Allée flupke,
Nogal misserie gehad hé voor dat flesje, maar jullie zij nu op de goede weg waarschijnlijk
't Is nogal een karakter'ke Margootje, hier is dat niet zo een probleem geweest maar dan waren er andere dingen hé
Enne uw ne foto/kader is super mooi, met haar felle donkere kijkers, ni te doenne!!!!
Aicha,
Ik lmoest ook gaan bij zitten maar 'k moet werken dus dit is ook terug geregeld. En moet je er nog veel uit 's nacht voor Hélena?
En heb je nog receptjes hihi ...we zullen nog ne keer moeten afspreken om wat bij te praten e!!
Aditi,
Heeft Mila nog last van haar neusje?
En wat geef jij daar voor?
Chanti,
Terug met volle moed vooruit hé

We kunnen er van maaspreken met het terug vallen van het spuwen maar zou Zantac ook niet helpen voor u poppemie?
Allée courage!!!
Allée,
Dus maandag ben ik opnieuw gestard op het werk, het klaar maken van Zion om naar de OM te gaan is vlot verlopen maar toen ik hem moest achter laten doordat de papa hem moest brengen zijn de tranen beginnen lopen of moet ik eerder zeggen sloeg de paniek me om het hart ... 'k was zo bang voor het middageten ...
'k Ben toch op de hoogt gehouden geweest via de papa en dat was wel een geruststelling. Toch kon het niet vlug genoeg middag zijn!!! Toen ik er aan kwam en door het venster gluurde zag ik dat hij erg aan het wenen was maar 'k werd gerust gesteld met dat ik zag dat ze er mee bezig waren en hem niet aan zijn lot over lieten ...
Hij had er maar een uurke geslapen en had nog redelijk gegeten, worteltjes zijn livelingsgerecht !!!
Dinsdag moest ik hem nu zelf brengen en ja hoor de tranen waren weer van de partij ... maarja e!
Hij had nu maar een halfuurke geslapen maar goed gegeten, voor het eerst bloemkool ... (ik durfde dat nooit geven omdat dit krampen geeft)
'k Was zo blij dat ik hem terug in men armen kon sluiten mijn venteke!!!
Eén ding vond ik ni zo plezant was dat hij naar huis is gekomen met een erg rood poepke ... voordien ben ik dit nooit tegen gekomen, maar 'k zal het gewoon maandag zeggen dat ze idere pamperwissel zalf moeten smeren hé
En gister voor het eerst de nacht opgegaan, het vertrek was terug heel intens omdat hij helemaal over zijn toeren was en ook wat last heeft van een vuil neuzeke, en koorts deed. Alhoewel ik weet dat hij in goede handen bij de papa was. Pas om 23u30 was hij in slaap ...
Ja het leven van werkende moeder en kind is toch heel raar hé,maar 't zal een gewoonte moeten komen zeker!!!