Wie gaat/is er in Zottegem bevallen?

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 15 apr 2005, 17:08

Gyn van wacht zal denk ik ofwel waterschoot ofwel mulier zijn
Het weekend van de 26e maart was het keymeulen
paasmaandag 28/03 was het Waterschoot want dan ben ik bevallen

De gyns hebben 1 weekend op 3 wachtdienst

Moest ik van jou zijn, ik zou dat durven vragen op de materniteit hoor, daar horen ze dat sowieso toch te weten. Of misschien op secretariaat vd gyns?

Ik duim voor je!!


mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 15 apr 2005, 17:59

Trui en Marina ik kan er van meespreken dat waterschoot niet te bereiken was. Ik kom net van de kliniek, ik durf daar straks niet meer binnen gaan want altijd is er wel iets aan de hand.
Ik ben vanmorgen dus geweest voor de monitor (moet 2 keer per week gaan) en daarna urinetest en ik had tussen 1 en 2 plusjes eiwit. Dus wilden ze Waterschoot bellen maar ze was niet bereikbaar. Dan hebben ze Keymeulen gebeld en die had gezegd gezien de voorgeschiedenis (hoge bloeddruk en groeiachterstand)dat ik moest blijven en dan in de namiddag ging Waterschoot wel langs komen. Dus hebben ze bloed getrokken en moet ik terug 24-uurs urinetest doen. Ondertussen haddn ze mij daar al op een kamer geïnstalleerd. Maar mijn bloedonderzoek was goed, de monitor was ook goed dus Waterschoot is dan gekomen en heeft mij terug naar huis laten gaan. Nu moet ik alleen de urinetest verder doen en dan terug naar de afspraak dinsdag. Hopelijk is die uitslag dan ook goed.
Dus blijven rusten is nu de boodschap hé.
Trui, Marina en Isake, jullie ook nog veel sterkte hé. Ge gaat dat zeker allemaal goed doen.

Gast

Bericht door Gast » 15 apr 2005, 17:59

He Marina,
Ghooo meiske, ik wou dat ik je kon helpen! Tja, ik dacht dat jij voor nu ongeveer was uitgerekend maar half Mei da's nog wel even hé ... versta wel dat je je baby zo lang mogelijk bij je wil houden maar als jij het niet meer kan uithouden! Ik "denk" dat er maar één iets kan helpen, waarvoor je waarschijnlijk in ziekenhuis moet blijven ... aan baxter leggen met weeënremmend middel. :cry:
Men kan je toch niet zo met pijn en weeên laten rondlopen? Dat zou Waterschoot nooit doen, da's onmenselijk.

Isake,
Wie weet lig je tesamen met Marina op de materniteit! Wel ik herinner me dat ik tijdens de weeën ook steeds op toilet ging zitten, vond dat de comfortabelste houding + steeds goede warme douchestralen.

Elske, hoe is het met jou?

Ik krijg de Beiaard hier niet ... kan er niet over meepraten. Maar herinner me dat ze dat vroegen: of ze den Beiaard mochten doorsturen. Wij hebben erin gestaan en ze hebben ond die per post opgestuurd. Deze keer zullen we een foto van de zus met de baby laten plaatsen.

oeps, heb bezoek en kan hier niet veel meer doen, dochterlief hé :roll:

Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06

Bericht door Marita » 15 apr 2005, 18:26

Marina, eigenlijk wilde ik me hier niet komen moeien...
Jij bent in arbeid en zou beter naar het ziekenhuis gaan.
Je echtgenoot heeft waarschijnlijk niet gezegd wat hij moest zeggen.
2kg600 en 35 of 36 weken, dat is geen ramp. Ik denk dat de natuur beslist dat het vandaag jou dag is. Je kindje gaat misschien enkele dagen in observatie in de couveuse-afdeling, maar erge problemen moet je niet verwachten.
en als ze het kunnen afremmen en dat nodig vinden dan zullen ze dat zeker doen, dus daarvoor ga jij best zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. Wat je moet zeggen dat is dat je pijnlijke weeën hebt en dat het een maand te vroeg is en dat het een klein kindje is.

