ovulatietesten!

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 13 nov 2007, 19:13

bij ons wordt er binnenkort gebouwd; in het voorjaar starten ze. we wonen nu wel op een appartement en we gaan niet veel zelf doen. we beginnen er toch al aan. mijn vriend wilde liefst van al nog wat wachten maar mijn drang was te groot en hij heeft dan van de zomer gezegd dat we er toch al voor gaan, zo is het babietje er hopelijk vóórdat we in het huis kunnen.
het is een afweging waard natuurlijk, hangt er maar vanaf wat het hardst doorweegt... bij mij was de drang echt zo groot dat ik me vaak echt verloren voelde. nu ik gestopt ben met de nuvaring ben ik veel rustiger, ookal is het tot hiertoe nog niet gelukt...
Op naar ronde 5...


Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 13 nov 2007, 19:47

Hangt ervan af hoe ver je verbouwingen gaan hé... Als er heel veel stof en rommel bij komt kijken en als je bv. even in 'open lucht' (lees 'zonder ramen') zit, denk ik dat 't moeilijk is... Maar voor alles is een oplossing!!
Ik zit zelf in 'den bouw' en heb al vééél kampeertoestanden gezien, zowel mét als zonder babietjes... Hangt er ook vanaf hoe je daar zelf mee kan omgaan. Maar als ik voor mezelf spreek... ik zou (als ik daarvoor de tijd had) het toch liever één voor één aanpakken. Ik denk niet dat ik het tegelijk zou aankunnen.... Maar gelukkig is elke mens anders en lukt het misschien bij jou wel!! :wink:
Veel succes!
We blijven erin geloven!!!

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 14 nov 2007, 09:22

hoi!

ja, dat is het juist hé. ik ben nl een tamelijk nerveus persoon, geraak snel gestresseerd. Hoe de verbouwingen hier in elkaar zitten: wel, nu zijn we zelf de kamers boven in orde aan het maken en dat valt goed mee, daar komt niet veel stof bij kijken enz, is enkel behang afdoen, schilderen, de electricien komt binnenkort electriciteit vernieuwen enz. dat is allemaal niet erg. maar de grootste verbouwingen beginnen volgend jaar. de architect zegt en hoopt dat ze volgend jaar in de zomer knn beginnen, dus ik gok op juni 2008 (in het beste geval!). dan zou alles goed gaan, want ik gok op ongeveer een maand dat ze hier aan het werk zouden zijn (is enkel de keuken, berging en een extra kamer achteraan), maar misschien duurt het wel langer...
en als ik dan uitreken moest ik nu zwanger zijn, stel nu: in december, dan moet ik ergens in augustus bevallen.
we kunnen hier ook niet in wonen die maand(en) dat ze hier gaan verbouwen volgend jaar, dus dan moeten we nog iets vinden voor tijdelijk.
mss allemaal idd wel goed te doen met een babytje, maar ik ga dan hoogzwanger zijn. zou da niet té stresserend zijn?
xxx
Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 14 nov 2007, 10:42

Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken... en ik zou dat niet aankunnen, voorbereidingen voor een eerste baby en verbouwingen samen... en zo'n stresserende toestanden zijn voor de (buik)baby toch ook niet zo gezond denk ik....
Maar als je er echt al aan toe bent, tja... dan is 't moeilijk om het nog langer uit te stellen hé :roll:
Hou ons op de hoogte!!
We blijven erin geloven!!!

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 14 nov 2007, 11:07

ja, ik twijfel ook nog teveel. mss is het dan beter om het nog twee maanden uit te stellenn dan moet ik bevallen in oktober! dat zou al vééééél beter zijn é.
x
Afbeelding


Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 14 nov 2007, 17:09

Aan uwe banner te zien gaat ge toch niet meer te lang moeten wachten met beslissen... :wink: :wink:
We blijven erin geloven!!!

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 14 nov 2007, 17:18

ja, kweetet.... :p
Afbeelding

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 15 nov 2007, 11:40

slecht nieuws terug: we hebben gisteren voor de eerste keer terug geprobeerd...en ik heb nog altijd pijn...de reeks gyne's die ik dus al afgelopen heb: geeneen weet wat het is en kan mij helpen. Het is dezelfde pijn tijdens het vrijen...

ik ben nu echt ten einde raad...heb ervan zitten huilen gisterenavond...

x
Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 15 nov 2007, 14:41

Kan ik geloven dat je daar van onder de voet bent...
Weet geen van die gyne's raad? Geen enkel middeltje dat helpt?
Moet moeilijk zijn....
Hou je goed!!
We blijven erin geloven!!!

