen geboren wordt. Dat kapoentje gaat nooit een deftig verjaardagsfeestje hebben : )

maar nu ben ik er al aan gewend. Het zal wel leuk zijn in het ziekenhuis met die dagen :) en veel bezoek want iedereen is in verlof !

*san*
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2006, 12:43
Locatie:affligem

Bericht door *san* » 16 jun 2006, 13:12

ik wens jullie allemaal al een prettig weekend , want ik heb alleen computer op het werk, dus ik kan allleen op het forum tijdens mijn middagpauze,

tot maandag mamies
geniet van het zonnetje

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 jun 2006, 13:12

ja da is misschien wel . maar hij kan dan een verjaardagskerstbol in de kerstboom hangen hij kan er elk jaar eentje versieren en elk jaar erbij hangen dat zal hij/zij dan wel leuk vinden.
ik ben een week na mijn verjaardag uitgerekend dus misschien beval ik wel op mijn verjaardag wat ik ook wel raar zou vinden , maar ja dat hou je niet tegen he :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 17 jun 2006, 09:51

*san* schreef:...
Jij? Ook dikke buik of ben je al mama?
Al twee keer mama en daar blijft het bij.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

*san*
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2006, 12:43
Locatie:affligem

echo

Bericht door *san* » 21 jun 2006, 12:43

wij zijn gisteren naar de echo geweest !
alles was super in orde. Ons spruitje was super beweeglijk, maar het was nog wat vroeg om het geslacht te zien !
het lukt me niet om de echo's op het net te zetten, dat moeten jullie me nog eens leren !
groetjes,
sandrijn

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

gezelschap

Bericht door Aicha » 28 jun 2006, 21:01

Hallo allemaal,

Mag ik jullie wat gezelschap komen houden? Wij verwachten rond 6 december ons derde spruit! Toch is het ook dit keer weer spannend! Elke zwangerschap is namelijk anders.

groetjes Aicha

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 28 jun 2006, 21:35

Hoi Aicha,

Welkom hier en proficiat met de zwangerschap. En wat een mooie sinterklaas dit jaar! :D
Ik heb ook in Lauwe gewoond, waar woon jij in Lauwe?
Wie is je gyn?

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

gyn.

Bericht door Aicha » 29 jun 2006, 19:43

Hey Nathje,


Leuk! Iemand die de streek een beetje kent. Ik ga bij Bart Demyttenaere in Menen. Ben tot hiertoe heel tevreden over hem. Hij is vriendelijk en je krijgt veel uitleg. Veel lauwenaars gaan eerder naar Kortrijk. Ik weet niet hoe dat komt. Ze hebben in Menen nochtans ook goeie dokteres. Wij wonen niet ver van de Leie maar dan langs de kant van Rekkem. Waar wonen jullie nu en wie was jou gyn?
Goeie zwangerschappen en bevallingen gehad?

Groetjes Aicha

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 29 jun 2006, 20:13

Hoi Aicha,

Ik ga ook naar Kortrijk, maar ik woonde toen destijds in Kortrijk toen ik voor de eerste keer naar een gyn ging en ik ben bij hem gebleven.
Hij heet Dr. L. Tonnelier en ik ben er content van. Ik heb goeie zwangerschappen en bevallingen gehad. (Tis vandaag precies 5 jaar geleden dat ik van Laura beviel en ik maak dat zo precies weer een beetje mee.)
Buiten in elke zwangerschap ik eens heb moeten overgeven van de hormonen. Bij Keanu wel 2 keer, maar die andere keer had ik buikgriep.

Ik woonde aan de spoorweg in Lauwe, in de oude Aalbekestraat en iedere dinsdagavond ging ik een uurtje sporten bij de vaste vuist.
Figure en Form.
Maar ik amuseer mij nu ook in Zwevegem hoor, Lauwe was ook plezant om te wonen. Alles is goed, als het maar buiten het stad ligt.


nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 29 jun 2006, 20:13

Hoe verloopt jouw zwangerschap trouwens?

