ben moeke nelly ,ik ben gehuwd met john wij wonen in oost-vlaanderen(lierde)en zijn de happy ouders van ons 4 schatjes
daar ben ik,en ik ga...
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
-
moeke nelly
- Pas blauw
me voorstellen.
ben moeke nelly ,ik ben gehuwd met john wij wonen in oost-vlaanderen(lierde)en zijn de happy ouders van ons 4 schatjes
dat zijn ze johnnyis 22jaar ,caroline 20 jaar,cindy 15jaar en orry 10jaar en dan nog ons onthaalkindjes samen maken wij en groot en gelukkige famillie en vrienden zijn altijd welkom 
- jong moederke
- Pas blauw
-
Keppebolle
- Moderator
- Contacteer:
-
moeke nelly
- Pas blauw
voor dagmar
ik denk het niet, mijn zoon johnny ziet in het leger (marine) en hij heeft nog geen vriendin
ons caroline stuuder nog(office management bachelor)heeft wel een vriendje bijna 1jaar nu
cindy is 15j vrienden ok met hopen maar vriendje niet en orry10j tja das mamake cherie(blij altijd bij jou) ken je dat maar is toch zo lief
ons caroline stuuder nog(office management bachelor)heeft wel een vriendje bijna 1jaar nu
cindy is 15j vrienden ok met hopen maar vriendje niet en orry10j tja das mamake cherie(blij altijd bij jou) ken je dat maar is toch zo lief
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
-
moeke nelly
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
-
moeke nelly
- Pas blauw
-
moeke nelly
- Pas blauw
ja het is inderdaad ver. en voor een moeder kan dat waarschijnlijk veel pijn doen. mijn broer zit in lombartzijde (ofzoiets weet neit juist hoe eht geschreven moet wordenmijn zoon johnny is momenteel gekazerneerd in zeebrugge.En gaat binnenkort naar nederland(den helder)voor zijn opleiding (radar-sonar-operator)en ik ga hem zo missen,'t is ver van huis hé
-
moeke nelly
- Pas blauw