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 15 apr 2005, 19:38

Ja mei mama zeker rusten he!! Ik hoop dat de uitslag goed is!!
Marina, hopelijk verloopt alles prima!! Maar daar vertrouwen we wel in. En als het wat te vroeg geboren word is dat nog geen ramp denk ik hoor, ze kunnen tegenwoordig zeer veel. Het is natuurlijk spijtig dat het dan een couveusekindje is maar zo kan je echt niet verder he. Mijn ventje zijn neef heeft ook een kindje dat vier of vijf weken te vroeg geboren is en je moet hem nu eens zien. Zo ne grote en flinke!! Hij is nog geen jaar en heeft zijn eerste stapjes al gezet!! Alles komt goed en jij moet niet onnodig afzien. Ga voor de zekerheid maar naar spoed!!
En Marita dat is je toch niet moeien!! Je geeft ons enkel goede raad!! Je bent hier even welkom als alle anderen hoor!!
Afbeelding


Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 15 apr 2005, 19:50

Goh het begint voor iedereen nu wel "heavy" te worden hé! Weet zo niet goed meer wat zeggen, nu het voor mij al achter de rug is...


Ons Evaatje heeft nu regelmatig last van haar maagske, en het enige wat haar sust is haar bij mij nemen. Da's wel eens leuk, maar om een hele dag met een pakske van 3k300 rond te lopen...
En om van 's nachts nog maar te zwijgen.

Wat haar precies ook wel deugd doet is haar inwikkelen in een dekentje, dat ze lekker knus zit.

Mijn man kan haar minder goed sussen, het lukt ook wel hoor maar het valt op dat ze direct kalm wordt als ik ze vast heb.
Heb al gedacht aan een draagdoek, heeft iemand daar ervaring mee?

Mijn armen wegen als lood en mijn voeten hebben precies een marathon gelopen. Ook heb ik een geheugen als een zeef; of van twaalven tot de noen gelijk ze zeggen. Beetje vermoeid...

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 15 apr 2005, 21:19

Hey Ellentje,
Ik kan je echt wel een draagdoek aanraden. Ik moet op sommige (lees: veel) dagen ook constant met Karsten rondlopen en dan is een draagdoek een verademing (hij weegt al ruim 8 kg). Hij wil er wel geen uren inzitten, want hij is wreed actief tegenwoordig. Maar Eva is nog kleintjes hé, dus je zal zien dat het heel gemakkelijk en fijn is (Karsten slaapt dan ook gemakkelijker in).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 15 apr 2005, 22:09

He;

Ben nog bij waterschoot geweest en aan de monitor weeen genoeg als ik nu twee weken verder was zouden ze mijn vliezen breken maar nu nog niet.
Ze hebben me onderzocht alles nog hetzelfde van gisteren; ze zei ook dat echt niet lang meer zou duren; en omdat ik zo pijn heb dat ik wel vlug zal bevallen . het is te hopen dat ik dan niet te veel meer afzie en zal wel nog in bad mogen bevallen.

Tot morgen en slaapwel.

Gast

Bericht door Gast » 15 apr 2005, 22:53

Marina,
'k Snap het niet goed dat men je zo laat rondlopen ... :shock:
Heb je inmiddels ontsluiting daarbij? Zoals Martha zegt (en niet moeit :D ), volgens mij ben jij in arbeid met zulke snel terugkerende weeën.
Hoe gaat het intussen met je?

Martha, of Marthe?
wat een mooie foto van die buik? is dat toevallig een fotootje van jou? Echt mooi zeg!

