wist ik het maar!

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 25 nov 2007, 09:06

En... ? Goeie Sinterklaasavond gehad? Zoontje content?
Groeten,
Tati :wink:
We blijven erin geloven!!!


Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 25 nov 2007, 13:47

Ja, wat vonden ze van de geschenkjes?
Afbeelding


Afbeelding

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 26 nov 2007, 09:14

Ze waren content hoor! Voor zoontje een mp3 speler, een vree cool ding waar hij foto's ook kan opzetten, een gezelschapspel en stiften en voor dochter de film van harry potter en ook een gezelschapspel.
Zodus het was inderdaad harry potter kijken op zaterdagavond..maar toch weer erg gelachen...
Ik was al naar de cinema geweest met mijn dochter naar die film, dus ze kende het verhaal, zoontje werd dus telkens gewaarschuwd als er iets ergs of griezelig stond te gebeuren...
Op een gegeven moment gaat Harry een meisje kussen...en mijn dochter riep, oh ooh! niet kijken, broer!!! en dan naar ons (ter informatie) dat is tongzoenen, geloof ik...

Sè, ik kon me toch echt niet inhouden van lachen...en broer zat daar met zijn kop onder zijn dekentje, :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 26 nov 2007, 09:37

Zaaaaaalig !!! :lol: :lol:
En heeft 'm nog niks door van Sinterklaas?
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 26 nov 2007, 09:39

:lol: :lol: :lol:
Afbeelding


mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 26 nov 2007, 09:55

Wel, mijn man had al een foto op die mp" gezet, één van op reis, en mijn zoon zei toch, dat is wel raar dat sinterklaas foto's heeft van mij...

Maar voor de rest is hij er nog mee weg, hoor...hij kan soms zo stoer doen en gister ook, we gingen eens naar de kerstmarkt en de schaatspiste kijken en hij liep met die mp3-oortjes zo in ..en stoer dat hij dan doet, maar plots pakt hij dan mijn hand en zegt, kusje mama...En hij is zo bezig met zijn imago!!!Zijn jeans moet een klein beetje naar beneden zodat het boordje van zijn boxershortje er een beetje uitkomt en altijd gel in zijn haar ...
Een zoontje kan zo lief zijn , vooral voor de mama. Mijn dochter trekt sneller naar mijn man, maar da's ook omdat hij altijd in is voor een spelletje...en pesten en plagen, ik word er soms gek van...maar het is wel leuk voor haar natuurlijk...

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 26 nov 2007, 12:29

mummy schreef:Wel, mijn man had al een foto op die mp" gezet, één van op reis, en mijn zoon zei toch, dat is wel raar dat sinterklaas foto's heeft van mij...
...
En een goede uitleg voor gegeven???
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 26 nov 2007, 18:12

Nee hoor, ik doe gewoon verwonderd mee, en ik zei, ja raar hé zeg!!!!

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 26 nov 2007, 18:13

:lol: superleuk eh :lol:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 26 nov 2007, 19:13

ooh da's echt kei cute. kan niet wachten tot ik ook van die lieve verhaalkes kan komen vertellen over een kindje :D
Op naar ronde 5...

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 26 nov 2007, 21:18

Super... dat van die boxershortje boven zijn jeans :lol: :lol: :lol: 8)
Afbeelding


Afbeelding

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 28 nov 2007, 19:32

GRRRRRRRRRRRRRR :x ....
Mijn lieve echtgenoot is er niet en ik denk dat mijn eisprong daar is...
Ik heb nu al lichte buikpijn van in het weekend zeg...en vandaag erger. En mijn vent zit in holland! Man, man...als je ze nodig hebt zijn ze er niet hé....
We hebben gisteravond wel weer verplicht ...maar ( :oops: ) op het cruciale moment krijg ik wel zo'n vreselijke kramp in mijn bil zeker...en ja...heb zo'n beetje de indruk dat de helft van "jeweetwel"op de lakens lag...(diepe schaamte omdat hier zo uit de doeken te doen....)
Ik had zin om iemand te slaan!!!!!
Als het deze maand niet gelukt is ga ik toch wat maandverbanden gooien......
Welke normale volwassen vrouw krijgt nu kramp op zo'n momenten zeg!
:oops:

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 28 nov 2007, 20:50

hihi heb "dan" ook al soms kramp gekregen :)

wanneer komt je ventje terug?
Op naar ronde 5...

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 28 nov 2007, 21:13

gho morgen is ie al terug hoor, maar op donderdag is het zijn sportavond...dus dan "kan " hij niet meer hoor! Ik kan toch moeilijk zeggen blijf eens thuis, we moeten weer...
Da's erover hé... :lol:

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 28 nov 2007, 21:28

oh maar dan moet je hem na zijn sport maar eens "verwennen" hé :lol:
Op naar ronde 5...

