wat moet ik doen??

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

eenzaamsara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 sep 2006, 20:19
Locatie:eeklo
wat moet ik doen??

Bericht door eenzaamsara » 29 sep 2006, 16:53

Hallo ik ben sara en ik zit nu mijn laatste jaar op school.Sinds juni is het gedaan met mijn ex vriend waar ik 3 jaar ben mee samen geweest .tot nu toe wil hij geen enkel contact met me en als we elkaar zien is er gloeiende ruzie maar ik ben vorige maand te weten gekome dat ik zwanger ben en ik ben nu begonnen aan mijn 4de maand.Ik ben eergisteren naar hem geweest om het hem te zeggen en hij antwoorde erop ge moest u pil maar goed pakken.Wat kan ik doen zodat mijn kindje zijn vader terug heeft :cry:


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 29 sep 2006, 17:29

geen makkelijk onderwerp,sara...

eerts en vooral,waarom is jullie relatie op de klippen gelopen??je schrijft,dat als jullie elkaar ,zien,het ruzie is..ik kan me niet voorstellen dat jullie dan als vrienden uit elkaar zijn gegaan,he..



zeggen dat je je pil moet pakken,vind ik een beetje'onvolwassen',je bent met twee om tot een zwangerschap te komen,denk ik zo..als jij van plan bent het kindje te houden,zal hij ofwel zijn verantwoordelijkheid moeten nemen,ofwel word je een alleenstaande mama..
onder verantwoordelijkheid nemen bedoel ik niet dat jullie weer een relatie moeten beginnen,he,begrijp mle niet verkeerd..

je vraagt wat je moet doen zodat je kindje weer een papa heeft....het klinkt cru,maar sommige kindjes zijn beter af zonder papa dan eentje die'gedwongen'papa is geworden..

Ik hoop dat je ergens terrecht kan,en dat je er met iemand goed over kan praten!

in elk geval,wat je ook doet,veel succes!!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

eenzaamsara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 sep 2006, 20:19
Locatie:eeklo

hela

Bericht door eenzaamsara » 29 sep 2006, 17:38

je we kenden alkaar al van toen we kinds waren en hij was mijn gebuur.het is allemaal beginnen mislopen toen ik verhuisde want ik kon hem toen minder zien en zo was het de eerste keer dat onze relatie stopte toen waren we 1.5 jaar samen.Toen we in die tijd samen waren kwam hij nooit niet buiten we hadden alleen elkaar maar hij verhuisde toen ook en leerde nieuwe mensen kennen.Toen ik die mensen ook leerde kennen bleek het al dat ik te min was voor ze en ze begonnen tom tegen me op te steken omdat ik 7 jaar jonger ben dan heb en toen kwamen de ruzies dat ik me volwassener moest gedragen omdat tom nu meer vrienden had en mooie vriendinen begon ik negatief jaloers te worden en dat was het einde van onze relatie die eidigde op slaan en kloppen ik heb hem nu nog steeds niet verwerkt ik hou ng zielsveel van hem maar zijn vrienden steken hem op.Met die ruzies van nu bedoel ik dat hij zich vande eerste keer kwaardmaakt als hij me ziet en hij doet echt alles om contact te verbreken hij had me in de tijd belooft me altijd bij testaan en nu moe hij me niet meer kennen ik zie hem dagelijks want hij woont rechtover mijn school :roll:

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 29 sep 2006, 18:36

Hey,
Probeer er toch nog eens goed over te praten, als de ergste schok voor hem voorbij is. Als hij je buikje ziet groeien en hij misschien het kindje voelt stampen, zal hij misschien, hopelijk bijdraaien.
Geef de moed niet op, maar laat je vooral ook niet doen é. Waarschijnlijk heb je wel vrienden en familie genoeg die je kunnen helpen en steunen.
En voor raad en een bemoedigend woordje kun je steeds hier terecht.

Wat je zegt over slaan en kloppen, belooft wel niks veel goed voor jou en voor de toekomst van je kindje. Laat dit vooral niet gebeuren hé!

Veel sterkte!
Afbeelding

Afbeelding

eenzaamsara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 sep 2006, 20:19
Locatie:eeklo

Bericht door eenzaamsara » 29 sep 2006, 18:40

dat is juist het probleem mijn vriende en familie zijn tegen hem doorwat hij me aangedaan heeft maar zal proberen er nog eens mee te praken bedankt he


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 29 sep 2006, 19:15

je verkeert in een situatie die niet zo evident is....
eerst en vooral toch proficiat met je zwangerschap
want ik neem aan dat je er toch wel blij mee bent?! niet?!

Hoe reageert je familie op deze situatie? Heb je steun van je ouders?
kan je met hen over dit alles praten?

wat betreft de relatie met je vriend...
Uiteraard zal je vriend wel geschrokken zijn van het nieuws en dringt het nog niet helemaal tot hem door. Het kan dus best zijn dat hij nog van gedacht gaan veranderen hoor. Alleen vind ik zijn opmerking over dat pilgebruik wel heel kleingeestig. Je zegt dat hij 7 jaar ouder is dan jij, awel, dan mag hij wel wat meer verstand hebben vind ik!!
Hij was er toch ook bij!!