Ellentje,
Aan die "jelly belly" zoals wij hem noemden :lol: moet je zelf werken, jammer genoeg! Hahaha, idd zware moeilijke oefeningen bij d ekiné. Ik heb daarom ook meer afspraken voor postnatale ipv prenatale oefeningen. Kent iemand van jullie soms een goede kinesistE, liefst meer omgeving naar Ninove toe ... heb er tijdens vorige zwsch. 2 verschillende gehad en was nog niet content, wil iemand die zelf bevallen is en weet wat ze me laat doen! Mmmm ik ben geen gemakkelijk mens hé. :oops: en moet dringend beginnen met kiné.

Wat betreft je Evaatje, tja ik ken dat hoor, Noa was zo aanhankelijk, wou alsmaar gedragen worden. Ik zeulde dus uren met zo'n draagdoek (tricotti slen, in het begin lijkt het onhandig maar eens je het beet hebt is het onmisbaar, ik heb anders de instructies die ik je kan mailen).
Eens Noa sliep en ik ze in bed wou leggen was ze weer klaarwakker, en nu nog is ze zo aanhankelijk, wees er blij om :roll: ook al erger je er je wel eens aan!

Trui,
Na 't weekend zijn we dichter bij dinsdag, ik duim mee.

Aan iedereen nog prettig weekend
Daaag

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 16 apr 2005, 08:22

Goedemorgend dames,

ik ben hier al terug. Heb weer slecht geslapen dus ik ben al weer een tijdje op. Maar ik ben al achter lekkere koekskes geweest. Mhhh!!!
De laatste dagen ben ik s'avonds en s'nachts altijd ongemakkelijk. Precies of ik ga een griepke krijgen. Zo slap lopen... Ja ja de laatste loodjes wegen het zwaarst he.
Ellentje, ik wou dat ik ook al ons kindje in mijn armen kon nemen. Ik hoop enkel dat als het ks zal zijn dat ik daar in het begin niet teveel last van zal hebben... Maar da is afwachten he. Ik ga nog niet teveel zwartkijken!!
Marina, ik snap toch ook niet goed dat ze u niet meer onder controle houden hoor. Maar ze zullen het wel weten zeker?! Nog even volhouden. Een beetje steun is hier het enige wat wij voor je kunnen doen. Maar dat helpt ook he...!
Dagmar, ik heb zo een draagzak is dat ook goed?? Of is een doek beter?? Ik denk dat hij misschien in een draagzak wat ouder zal moeten zijn om erin te zitten. Mogen ze in zo'n draagdoek van bij de geboorte??
Luna, het is Marita onze vroedvrouw die ons hier met al onze problemen helpt. Je hebt het toch op haar denk ik...??
Ik ben me eigenlijk al aan het voorbereiden (mentaal dan op een ks). Als ik het zeker weet open ik misschien nog een nieuw onderwerp om er zoveel mogelijk over te weten te komen. Zo weet ik nog beter hoe het zal gaan. Alhoewel het snel zal moeten gaan he. Als het inderdaad ks is zal het voor donderdag zijn denk ik. En ik weet dit maar dinsdagavond rond 18u30. Ach ja, we zullen wel zien zeker.
Nog een prettig weekend allemaal!!
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 16 apr 2005, 09:52

Dag dames!

zo'n draagdoek, dat zullen ze wel in elke babyspeciaalzaak hebben waarschijnlijk?

Gisteravond ben ik al om 20u30 in mijn bed gekropen om nog wat tv te kijken, mijn man heeft zich om Eva bekommerd. Heb dat echt nodig, wat meer rust. Want overdag komt het er niet van en 's nachts is er toch die onderbreking...
Heb zelfs al 2 nachten gehad dat ik niet wakker werd van haar gehuil, dus dan moet het al erg zijn... Voel me daar wat schuldig over, maar ik kan er niks aan doen, ik val gewoon als een blok in slaap. Gelukkig heb ik zo'n lieve man die begrijpt dat de mammie wat oververmoeid is...
Maar nu begint het stilaan te beteren.

Vanmiddag bezoek, vanavond bezoek en morgenmiddag ook. 't Zal gaan beginnen. Maar allé, dan ben ik er nog zo snel vanaf.