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 29 nov 2007, 14:13

mummy schreef:GRRRRRRRRRRRRRR :x ....
Mijn lieve echtgenoot is er niet en ik denk dat mijn eisprong daar is...
Ik heb nu al lichte buikpijn van in het weekend zeg...en vandaag erger. En mijn vent zit in holland! Man, man...als je ze nodig hebt zijn ze er niet hé....
We hebben gisteravond wel weer verplicht ...maar ( :oops: ) op het cruciale moment krijg ik wel zo'n vreselijke kramp in mijn bil zeker...en ja...heb zo'n beetje de indruk dat de helft van "jeweetwel"op de lakens lag...(diepe schaamte omdat hier zo uit de doeken te doen....)
Ik had zin om iemand te slaan!!!!!
Als het deze maand niet gelukt is ga ik toch wat maandverbanden gooien......
Welke normale volwassen vrouw krijgt nu kramp op zo'n momenten zeg!
:oops:
mummy, de hoeveelheid doet er niet toe eh... een drupje is bij wijze van spreken maar genoeg, zolang ze maar zwemmen tot aan het eitje eh ;-) dus dat hoeft niet persé een ramp te zijn hoor!

btw: die kramp: ik heb dat ook al eens gehad...is vreselijk stom maar je kan er niks aan doen! maar ik ken dat gevoel: je voelt je zo stom dan eh! Weet je wat kan helpen tegen spierkrampen? Minder sinaasappelsap drinken en regelmatig overrijpe bananen eten! :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 29 nov 2007, 20:02

Ik begin toch wat vies te worden zunne...!!!
Heb nu al een grote week pijn in de onderbuik...als ik zo wat informatie opzoek op internet zou je blijkbaar lichte pijn kunnen voelen tijdens de rijping van het eitje...dat zou dus willen zeggen dat ik nog steeds geen eisprong heb gehad, tjonge, jonge...
Ik zal toch content zijn als ik naar de gyn kan...ik wil toch eens nazien of dat dat wel allemaal normaal zit hoor vanbinnen...enfin , morgen nog maar eens vrijen, want vanavond staat mijn kop er niet naar, en daarbij hij is gaan sporten en kan dan geen "pap" meer zeggen, als ik er dan nog beweging in moet krijgen, hahaaaaa :?

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 29 nov 2007, 20:05

lol ne vrijdagavond is daarvoor ook wel leuker hé :lol: geniet ervan alvast :D
Op naar ronde 5...

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 29 nov 2007, 21:32

... dat 't dan maar vlug den 12de is, dan ben je misschien een beetje geruster...
Vervelend dat je nog niet weet of je ei er al is of niet hé... :? Zoals bij ander topic reeds gezegd : met de ovulatietesten zullen we er wel wat inzicht in krijgen hé!! :wink:

Geniet er morgen alvast van... en ik duim voor je!! :wink:
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 30 nov 2007, 09:58

Pffff, ik ben pissed zegggg...moet dit even van me af krijgen...
Dus zoals al gezegd de hele week lichte buikpijn werd erger...man was er niet...gisteravond komt hij kweet nie hoe laat thuis...was doodmoe van het sporten...hij was ook steeds maar aan het opscheppen tegen wie hij allemaal gewonnen had, en zeker een keer of 2 'ben tot het uiterste gegaan"..;dus ik wist al dat ik niks meer moest proberen en zat daar echt mee in mijn maag want ik voelde dat we een kans lieten liggen...
Deze morgen opgestaan ...buikpijn weg en lichte pijn aan mijn tepels...juist hetzelfde als vorige maand dus... en een paar dagen voor mijn regels trok die pijn weg...
En nu ben ik zo kwaad op mijn vent hé, ...
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. :x

Vooral omdat ik het hem deze morgen uiteen deed, en hij zei..."ja mama wij worden oud hé...het zal niet verzekers vele langer duren tot je zwanger zal zijn ..3
Ten eerste heb ik er een hekel aan als hij mij mama noemt, IK BEN ZIJN MOEDER NIET.
En ten tweede, wat een peptalk kan die eigenlijk uitslaan zeg.

En nu ben ik dus zo vies gelijk een str...
Ik ben geen mens voor veel geduld, t moet een beetje vooruit gaan zenne...

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 30 nov 2007, 09:59

en van kolere typ ik fouten...

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 30 nov 2007, 10:55

Reageer je hier maar eens goed af... Beter dan thuis stukken te maken hé!! :wink:
Mannen ... ze zullen het nooit leren!!

Geduld, tjaaa.... 't is een schone deugd... maar blijkbaar niet aan ons besteed...

Hou je goed Mummy :!:
We blijven erin geloven!!!

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 30 nov 2007, 17:05

ach mannen zijn niet altijd even tactvol hé. ventileer het hier maar eens goed!!!
Op naar ronde 5...

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 30 nov 2007, 21:42

al eens een maandverbandje proberen gooien naar die mannen mummy? :P :wink:

Dat lucht misschien wel op...maar ik snap je hoor! Onze ventjes menen het wel goed, maar erg tactvol zijn ze niet altijd eh :roll: :lol: :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 01 dec 2007, 09:56

Ericardtje...ik gooi straks een hele doos naar zijn kop....

