paniek!!!!
Moderators:Welcome, Moderators
Hallo ben dus zoals je ziet overtijd!!Vorige week getest en negatief ,nu nog altijd geen maandstonden dus nog eens getest en nu is er een vré licht roze bolleke te zien.Zou dit aan mijn test liggen of zou je by de minste verkleuring zwanger zijn?Kweet mij echt geen raad eerst moeten 8maand proberen voor zwanger te geraken van Alessio en nu sebiet prijs zonder dak er voor doe! Ben te einde raad!!! Te zeggen dak nog geen volledige maandstonden gekregen heb door mijn bv.Wilde nu wel met de tijd een 2de kindje maar t'is zo vroeg,greets zotteke.
Bij mij kleurde dat bolleke ook licht, en kijk eens naar mijn onderschrift
Serieus: maak zo snel mogelijk een afspraak met je gyn of kijk wanneer hij of zij "vrije consultatie" heeft, zodat je snel kan gaan.
Anders bloedttest bij huisdokter.
Zo blijf je niet langer in het ongewisse zitten
Veel succes en ik duim alvast!

Serieus: maak zo snel mogelijk een afspraak met je gyn of kijk wanneer hij of zij "vrije consultatie" heeft, zodat je snel kan gaan.
Anders bloedttest bij huisdokter.
Zo blijf je niet langer in het ongewisse zitten
Veel succes en ik duim alvast!
Zie wel dak in paniek ben hé ben al dubbele post en onderwerpen aan het doen.Ja ga vanavond naar dokter maar die zit maar om 6uur en da is nu nog laaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnng en anders vliegt den tijd.Mijn Alessiootje ocharme,zal mijn liefde moeten delen en wil da nu nog nie direct,ben radeloos kon geen slechter moment zijn nu.
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
heykes het is nu juist 18u ik duim voor je en ik hoop dat het niet zo is dat je zwanger bent maar ik denk moest je het zijn dan zul je je er wel bij neerleggen. en het gaat wel redelijk hoor met 2 kindjes ik kan mijn aandacht ook zeer goed verdelen tussen de 2 hou ons zeker op de hoogte he 

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
- jong moederke
- Pas blauw
Ben naar dokter geweest deze avond en ze geeft bloed geprikt,ze gingen het nog vanavond komen ophalen en wie weet ,weet ik het straks nog.Zal er mij moeten bij neer leggen hé wat het resultaat ook is,zou vroeger zijn dan ik gehoopd had maar ja we trekken er ons wel door,bedankt voor het medeleven groetjes.
- jong moederke
- Pas blauw
Zotteke, heb je al nieuws?
Het zou inderdaad vroeg zijn, maar aan de andere kant...als je er toch twee wilt...
Je bent er dan wel in eens vanaf. Yana was ook maar 7 mnd toen ik weer zwanger was. Het is niet altijd makkelijk met twee kleintjes, maar ik zou echt niet anders willen.
Als ze niet veel schelen hebben ze veel aan elkaar en ben je ineens van luiers en voedingen verlost als anderen nog maar aan een tweede denken.
Laat je iets weten??
Het zou inderdaad vroeg zijn, maar aan de andere kant...als je er toch twee wilt...
Je bent er dan wel in eens vanaf. Yana was ook maar 7 mnd toen ik weer zwanger was. Het is niet altijd makkelijk met twee kleintjes, maar ik zou echt niet anders willen.
Als ze niet veel schelen hebben ze veel aan elkaar en ben je ineens van luiers en voedingen verlost als anderen nog maar aan een tweede denken.
Laat je iets weten??
Ben dus inderdaad zwanger zoals ik al dacht,nog niet lang volgens de dokter heb een hcg waarde van 630,dus ze denkt een kleine 4weken.Ja t'is nu 1maal zo en kan der niets aan veranderen hé,mijn vriend is in de wolken maar van mij moet dat nog efkes groeien denk ik.T'ligt mij nog allemaal te vers in het geheugen van mijn vorige zwangerschap,buikpijn ,rug pijn en al van die kwaaltjes.Maar ja we zullen zien hé,groetjes zotteke.
- Annubis
- Moderator
- Contacteer:
hey zotteke als je eens wil praten ofzo ik ben een en al luisterend oor he ... ik kan wel begrijpen dat je het er ergens moeilijk mee hebt en zeker omdat je je der niet aan verwacht had . ik hoop dat je je snel ermee kunt verzoenen maar het is zoals je zelf zegt het moet groeien he ... in ieder geval een proficiat voor mij en wie weet beval ik een maand na u . ben is benieuwd of we weer dezlefde naam gaan kiezen voor onze nieuwe spruit 