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 15 nov 2007, 14:44

ik ben al naar 5 verschillende gyne's gegaan: mijn vaste gyne heeft 2 operaties uitgevoerd bij me omdat ze dacht dat het m'n maagdenvlies was die irriteerde. dan ben ik naar een ander gegaan, die zegt dat ik vestibulitis heb, en dan nog een andere heeft een kweek genomen en gezien dat ik een bacteriële infectie had, en me Flagyl zetpillen voorgeschreven. gisteren dus voor de eerste maal geprobeerd en nog altijd enorm veel pijn. ben echt ontgoocheld. nu maandagnamiddag nog een afspraak bij nog een andere gyne...
Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 15 nov 2007, 14:53

Hopelijk geeft die dan een goede diagnose en kan die je vlug helpen... want dit zijn lastige dingen die kunnen wegen op je relatie... en als dàt er ook nog bijkomt... Begrijpt je ventje je toch hoop ik??? Kan je er met hem goed over babbelen?

Veel succes bij de gyne maandag..
We blijven erin geloven!!!

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 15 nov 2007, 15:08

ja hoor, gelukkig wel, m'n vriend is heel begripvol... maar voor hem is het ook niet leuk. Hij durft nooit verdergaan omdat hij bang is me pijn te doen. Niet leuk uiteraard.

ik hoop dat het de laatste gyne is dat ik naartoe moet gaan...en dat die me eindelijk eens de juiste diagnose geeft...

x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 15 nov 2007, 20:13

jawadde zeg! hoop voor jou dat je eindelijk eens geholpen kan worden. als ik zie wat een verschil mijn gyne in combinatie met vooral de kinesiste heeft gemaakt...
als je er echt niet uitgeraakt, moet je mss een naar hier komen; 't is wel ver weg voor jou (Mechelen), maar ben echt content van mijn gyne en op "dat andere forum" zijn ze daar ook allemaal heel tevreden over...
Op naar ronde 5...

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 15 nov 2007, 21:01

is't waar? ik heb het ervoor over hoor om zover te komen moest hij/zij mij kunnen helpen!!
heeft hij/zij er mss al veel ervaring mee, met cliënten die dezelfde klachten hebben?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 16 nov 2007, 05:44

dat weet ik niet, maar ze raakte mij één keer aan en wist al hoe laat het was, dus dat zegt ook wel wat...

het is dokter Dufraimont en ze zit zowel in Mechelen als soms in het Imeldaziekenhuis in Bonheiden...
Op naar ronde 5...

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 16 nov 2007, 10:20

heb je dan ook nog pijn gehad tijdens het vrijen?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 16 nov 2007, 20:42

als ik mij opspande wel. als ik mij ontspande niks meer. en sinds ik de nuvaring niet meer neem is 't nog véél beter. maar da's mss ook wel omda'k meer goesting heb :oops: :lol: en dus minder last van droogte :lol:
af en toe heeft het nog wel pijn gedaan, maar dan wist ik ook hoe het kwam en van de moment dat ik me ontspande was 't in orde. echt straf hoe zoiets kan. kwam puur door mijn eigen spierspanning. was janken van de pijn en nu geniet ik er alleen nog maar van!!!
Op naar ronde 5...

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 19 nov 2007, 10:18

En.... hoe was 't bij de gyne? Is er een oplossing?
We blijven erin geloven!!!

