hey ik ben effike
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
hoi,
ik ben effike, 25 jaar
mama van dochtertje chloë nu 20 maanden en 11 weken zwanger van nummertje 2!
als je nog iets wil weten vraag maar!
groetjes!
ik ben effike, 25 jaar
mama van dochtertje chloë nu 20 maanden en 11 weken zwanger van nummertje 2!
als je nog iets wil weten vraag maar!
groetjes!
- jong moederke
- Pas blauw
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
welkom en veel plezier
proficiat met je zwangerschap
grtz greet
proficiat met je zwangerschap
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
-
- Moderator
- Contacteer:
hoi,
mijn dcohterje heet chloë en is van 14 april 2004.
Ik woon in zonhoven, limburg.
de bevalling is voorzien voor 12 juli 2006.
2 januari heb ik opnieuw een echo, ben benieuwd
ik wer in een internaat met kleine kindjes maar mag niet meer werken door de zwangerschap door risico's voor de baby ivm cmv, toxo enz, dus ben van begin november al thuis.
groetjes!
mijn dcohterje heet chloë en is van 14 april 2004.
Ik woon in zonhoven, limburg.
de bevalling is voorzien voor 12 juli 2006.
2 januari heb ik opnieuw een echo, ben benieuwd
ik wer in een internaat met kleine kindjes maar mag niet meer werken door de zwangerschap door risico's voor de baby ivm cmv, toxo enz, dus ben van begin november al thuis.
groetjes!
Hey,
welkom hier!! Hier nog een Limburgertje trouwens!!
Ik werk als opvoedster in een dienst beschermd wonen, dus ben ook meteen van in het begin van de zwangerschap thuis.
De eerste zwangerschap liep ik soms tegen de muren op van verveling, maar bij een tweede zwangerschap heb je toch al wat meer om handen
.
groetjes
Sofie
welkom hier!! Hier nog een Limburgertje trouwens!!
Ik werk als opvoedster in een dienst beschermd wonen, dus ben ook meteen van in het begin van de zwangerschap thuis.
De eerste zwangerschap liep ik soms tegen de muren op van verveling, maar bij een tweede zwangerschap heb je toch al wat meer om handen

groetjes
Sofie
zwijgt stil, kan er van meespreken! Ben thuis sedert september (geen nieuwe aanstelling op school) en nu pas ben ik blij dat ik thuis ben, omdat ik vreselijk onhandig en rap vermoeid ben nufozke schreef:De eerste zwangerschap liep ik soms tegen de muren op van verveling, maar bij een tweede zwangerschap heb je toch al wat meer om handen.
groetjes
Sofie
Haha spotje...ja op het einde van de zwangerscchap was ik ook heel dankbaar dat ik thuis was, want ik waggelde echt wel als de beste, denk ik
Ik heb er toen die periode ook wel heel fel van geprofiteerd en ik kwam elke dag pas ten vroegste om 10 u uit mijn bed
, je kan het maar gehad hebben he
En toen ik op het einde van de zw enorme last had van nestdrang (ik had altijd een stofvod in de hand...) kon ik poetsen zoveel als ik wou
Het heeft zijn voor-en nadelen he.
groetjes
Sofie

En toen ik op het einde van de zw enorme last had van nestdrang (ik had altijd een stofvod in de hand...) kon ik poetsen zoveel als ik wou

Het heeft zijn voor-en nadelen he.
groetjes
Sofie