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

zwangerschap

Bericht door Aicha » 29 jun 2006, 20:48

Hey Nathje,

het is dan net zoals bij. Toen ik voor de eerste keer naar die gyn? ging woonden wij nog in Menen maar ik was content en ben bij hem blijven gaan.
Deze zwangerschap is wel al zwaarder geweest dan de andere. Tot de 13e week was ik dagelijks misselijk niet overgegeven maar moest constant iets in mijn maag hebben. Ik ben ook vreselijk moe geweest maar heb de indruk dat mijn energiepeil weer aan het stijgen is. Oef!!!
Ik zie dat jou jongste kindje vijf maanden is. Hoe reageerde de oudste in het begin?
Toen ons tweede kindje geboren werd was Andresz pas 16 maanden en alles is vlot verlopen. Hij zal nu bijna 5 zijn als deze spruit komt en ben benieuwd. Ik vind hem nu al zorgzaam tegenover de baby. Hij is al aan het nadenken wat we nog nodig hebben . Ons dochtertje daarentegen (3j) is veel speelser en ziet wel wat er komt.

groetjes Aicha

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 30 jun 2006, 22:53

Hey Aicha,

Tis eigenlijk maar best dat ge niet moet overgeven en zoveel te beter dat ge uw maag moet bijvullen op tijd, en kunt aanvullen zonder dat er iets terugkomt.
Laura is niet zoveel bezig met haar broertje maar af en toe houdt ze zich er wel mee bezig of als hij weent geeft ze zijn tuutje. Soms eens een beertje en doet ze soms eens zot, maar zoals wij West-Vlamingen zeggen: "tloopt niet van de schippe" :D .
Deze week heeft Jersey één van de zovele beertjes van Laura genomen om in Keanu zijn park te leggen. Het kleine diddlinatje is zacht om mee te spelen. Ze heeft er zolang niet naar omgekeken en plots zei ze: " hé mama, broere heeft mijn beertje afgepakt! Mag ik het terug hebben?"
Ik heb haar uitgelegd dat baby'tjes nog geen speelgoed kunnen afpakken, maar dat wij het aan Keanu hebben gegeven om mee te spelen, maar dat ze het terug krijgt. Dat broere er ook graag eens mee speelt.
En dat ze zoveel beertjes heeft. Dan zei ze: "maar hij mag dan eens met mijn hondje slapen ook." En ik zei dat het goed was, dat we af en toe eens zouden wisselen van beertje.
Amai Aicha, ben je al toe aan het derde spruitje? Ge hebt uw handen zeker ook meer dan vol?
Kheb nochtans eens gehoord dat de overgang van 1 naar 2 kindjes zwaarder is dan van 2 naar 3.
Kweet niet of het waar is hoor, als ik mis ben mag je me tegenspreken (alez, de mama's met 3 kindjes).

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

nummer drie

Bericht door Aicha » 01 jul 2006, 08:32

Hey Nathje,

Ik heb al een paar keer hetzelfde horen zeggen als jij maar nog veel meer dat een derde kindje het allemaal veel zwaarder maakt. Ja, denk dat we dat zelf zullen moeten ondervinden. Persoonlijk denk ik dat van 1 naar 2 moeilijker is omdat je je aandacht moet leren verdelen. Dat ben ik al goed gewoon en is eigenlijk ook goed verlopen.

Het zal hier inderdaad druk worden.

Ik hoop dat ik de hele zwangerschap goed op de been blijf want anders zal mijn huishouden vierkant draaien, denk ik. Heb wel iemand die om de veertien komt poetsen maar daar redden we het niet mee hé. Nog niet aan denken.

Gaan jullie op reis ? Wij voegen ons bij de thuisblijvers en zullen een paar kindvriendvriendelijke daguitstappen maken. Ook leuk!

Groetjes Aicha

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

oeps

Bericht door Aicha » 01 jul 2006, 08:35

Hallo alle zwangeren onder ons!

Ik heb jullie nog niet gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Voelen jullie je goed?

Aicha

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 01 jul 2006, 18:43

Hey,

Ja, je zal het in december wel te weten komen hoe het zit met 3 kids, laat het mij dan es weten hé, want binnen 2 jaar wil ik ook nog ééntje en dan de fring toe wi. Kheb ook nog een stiefdochter van 12 jaar, maar die trekt al goed haar plan hoor.
Neen, we gaan niet op reis maar doen hetzelfde als jij, op kindvriendelijke uitstapjes. We zullen ten verste eens naar de Efteling gaan in augustus.
En dan hier en daar nog wat uitstapjes.
Laura heeft net een trampoline gehad voor haar verjaardag en van mijn vader krijgt ze een schommel. Dus ze heeft al een zwembad en een grote schelp om water of zand in te doen waar ze ook in kan zitten.
We nodigen ook af en toe eens iemand uit voor een bbq (met kleine kinderen). Dat is ook plezant.