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 19 nov 2007, 10:48

heyla,

ik ga deze namiddag voor de vierde maal naar een andere gyne voor een vierde opinie. ik ga nie zeggen wat de andere gezegd hebben en hem eerst laten kijken, want ik ken dat... dan kan ie z'n mening baseren op die van de anderen...

ik hou jullie op de hoogte!

xxx
Afbeelding

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 19 nov 2007, 10:48

heyla,

ik ga deze namiddag voor de vierde maal naar een andere gyne voor een vierde opinie. ik ga nie zeggen wat de andere gezegd hebben en hem eerst laten kijken, want ik ken dat... dan kan ie z'n mening baseren op die van de anderen...

ik hou jullie op de hoogte!

xxx
Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 19 nov 2007, 10:53

veel succes, hopelijk wordt er vlug een oplossing gevonden hé :D
Afbeelding

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 19 nov 2007, 11:07

ja....ik hoop het ook. Ik denk eerlijk gezegd dat het vestibulitis is, want alle symptomen wijzen daarop. Ik heb ook eens gezocht op internet wat er daaraan te doen is, en veel vrouwen zijn geholpen door een operatie. als de gyne van deze namiddag me weer iets anders verteld, ga ik terug naar degene die zei dat ik vestibulitis heb, en daar eens navragen voor de operatie...
xxx
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 19 nov 2007, 11:47

Hopelijk bevestigt hij dat dan, want anders blijft de onzekerheid misschien toch duren.. :(
Veel succes en hopelijk ben je snel geholpen!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 19 nov 2007, 11:52

ja, kweetet...ik hoop dat hij een beetje hetgene bevestigt wat ik al de hele tijd dacht: vestibulitis...
ik hoop aan de ene kant ook dat het dat niet is, want naar 't schijnt valt er niet veel aan te doen...
we zullen zien hé, weeral afwachten geblazen...
en wsl ook ff wachten met kindjes, want met die pijn...

xxx
Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 20 nov 2007, 08:05

En..... ??? :?: :?:
We blijven erin geloven!!!

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 20 nov 2007, 12:08

heyla,

ben dus gisteren langsgeweest, en hij zei dat het absoluut geen vestibulitis is omdat ik zonder probleem tampons kan opsteken! grrr........
hij zei dat het wsl een heel gevoelige plek is die overgebleven is na mijn vele schimmelinfecties...
ik moet nu zalf aandoen als we vrijen, en ook elke keer eens 2 vingers insteken. dan zou dat geleidelijk aan moeten beteren...pfff, heb er geen hoop meer op...

xxx
Afbeelding

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 20 nov 2007, 12:48

zeg, is dat normaal? ik heb mijn ovulatieperiode eens uitgerekend, m'n laatste regels waren op 1 november, en m'n cyclus duurde nu 33 dagen. dus mocht ik beginnen testen vanaf de 16e, en vandaag nog eens getest en er is een héél lichtroze lijntje (dus nog geen LH piek). Maar als 'k uitreken zou m'n piek de 20e moeten zijn (vandaag dus). Kan dat dan dat m'n piek later is? morgen of overmorgen of zo?

xx
Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 20 nov 2007, 13:25

Van ovulatietesten ken ik niet veel... nog nooit gebruikt.
Maar dat je eisprong wat later (of vroeger ?) is kan wel... als ik 't zo hoor heb je de laatste maanden een vrij onregelmatige cyclus gehad, klopt dat? Dan verschuift de ovulatie uiteraard!
Dus morgen of overmorgen nog maar eens testen... :wink:

Vervelend dat je probleem weeral met het zoveelste zalfje moet opgelost worden.. maar wie weet helpt het deze keer wel hé...
't Is voor jou dé moment om dat te testen! :wink:
Veel succes!
We blijven erin geloven!!!

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 20 nov 2007, 13:29

ah, dus het kan! oefe! ja, ik heb wel een onregelmatige cyclus gehad, dus 't zal idd wel daaraan liggen hé wsl!

idd, het zoveelste zalfje...pfff...tjammere is dat die zalf enkel gebruikt wordt tijdens t vrijen, dus het doet de plek niet weggaan...enkel wat minder pijnlijk tijdens 't vrijen...

xxx
Afbeelding

Voila
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 sep 2007, 12:20
Locatie:Brugge

Bericht door Voila » 20 nov 2007, 18:33

ik heb nu een afspraak gemaakt bij een acupuncturist; volgende week donderdagmorgen. ben benieuwd...
mijn vriend heeft nl ooit vroeger enorm veel last gehad van acné, die heeft dan 4 sessies acupunctuur gedaan en al de acné was plots weg en is nooit meer teruggekomen!!!
dus toi toi hé!!

xxx
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”