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
Ewel alst een jongentje is noem ik hem Edwardo ,oké,grapje hé.Ja moe eerlijk zijn weet me voor de moment wel geen raad werk nu nog in ploeg maar ik had willen veranderen van werk ,maar ja dat moet ook niet nu ,ze zullen me anders zien afkomen.En gaan werken om er dan 2 naar de onthaal moeder te doen zie ik ook niet zitten mag dan gaan werken om een ander voor mijn kindejes te laten zorgen.Ben der echt nog niet uit en dat zal nog een tijdje duren denk ik.Groetjes.
Je zal inderdaad even moeten wennen aan het idee om zo vlug al terug zwanger te zijn en de zorg van 2 kleine kindjes op je te nemen. Maar ik denk dat je na de eerste echo alles al heel anders gaat zien en hopelijk ook genieten van dit kleine wondertje in je buik. Ik denk dat iedereen in jouw situatie het wel even niet zou zien zitten, zeker als het niet gepland was, maar het komt wel in orde.
Als je je hart even wil luchten...ik denk dat je hier veel luisterende oren zal vinden hoor. Neem de tijd om eraan te wennen!
Alvast proficiat met je zwangerschap hoor!
Groetjes
Als je je hart even wil luchten...ik denk dat je hier veel luisterende oren zal vinden hoor. Neem de tijd om eraan te wennen!
Alvast proficiat met je zwangerschap hoor!
Groetjes
Ja zal zeker nu en dan eens stoom komen afblazen.Daarnet ook Alessio wilde niet slapen en was aan het wenen vroeg me al af hoe ik da zal oplossen als er 2 zitten te wenen,kan dat niet goed horen ,heb dan medelijden en dan neem ik hem altijd wat niet altijd goed is hé.Voor de moment kan ik het precies nog altijd niet geloven hoe kan mij dat nu over komen.Vorig jaar op het werk was er ook zo'n geval en mijn ma's vriendins ,dochter heeft juist hetzelfde tegen gekomen.En ik maar zeggen dat zal mij zeker niet over komen,voila en t'is zo ver hé.Dak nu nog onveilig moest geweest zijn zou dat iets anders zijn,dan was het mijn fout,maar dat is het niet,groetjes.
Mijn ma had het ook voor. Ik verjaar in jan (30 j) en mijn broer verjaart in maart (31 j). Maar het is allemaal goed verlopen. Mijn ma is wel altijd thuisgebleven.
Ik heb ook horen zeggen dat je kindje niet kunt verwennen tot het 6 maand is, dus hem opnemen als hij huilt kan echt geen kwaad
(als dat waar is, hé, ik heb het ook maar van infoavond K&G
)
Ik heb ook horen zeggen dat je kindje niet kunt verwennen tot het 6 maand is, dus hem opnemen als hij huilt kan echt geen kwaad
(als dat waar is, hé, ik heb het ook maar van infoavond K&G

Hey zotteke,
hoe dat gaat als ze met twee wenen? Dat is even doorbijten. En zo zullen er nog wel dingen zijn. Maar dat lukt echt hoor. Jou angst is normaal, maar zeker niet nodig.
Wat je wel kan doen is kraamhulp enzo inroepen de eerste weken he. Je moet maar eens goed informeren. Misschien kan je ook je zoontje dan een paar daagjes naar een opvang doen. Gewoon om af en toe tot rust te komen en enkel met je kleinste bezig te zijn. Wanneer je kleinste dan zou slapen, kan je met je zoontje veel tijd inhalen. Het is wat zoeken, maar het komt echt wel ok.
Nog 1 ding wil ik je meegeven. Door diverse problemen heb ik ondervonden dat een moederhart geen grenzen kent. Je kan echt wel meer dan je denkt. Als ik zie welke weg we hier hebben afgelegd, vraag ik me nog steeds af hoe we dat hebben gedaan. En dat zal jij ook vlug merken.
Seg en verrassingen kan altijd en bij iedereen he;). En daarom heb je echt niks fouts gedaan ofzo hoor. Het is gewoon dat het zo moest zijn.
hoe dat gaat als ze met twee wenen? Dat is even doorbijten. En zo zullen er nog wel dingen zijn. Maar dat lukt echt hoor. Jou angst is normaal, maar zeker niet nodig.
Wat je wel kan doen is kraamhulp enzo inroepen de eerste weken he. Je moet maar eens goed informeren. Misschien kan je ook je zoontje dan een paar daagjes naar een opvang doen. Gewoon om af en toe tot rust te komen en enkel met je kleinste bezig te zijn. Wanneer je kleinste dan zou slapen, kan je met je zoontje veel tijd inhalen. Het is wat zoeken, maar het komt echt wel ok.
Nog 1 ding wil ik je meegeven. Door diverse problemen heb ik ondervonden dat een moederhart geen grenzen kent. Je kan echt wel meer dan je denkt. Als ik zie welke weg we hier hebben afgelegd, vraag ik me nog steeds af hoe we dat hebben gedaan. En dat zal jij ook vlug merken.
Seg en verrassingen kan altijd en bij iedereen he;). En daarom heb je echt niks fouts gedaan ofzo hoor. Het is gewoon dat het zo moest zijn.
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
ik weet dat het nu heel moeilijk is voor je om het wat te aanvaarden zal ik maar zeggen
maar ik wens je alsnog proficiat met je zwangerschap.
grtz greet
maar ik wens je alsnog proficiat met je zwangerschap.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630