Luna, jammer genoeg ken ik mijn baan niet zo in Ninove, ik ga bij Karen De Rocker, die ook op de afdeling gynaecologie zit elke dinsdagmiddag.
Zij heeft een praktijk in Zottegem, niet ver van het station, en ze heeft gouden handen. Ze is dan ook meer osteopaat dan kine.
Jammer dat dat voor jou waarschijnlijk wat ver is, want het is een echte aanrader.
Zo heb ik ook op het einde van mijn prenatale zo een zitbal meegekregen, die ik mocht meenemen in het ziekenhuis voor het geval de bal van mijn maat er op die moment niet is.
Maar omdat het zo'n spoedbevalling was hadden we de bal niet mee.
Op het einde van de zwangerschap was het wel tof zo'n bal in huis te hebben, omdat ik daar dan op zat tv te kijken als mijn rug moeilijk deed.
'k Moet hem nu nog altijd gaan terugdragen.
Zij heeft al 4 kinderen gehad: eentje met epi, een sterrekijker, allé, verschillende soorten bevallingen. Dus daar kan je inderdaad beter mee praten, zou me niet kunne voorstellen op prenatale te gaan bij een mannelijke kine :roll:

Marina, ik begrijp het nu ook niet goed, eerst zegt Waterschoot dat ze het niet begrijpt dat uw vliezen nog niet gebroken zijn en nu zegt ze dat ze ze zelf maar zou breken mocht je 2 weken verder zijn?
Dus ze moet toch weten dat je in arbeid bent? Da's toch niet te doen zo blijven lopen?
Raar hoor... Bij mijn bevalling heeft ze zelf gezegd dat het niet verantwoord was, de pijn die ik had, dus dat epi aangewezen was. Dus zou je toch denken dat ze geen onnodige pijn wil laten aanhouden?
Maar goed, ze zullen wel weten wat ze doen zeker?
Het is dan toch al een troost dat de bevalling op zich niet zo lang zou duren.

Er staan hier een heleboel dames achter jou hé! Hup Marina hup! :wink:

Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06

Bericht door Marita » 16 apr 2005, 11:20

Marina, ik had gisteren jou hele verhaal nog eens teruggelezen (longrijping, hospitalisatie,...) en ik was er dus achteraf gerust in: jij mocht bevallen.
maar...jij moet nog altijd niet bevallen. Elke gewonnen dag is 25 gram gewonnen en echografiën zijn schattingen + of - 200 gr., dus zou het evengoed kunnen dat het 2kg400 was i.p.v. 2kg600 (ook geen ramp).
Als het 2kg500 en 36 weken is dan krijg je je kindje mee op jou kamer: toch wel de moeite om nog een beetje voor te rusten.
Vermoeiend gaat het wel zijn: om de 3 uur eten geven en een klein kindje koelt sneller af, dus gewoon warm aankleden en inpakken. Verder moet je geen problemen meer verwachten.
en...als je nog verder raakt dan is het nog beter. Daarom dat jij nu nog geen hulp (vliezen breken) krijgt.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 16 apr 2005, 11:37

Dat van die schattingen, da's inderdaad waar hé want ons pruts werd op 38 weken 3kg160 geschat, en uiteindelijk is ze geboren op 40weken+ 6dagen met 3kg150; ik verschoot daar wel van dat dat zo kan verschillen.

Marina, je moet eens praten met je babietje, dat hij veel moet eten nu, dat hij dan bij mama op de kamer mag.
Ik heb toch zo gesprekjes gehad met ons Eva, over draaien en zo, en tijdens de bevalling zelfs toen haar hartslag daalde, zei ik constant "komaan Eva".
Da' s nu misschien wat stom hé, maar wie weet, dat het helpt...
Ik geloofde er toch in.