Maar je vertelt ook dat het niet zo goed boterde tussen jullie. ik vernam zelfs slaan en kloppen... dat klinkt niet zo positief hé...
en eerlijk gezegd zie ik dat ook niet onmiddellijk verbeteren, moesten jullie toch terug samen komen.
Dat is een teken dat er iets serieus wringt en daar moet je aan werken. Dat is niet op 123 opgelost...
Nu moet je voor jezelf de rekensom gaan maken over wat je wil met je leven en wat je verlangt voor jou en je kind
Wil je dat je kindje zijn eigen papa dicht bij hem heeft, maar dan ook het risico lopen dat dit kleintje steeds de spanningen tussen jullie beiden gaat voelen...
Of kies je voor een leven zonder de papa (eventueel iets uitwerken zoals co-ouderschap) waarbij jullie mekaar maar voor een minimum moeten zien en dan op vriendschappelijke manier verder kunnen.

Men zegt altijd dat een ideale gezinssituatie bestaat uit een mama en een papa
maar wat is perfect hé
:? als je noodgedwongen bij elkaar blijft omdat het zo hoort
dan gaan de kinderen daar toch de dupe van worden
en zelf word je er ook niet beter van hoor...

Ik neem aan dat dit geen gemakkelijke situatie voor je is
ik hoop van harte dat je veel steun van je omgeving krijgt
want dat kan je zeker nu wel gebruiken
En verder zijn wij hier ook steeds bereid om je een hart onder de riem te steken hoor :wink:

heel veel sterkte
en hopelijk kom je eruit
als je wil praten.... je weet ons te vinden hé
Afbeelding
Afbeelding

eenzaamsara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 sep 2006, 20:19
Locatie:eeklo

Bericht door eenzaamsara » 30 sep 2006, 19:41

het geeft geen zin meer gisteren heeft hij in mijn buik geklopt en ik heb er bloed door verloren hij zei me da ik het hem niet ging afnemen om kinderen te krijgen bij iemand da em waart is.Ik ben bang dat ik mijnkind kwijt ben er is iets dat niet klopt :cry: :cry:

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 30 sep 2006, 19:46

ga naar de spoedgevallen....


veel sterkte,meisje!!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 30 sep 2006, 19:48

bel best even een gynaecoloog op of ga naar het spoed...
zij kunnen een echo nemen en dan heb je zekerheid.
Bloedingen zijn niet altijd negatief!

eenzaamsara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 sep 2006, 20:19
Locatie:eeklo

Bericht door eenzaamsara » 30 sep 2006, 19:48

het geeft geen zin meer hij wou het dood.ik ben er kapot van ik wou het zograag hij heeft atijd zijn zin

Katia

Bericht door Katia » 30 sep 2006, 19:51

ga gewoon even naar het spoed, voor hetzelfde geld is er niets aan de hand met je kindje...

voor de rest: 1 raad... blijf van hem weg, hoe moeilijk het ook is... hij is je niet waard en je kindje zeker niet! Je slaat geen mensen!

eenzaamsara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 sep 2006, 20:19
Locatie:eeklo

Bericht door eenzaamsara » 30 sep 2006, 19:52

maja het deed zoveel pijn ik moest er van braken het was erger dan mijn menstruatie pijn hij lachte me uit en ja hij gaat me zo blijven kwetsen hoor

Katia

Bericht door Katia » 30 sep 2006, 19:53

blijf er echt van weg en hup, nu naar het spoed!
best eens laten nakijken...

eenzaamsara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 sep 2006, 20:19
Locatie:eeklo

Bericht door eenzaamsara » 30 sep 2006, 19:56

da ga moeilijk gaan mijn banden zijn platgezet en er is niemand thuis voor tien uur.bedankt voor alle hulp die jullie me hebben gegeven

Katia

Bericht door Katia » 30 sep 2006, 19:57

ik zou het toch echt eens laten nakijken hoor... :?

Gebruikersavatar
kristien_3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jul 2006, 20:16
Locatie:ninove

Bericht door kristien_3 » 30 sep 2006, 19:58

Hoi,

Ga heel snel naar spoed en laat het controleren.
Heel veel sterkte

Groetjes
Afbeelding

eenzaamsara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 sep 2006, 20:19
Locatie:eeklo

Bericht door eenzaamsara » 30 sep 2006, 20:01

als ze thuis zijn doe ik het.maar gisteren ging ik met een vriendin weg en tom had al weesten rondzeggen dat het zijn kind niet is en moest het zo zijn dat het een kind vol elende gaat zijn .deed pijn om aan te horen ''barbaarskind"

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 30 sep 2006, 20:05

Dan bel een ambulance,en desnoods de politie!!!

met het leven van je ongeboren kind speel je niet...als er niemand thuis is,zijn er echt wel andere opties,hoor!!!

en blijf bij hem weg...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 30 sep 2006, 21:18

Blijf inderdaad van hem weg...iemand die zoiets doet is jouw niet waard...en ga inderdaad maar ter controle...