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

vakantie

Bericht door Aicha » 02 jul 2006, 10:39

Hey Nathje,

Wij zouden eens naar Plopsaland gaan. Zijn jullie al geweest? Zoja, vond je dat goed voor 3-4 jarigen? Ook het Boudewijnpark staat op het programma. Verder gaan wij graag eens naar zee en ook Domein Puienbroek vind ik een aanrader. Er zijn mooie speelpleinen en je kunt er zelfs BBq'en als je wil.

Wij BBq'en ook graag met vrienden. Alleen jammer dat ons zoontje niet zo goed opschiet met een van de kinderen van onze vrienden. Het zijn echte tegenpolen. Maar ja, wat doe je eraan? karaktertjes botsen soms hé!
De andere kindjes komen wel goed overeen.

Heb jij soms nog tips voor leuke daguitstapjes?

Groetjes Aicha

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 02 jul 2006, 17:26

Aicha,

Kzal een topic openen onder uitstapjes en weekendtrips daarover, of we zullen hier onder onze voeten krijgen van de moderators dat we afwijken van het onderwerp :mrgreen: .

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

uitstapjes

Bericht door Aicha » 02 jul 2006, 19:16

Hey Nathje,

Bedankt! Goed dat jij weet hoe dat hier allemaal werkt op dit forum. Ik ben nog maar een groentje hoor. Ik heb hier al wat flaters begaan hoor. Onnodig nieuwe topics geopend enzo... pure onwetendheid. Ik hoop dat niemand me dit kwalijk neemt.

alvast bedankt voor tips.
Onze kindjes zijn op schoolreis geweest naar wonderland in Aartrijke (Dorpwegel 4) en dat is hen heel goed bevallen want ze vragen om eens terug te keren.

Groetjes Aicha

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 02 jul 2006, 22:53

Ge zult er wel leren mee werken, met dit forum.
Niemand neemt je dit kwalijk, bah nee, ge zijt geen groentjes, tzijn hier allemaal blauwkes :mrgreen: .
Ik ben bezig aan het werken van Keanu zijn site, ik ben een filmpje aan het maken met fotookes dat ik er dan op zal plaatsen, ik zal de sitenaam dan es doorgeven als dat filmpje erop staat.

Van wonderland heb ik dus nog nooit gehoord, ik zal het dan es opzoeken.

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

foto's

Bericht door Aicha » 04 jul 2006, 19:00

Nathje,

Laat dan maar eens weten waar ik die foto's kan bekijken . Ik ben al benieuwd! Zou ook graag foto's plaatsen maar we zijn hier nog niet helemaal geëquipeerd voor zo'n dingen. Wat niet is zal wel komen.

PFFFFF.... wel heel erg warm hoor de laatste dagen. Ik heb de indruk dat ik er minder goed tegen kan dan anders. Niet alleen mijn buik wordt dikker maar ook mijn voeten beginnen al sporen te vertonen. T zal zeker tijd worden om eens te gaan shopppen, op zoek naar makkelijke sloefkes?!

Gelukkig kan ik thuis regelmatig eens afkoelen met de kindjes in het zwembed. Papa heeft er maandag een nieuw van formaat gekozen. 'T is de moeite!

groetjes Aicha

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 04 jul 2006, 22:07

Voila si aicha, jij vraagt en ik draai :mrgreen:
http://www.keanu.babysite.be/.
Maar hij is nog niet af hoor, ik ben bezig met een filmke voor erop met fotookes en mooie effecten erbij.
En ik moet nog een liedje vinden volgens de duur van het filmke, tis geen kak wi.

Tis idd erg warm en ik zou er alles voor over hebben om de morgenploeg te doen op het werk (van 5.00 tot 13.00), maar dat doen ze niet meer :( .
Dus het is tot 15.55 en het is daar echt wel mooi warm in die atelier met al die machines en mijnen overall aan. Maar in de namiddag doe ik mijn overall af zunne.
Wij hebben ook een zwembad, maar ik heb weinig tijd om erin te gaan.
Tis bijna congé, nog 12 dagen vanaf morgen (tel ze al af :wink: )

nathje.
Afbeelding


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2006”