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 16 apr 2005, 16:17

Hallo;

hier isnog alles hetzelfde en ik weet iedere dag dat de baby in mijn buik is is beter voor hem.
Deze nacht goed geslapen; was echt dood op.
Weet ook wel dat het te vroeg is en dat ze daarom mijn vliezen niet breken. ohja moet dinsdag terug dus we zien wel.
Hou me zoveel mogelijk bezig met andere dingen en probeer er niet aan te denken en we weten waar we voor afzien.

Bedankt voor de steun allemaal.

Elllentje mooie meid heb je , en zoveel haar .

groetjes.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 16 apr 2005, 17:12

Hallo hier,

heb nog eens een vraagje aan de reeds-mama's: ons kleine die droomt vrij vaak, is dat normaal? En met dromen bedoel ik dan echt "zichtbaar dromen", je ziet dat aan haar gedragingen, soms lijkt het net of ze nachtmerries heeft, zwaar ademhalen en een beetje klagerig kreunen.

Vraag me af of alle baby's dit doen. Ben namelijk een baby-leek :roll:

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 16 apr 2005, 20:55

Ellentje schreef:Hallo hier,

heb nog eens een vraagje aan de reeds-mama's: ons kleine die droomt vrij vaak, is dat normaal? En met dromen bedoel ik dan echt "zichtbaar dromen", je ziet dat aan haar gedragingen, soms lijkt het net of ze nachtmerries heeft, zwaar ademhalen en een beetje klagerig kreunen.

Vraag me af of alle baby's dit doen. Ben namelijk een baby-leek :roll:
Hey Ellentje,

Denk wel dat dat normaal is hoor. Of dat echt dromen zijn weet ik niet.
Maar ons kindjes die verschoten precies altijd in hun slaap.
Zo altijd schrikken. Ik dacht in 't begin ook dat dat dromen waren, maar of het echt zo is weet ik niet.

Groetjes.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 16 apr 2005, 21:34

ja, dat verschieten doet ze ook, en dan steekt ze haar armen zo omhoog, precies of ze een orkest aan het dirigeren is! :lol:

Heb eens geinformeerd bij Bellini in Brakel voor zo'n draagzak, die hebben ze daar in 2 modellen, zal volgende week s naar ginder gaan.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 17 apr 2005, 09:26

Isake ben jij er nog?

Trui
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2005, 15:33
Locatie:Velzeke

Bericht door Trui » 17 apr 2005, 10:07

Ik hoop voor Isake dat ze nu haar kleine meid al in haar handen heeft!! Dat zou toch fantastisch zijn he na zo lang te wachten?! Ik duim voor haar!!
Afbeelding

mei mama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 mar 2005, 15:52
Locatie:Zottegem

Bericht door mei mama » 17 apr 2005, 10:50

Hallo allemaal,
ja Ellentje, ik doe dat ook veel tegenwoordig, tegen onze pruts praten. Dat hij/zij flink moet groeien.
De laatste dagen schopt hij de hele dag door. Net of hij wil mama laten weten dat alles ok is.
Ik had de raad gekregen om op mijn linkerzij te liggen omdat de baby dan meer zuurstof krijgt. Ik merk wel dat hij dan ook veel meer schopt. Alleen lig ik niet zo graag op mijn linkerzij :( Maar ja, mama doet alles hé voor die kleine pruts. Ik schiet dan soms wakker 's nachts zo van: Oei ik lig op mijn rechterzij. Tegen dat ik heel die buik dan de andere kant op gedraaid krijg. Pffffff, dat kan toch wegen zo een buik zenne.
Ah ja Ellentje, mooie foto hoor in de Beiaard. Heb hem gisteren pas gezien.
Die zitbal daar moeten ze bij mij dus niet mee afkomen hé. Ik vond het vroeger heel tof om er op te zitten maar nu ik zwanger ben. Ik heb zo een schrik dat ik er ga afvallen, dus zit ik zo verkrampt.
Hebben jullie dat ook soms, schrik om te vallen . Ik heel veel, en in de auto hou ik mij vast aan de deur. Alhoewel je moeilijk uit de auto kan vallen hé :lol:
Nog een goeie zondag allemaal!