Veel sterkte
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 30 sep 2006, 22:08

het is 10u... zou ze naar het spoed zijn?

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 30 sep 2006, 22:18

Ik hoop het voor haar!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 01 okt 2006, 11:07

ben benieuwd wat hiervan gekomen is....
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 01 okt 2006, 12:38

idem...

eenzaamsara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 sep 2006, 20:19
Locatie:eeklo

Bericht door eenzaamsara » 01 okt 2006, 13:01

het leeft nog hoor :D ik heb geluk gehad deze keer.Tis toch erg he dat em da ongestraft kan doen.ik moet me zo rustig mogelijk houden en afwachten.ik ben blij dat ik het nog heb groetjes sara

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 01 okt 2006, 13:50

eenzaamsara schreef:het leeft nog hoor :D ik heb geluk gehad deze keer.Tis toch erg he dat em da ongestraft kan doen.ik moet me zo rustig mogelijk houden en afwachten.ik ben blij dat ik het nog heb groetjes sara

zolang je geen aangifte doet,ka, hij dit idd ongestraft doen..

veel succes verder!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

eenzaamsara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 sep 2006, 20:19
Locatie:eeklo

Bericht door eenzaamsara » 01 okt 2006, 14:05

hoe moet ik dit dan bij de politie aanleggen?

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 01 okt 2006, 14:40

Gewoon, je verhaal doen! Ze zullen daar wel proces verbaal van maken en mss eens langsgaan bij je "vriend".
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 01 okt 2006, 15:06

eenzaamsara schreef:hoe moet ik dit dan bij de politie aanleggen?
Gewoon naar de politie gaan en je verhaal gaan doen. En na wat ik hier heb gelezen, denk ik dat je best alle contact met je ex-vriend verbreekt! Hij is het gewoon niet waard van papa te worden. In je eentje zal het moeilijk zijn, maar het is te doen! Ik heb nog nergens gelezen dat je ouders je niet steunen, dus ga ik ervan uit dat ze dat wel doen, en met hun hulp lukt het je zeker! Veel succes en doe wat het beste is voor je kindje!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 01 okt 2006, 16:33

welkom en proficiat met je zwangerschap.

ik weet niet of het goed is wat ik nu ga zeggen ma ik zou het zo doen aangezien dat hij rechtover je school woont ik zou gebaren dat ik hem niet zie en er niet tegen praten negeer hem als je een buikje begint te krijgen en hij ziet dat en je negeert hem mss zal hij dan beginnen nadenken en het beginnen beseffen.zou hem efkes met rust laten en als hij zelf dan contact opzoekt met jou dan zou ik het toch zeggen van als hij je graag ziet en terug wil dan hij zelf zijn keuze's moet maken en niet zijn vrienden voor hem hij moet tenslotte met u leven en indien hij geen contact zoekt zou ik in u laatste maand contact opnemen met hem en zeggen als je nu geen intresse hebt in je eigen (vlees en bloed)kind dan moet je later ook niet proberen als het te laat is t'is heel cru wat ik zeg ma t'is zo ze hebben je al die maanden alles zelf laten doen en je voor alle kosten laten opdraaien,alles in je eentje gedaan waarom zou je dan later het samen doen als hij het nu nog nie beseft dat het zijn kind is en als hij er nu al niet na om kijkt dan zou ik het wel weten.ooit vind je dan wel iemand die jou en je kindje de liefde zal geven die je nodig hebt en je kindje aanvaard en graag ziet als één van zijn eigen kind.hoop dat je er iets uit haalt in wat ik denk wens je in ieder geval veel succes en sterkte toe,versta dat het moeilijk en lastig is ma nu moet je in eerste plaats aan je baby denken en aan jezelf!!!das het belangrijkste momenteel!!!
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
Sfiedeltje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 13:23
Locatie:Kapellen

Bericht door Sfiedeltje » 01 okt 2006, 21:35

Ik ben akkoord met beerke. Ik heb ook zo eens een ex gehad, die mij langs geen kanten meer wou zien en mij altij belachelijk maakte bij zijn vrienden. Tot ik het op een keer beu was! Ik begon hem te negeren en na een tijdje kwam hij op kousevoetjes trug (ik heb hem toen wel de deur gewezen, zoiets pik ik gewoon niet ..)
Het geldt natuurlijk niet voor elke ex, maar het iis het proberen waard. Jongens willen het onbereikbare, en als jij die onbereikbare wordt, kan het zijn dat zijn interesse in jou terugkomt. Het is natuurlijk wel geen garantie.
Doe gewoon waar jij je goed bij voelt, en laat je door niemand iets opdringen.
Groetjes!
AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”