Frans in de kleuterschool
Moderators:Welcome, Moderators
Nu met de opendeurdagen van de scholen krijgen we nogal veel foldertjes in de brievenbus. Een ervan schoot er voor ons tussenuit omdat ze vanaf volgend jaar starten met Frans in de kleuterschool al.
Ons leek dit wel interessant.
Wat vinden jullie hiervan? Zouden jullie je kind naar zo'n school sturen of juist niet? Waarom wel /waarom niet?
Ons leek dit wel interessant.
Wat vinden jullie hiervan? Zouden jullie je kind naar zo'n school sturen of juist niet? Waarom wel /waarom niet?
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
ahwel Snuffie dat vind ik nu ook. Het moet spelenderwijs en zonder druk. Anders is het ook niet leuk. Er wordt al veel te veel van die kindjes verwacht.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
wij zullen specifiek op zoek gaan naar zo'n school. Mijn vrouw is van Brussel en is tweetalig opgevoed, en da's toch een enorm voordeel. Plus, zo zal hij kunnen spreken met de andere kant van de familie, waar de meeste kindjes zijn
we gingen 'm eerst thuis tweetalig opvoeden, maar het Frans kwam niet spontaan bij mijn vrouw, ik ging dan Nederlands met 'm praten
we gingen 'm eerst thuis tweetalig opvoeden, maar het Frans kwam niet spontaan bij mijn vrouw, ik ging dan Nederlands met 'm praten
Heel goed idee, maar in west-vlaanderen weet ik niet echt zo'n school zijn en om die naar Brussel te sturen! Is toch wat ver...wij zullen specifiek op zoek gaan naar zo'n school
Het is hier toch niet te laat voor. Torben is nog klein, je kan dus nog altijd beginnen met hem frans te leren...we gingen 'm eerst thuis tweetalig opvoeden, maar het Frans kwam niet spontaan bij mijn vrouw, ik ging dan Nederlands met 'm praten