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 17 apr 2005, 11:37

hihi mei mama, val-vrees heb ik niet gehad, maar wel als ik op de markt liep op zo zoiets van "uit mijne weg ik ben zwanger"
Misschien ook wel omdat er eigenlijk minder respect voor een hoogzwangere vrouw is als ik gedacht had.

Mijn oude leventje begint weer van ouds af aan, sinds een paar dagen neem ik weer de pil en morgen begin ik met de weight watchers.

Zit nu wel met een zeer vervelend probleem, ben opgestaan met een stekende pijn in mijn arm, ter hoogte van mijn elleboog, en het doet pijn als ik mijn hand en pols draai. Ook kan ik niks meer oppakken. Eva dus ook niet...
Nu is mijn man thuis en hopelijk is het morgen over, zou niet weten wat ik anders moet doen, kan mijn baby niet oppakken!

Tegen mij hadden ze dat ook gezegd van die linkerzij, maar het was bij mij net omgekeerd. Pas als ik op mijn rug lag bewoog ze veel. Dat was ook zo aan de monitor.
Bij de bevalling moest ik ook op mijn linkerzij gaan liggen omdat de baby het moeilijk kreeg, maar moest me dan toch weer op mijn rug leggen omdat ze daar nog slechter op reageerde. Tja, 't was al een "averechte" van voor ze geboren was :D

Het is zo kalm rond Isake en Marina, wie weet liggen ze nu allebei al in de kliniek!

Gebruikersavatar
Marina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 mar 2005, 11:31
Locatie:Zottegem

Bericht door Marina » 17 apr 2005, 12:01

hallo;

Ik ben er nog en nog alles hetzelfde. ga maar dinsdag terug als ik op controle moet; goed geslapen deze nacht.

we zullen isake wel horen zeker met baby denk ik ze is hier toch al een weekend niet geweest op de forum.

Ellentje je baby inbakeren kan helpen of probeer eens een slaapzak.
Weet het ook niet goed.

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 17 apr 2005, 14:08

Hey Marina! Heb je nog zoveel pijn?

Isake is gesignaleerd bij "vragen aan de vroedvrouw" :lol:

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 17 apr 2005, 18:38

Ellentje schreef:Hey Marina! Heb je nog zoveel pijn?

Isake is gesignaleerd bij "vragen aan de vroedvrouw" :lol:
hihi, nie te doen he....
Ik ben hier dus nog altijd en ja ze met baby in de buik nog steeds!
Onze pruts heeft er echt geen zin in hoor!
Gisteren terug weeën gehad, heeft een uur of twee bezig geweest maar daarna gedaan!
Da's echt om zot te worden dat da altijd stopt!!!
GRRRRRRRRRR.....
En hoop dat Waterschoot mij woensdag nie zegt dat ik nog geen opening bij heb want dan gaat mijn moed helemaal in mijn schoenen zakken zulle!
Dan ga ik echt wenen denk ik!
Nu telkens als ik zo een paar uur weeën heb gehad zeg ik, ' alle da is toch mss weer een beetje opening bij ' dus daar hou ik mij toch een beetje aan vast, wat ik nu afzie da hebben we gehad, maar hoop echt wel dat het voor iets is geweest!!!!

( nu ga ik hier wa moeten lezen om terug bij te zijn want ik loop beetje achter )

xxx
Isake
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 18 apr 2005, 02:43

Hier ben ik dan nog maar's... Wat een uur hé... Zit al zo'n uur of 2 te wenen, dus maar eens de pc opgelegd. Moest ik zeggen "heb een dipje" 't zou nog zacht uitgedrukt zijn...

Ik wil mijn leven terug... Ik wil mijn man terug, voor mij alleen...
Hij is wel lief, probeert me te begrijpen, maar tenslotte trekt hij de deur achter zich toe en gaat hij elke dag gaan werken.
Ik voel me zo alleen op mijn eilandje. Het maakt me bang, bang dat ik eens zal weggaan en niet meer naar huis ga willen komen.