Ha!
Ach, gisteren hadden we toch een goed gesprek..hij zei dat het niet zo leuk is als ik het zo wil forceren...en eigenlijk heeft hij wel gelijk (maar je kent dat, ik geef dat niet direct toe en blijf eerst een halfuurtje zwijgen...hihi)

Ik heb wel een sterk vermoeden en voorgevoel dat deze ronde niks is...maar zo erg vind ik het uiteindelijk niet...de geboorte zou dan namelijk voorzien zijn midden augustus en dat is voor mij best een heavy periode in mijn zaak..;dus we zien wel, als het wel zo is zullen we wel een oplossing vinden maar is het niet zo dan volgende maand of de maand erop...enz

Zeg hoe is het met jou? Voel je je goed en wanneer mag je nu naar de gyn?

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 01 dec 2007, 16:52

mummy schreef:Ericardtje...ik gooi straks een hele doos naar zijn kop....

Ha!
Ach, gisteren hadden we toch een goed gesprek..hij zei dat het niet zo leuk is als ik het zo wil forceren...en eigenlijk heeft hij wel gelijk (maar je kent dat, ik geef dat niet direct toe en blijf eerst een halfuurtje zwijgen...hihi)

Ik heb wel een sterk vermoeden en voorgevoel dat deze ronde niks is...maar zo erg vind ik het uiteindelijk niet...de geboorte zou dan namelijk voorzien zijn midden augustus en dat is voor mij best een heavy periode in mijn zaak..;dus we zien wel, als het wel zo is zullen we wel een oplossing vinden maar is het niet zo dan volgende maand of de maand erop...enz

Zeg hoe is het met jou? Voel je je goed en wanneer mag je nu naar de gyn?
Met mij is alles goed hoor! Eten kan ik niet goed: ik eet bij wijze van spreken 1 hap en heb het gevoel dat ik net ne kamion vol eten op heb. Sommige dagen voel ik me ook wel erg onpasselijk, maar niet elke dag gelukkig!
Ik ben ook wel heel moe zenne. Maar kom, afgezien van die kwaaltjes is alles wel goed hier!
Ben hard aant aftellen naar de gyne. Ik heb pas een afspraak op 19dec dus dat is nog wel eventjes geduld hebben hé!
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 02 dec 2007, 10:09

Ja da's inderdaad nog lang...maar dan ben je lekker gerust met de kerstdagen hé...

Voor mij breekt nu weer de 14 dagen "wachten" aan...alhoewel ik dank dat deze ronde niks is...
Maar toch merk ik dat ik weer "vanalles" voel...en dan moet ik telkens mezelf op het matje roepen want die dingen voelde ik vorige maand dus ook...een beetje vaag,aanwezig gevoel in de onderbuik...pijnlijke borsten ,emotioneel....enz...maar het is zo, vorige maand had ik dit ook allemaal en toen dacht ik echt dat ik zwanger was. En dat was nadien echt een teleurstelling, hoe kon ik mezelf zo laten meeslepen zeg???
Mijn zus zegt dat het komt omdat ik het zo graag wil en dat is tenslotte geen schande hé!
Vreselijk weer buiten...en heb zo'n behoefte om naar buiten te gaan, een wandeling of iets gezelligs met de kinderen....

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 02 dec 2007, 16:14

wij hebben 5u aan een stuk aan tafel gezeten met de familie van vriend. een brunch. veel te veel gegeten; en vooral: rugpijn van zo lang stil te zitten. vies weer hoor, en zo waaien. ik word daar altijd zo opgejaagd van, gejaagd door de wind hehe... we zitten hier met enkel glas op ons appartement en veel ramen. we horen dat constant zo door de straat jagen. onze gordijnen bewegen de hele tijd. krijg daar een ambetant gevoel van. hopelijk heb je een fijne zondag?

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 03 dec 2007, 07:54

mummy schreef:Voor mij breekt nu weer de 14 dagen "wachten" aan...alhoewel ik dank dat deze ronde niks is...
.....
Vreselijk weer buiten...en heb zo'n behoefte om naar buiten te gaan, een wandeling of iets gezelligs met de kinderen....
En??? toch nog leuk weekend gehad ondanks het weer?

14 dagen wachten .... en wachten .... en iets voelen ..... en wachten.... en zou het... of zou het niet.... en nog eens wachten.....
Pffffff, kan lang duren hé... maar wij wachten met je mee, dat helpt misschien!! Vééééél succes :wink:
We blijven erin geloven!!!

mummy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 nov 2007, 23:35

Bericht door mummy » 03 dec 2007, 16:49

Zalige zondag gehad hoor! Wij zijn naar roermond in nederland geweest...er is daar een grote outlet-shopping...beetje zoals maasmechelen maar mooier en gezelliger vinden wij...
En alles was in kerstsfeer...(melig maar o zo gezellig), heb niet veel gekocht, een training voor onze dochter en een jeans voor manlief...voor mezelf een heel mooi mutsje. En dan daar iets gedronken bij een open haard..echt geestig.


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”