Hallo iedereen,
Na veel bijlezen heb ik gezien dat er hier het één en het ander aan het gebeuren is ...
De enen zijn probleem is aan het oplossen en de andere hé ...
Jammer dat je de BV moet laten maar als het om de gezondheid van Kyana gaat is de rekening al snel gemaakt e ... nu ik moet zeggen dat ik Zion ook niet veel meer aan de borst leg want we hebben ondervonden dat hij rustiger is aan het flesje en minder spuwt dan aan de borst. Maar ik blijf wel afkolven.
En de bobbeltjes van Mila verholpen zijn met de cortizone, nu nog goed onderhouden en je prinsesje zal weer blinken in haar velletje ... maar vooral dat de jeuk weg is e!!!
En wat is er aan de had met Hélena??? Heeft ze geen zin meer om te slapen ... hoeveel weken is ze nu? 'k Zal ne keer lezen in men mijn boek dat ze er iets over schrijven.
En Margo ni te warm leggen, want ze komen zo vlug op die pukkeltjes. Bij ons zijn er nog enkele gerstekorreltjes ofzo ... dit zijn van die witte puntjes maar dat weet ik ni hoe weg te krijgen?
Zweetpuistjes heb ik weg gekregen door geen verwarming meer op de kamer en met "weg en weercreme" aan te doen.
Maar u meisje ligt er gewoon zalig bij, 't is leuk om te lezen dat het een lieveke is!!!!
Nuja hier is het steeds een weg en weer hollen van de ene plaats naar de andere ... daarom geen tijd gehad om ne keer binnen te wippen.
Dus donderdagavond naar de osteopaath geweest!
Hij heeft de zenuw die vertrekt uit de bovenste wervel los gemaakt want daar zit er grote spanning op met als gevolg dat de maag ook opgespannen is ... hijhad gezegt de kans zit erin als je deze avond thuis komt dat hij wat slaperig is ... maar hiere was het omgekeerde van toepassing! Hij heeft terug geweend van 20u tot 23u. Maar die nacht heeft hij wel geslapen tot 6u30.
Dus Aicha wij zijn nu wel op het goede pad ... dit weekend heeft hij altijd doorgeslapen maar zijn laatste voeding is om 23u.
Toch denken we dat we reeds wat verholpen zijn door de osteo want we ondervinden ook dat hij wat minder spuwt en indien Zion toch nog huilbuien heeft is het omdat er een boerke vast zit of omdat hij ni kan stg maken.
Soms gebeurd het voor de volgende voeding dat ik hem uit zijn bedje haal dat er dan nog een boerke uit komt ... lastig e.
En voor de stg problemen zijn we zeer content met die glycerinesuppo's.
'k Zal ni vlug roepen maar de krampjes lijken voorlopig uit ... toch blijven de Kolikid druppeltjes ni ver uit de buurt !
Allée 'k zal moeten gaan zien mijn prutske is wakker,
tot later allen,
grtj nana