Al het bezoek, alles draait om de baby. Eet ze goed, slaapt ze goed, zo'n braveke. Maar ik? En ik dan? Ik ben er ook nog! Ik wil ook wel's wat aandacht!
Je zou't moeten zien, knuffelberen met hooopen, en massa's kleertjes. Terwijl een boeketje bloemen, of een doosje pralines mij ook wel's plezier zou doen.

Nog een geluk dat ik mijn computer heb om het eens aan kwijt te kunnen...

Gebruikersavatar
Isake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2005, 13:11
Locatie:Brakel (Sint-Maria-Oudenhove)
Contacteer:

Bericht door Isake » 18 apr 2005, 08:25

Maar Ellentje toch!
Wou da ik u kon helpen!!!
Had ik het geweten deze nacht, ik was u komen troosten!
Heb ook nie veel geslapen!
Om 2 uur zijn de weeën terug begonnen tot 4h30 en dan was het terug gedaan!
Alles draait idd nu rond jullie klein meisje he en de mama wordt wel es vergeten he !
Maar da komt wel weer goed!
En voor u is het natuurlijk een hele aanpassing ook he!
Die negen maand voorbereiding op een grote verandering in u leven, want het is toch een grote verandering he, maar da komt wel goed hoor, ge moet u ook nog aanpassen he!!
U leven komt wel hoor, geef uzelf gewoon te tijd om het terug te krijgen!!!
Hier wordt er allesinds aan u gedacht hoor, dus als er iets is, kom roep maar he, we zijn er voor u hoor!

Groetjes Isake
Afbeelding
Afbeelding

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 18 apr 2005, 08:32

bedankt... :cry:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 apr 2005, 08:35

Kop op Ellentje! Het is een hele grote aanpassing hé! En Eva is nieuw en iedereen wil haar bewonderen (denk dan zo: ze komt toch maar lekker uit mij voort :wink: , zonder mij was zij er niet geweest). En je kan hier ook altijd terecht, ook als je eens over iets anders wilt praten, het gaat hier vooral over kinderen en alles errond, maar we staan voor veel open!

Misschien helpt chocolade wel tegen je dip, ik weet dat ik er momenteel aan verslaafd ben en me heel happy voel (mijn drugs :wink: ).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Ellentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 feb 2005, 19:43
Locatie:Herzele

Bericht door Ellentje » 18 apr 2005, 08:42

ze is nu met de papa mee naar het werk (is zelfstandige) om mij een beetje rust te gunnen.
Was van plan om vandaag met Weight Watchers te starten, maar't zal voor nu niet zijn...
Ik ga eens naar't stad denk ik, beetje rondkijken, eens mijn zinnen verzetten.

Ook jij bedankt Dagmar

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 18 apr 2005, 09:05

Ellentje schreef:ze is nu met de papa mee naar het werk (is zelfstandige) om mij een beetje rust te gunnen.
Was van plan om vandaag met Weight Watchers te starten, maar't zal voor nu niet zijn...
Ik ga eens naar't stad denk ik, beetje rondkijken, eens mijn zinnen verzetten.

Ook jij bedankt Dagmar
Ellentje,

Dat moet je misschien idd eens meer doen. Zo eens efkes tijd nemen voor jezelf, al is het maar eens een uurtje.
Het is idd een hele aanpassing in 't begin hé, zo'n baby.
En op den duur heb je soms wel es het gevoel dat iedereen enkel de baby ziet, en naar jou niet omkijkt. Maar tenslotte heb JIJ die baby wel op de wereld gezet, hé, dus da's zeker een dikke chapeau voor jezelf hé.
Dat komt wel allemaal weer in orde, meid.
Als het nieuw eraf is :wink: .

Groetjes, en veel sterkte.

Vanessa.


Plaats reactie

Terug naar “Oost Vlaanderen”