Sarah
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hallo,
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Sarah en ben 20 jaar en ben de trotse mama van Mirko geboren op 23/02/2006. Ik ben niet getrouwd maar woon samen met mijn vriend en papa van Mirko, Björn. Wij wonen nu nog in een appartement maar hebben eindelijk een eigen huisje gekocht en volgende week verhuizen we. Ik ben winkelbediende (delhaize) en werk fulltime. Indien er nog vragen zijn stel ze maar gerust
Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Sarah en ben 20 jaar en ben de trotse mama van Mirko geboren op 23/02/2006. Ik ben niet getrouwd maar woon samen met mijn vriend en papa van Mirko, Björn. Wij wonen nu nog in een appartement maar hebben eindelijk een eigen huisje gekocht en volgende week verhuizen we. Ik ben winkelbediende (delhaize) en werk fulltime. Indien er nog vragen zijn stel ze maar gerust
- Anneliefje
- Pas blauw
Welkom, veel plezier en proficiat met kindje en huisje.
En veel verhuisplezier!!
En veel verhuisplezier!!
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
-
- Moderator
- Contacteer:
ja we zijn nu druk bezig met het verhuizen en is niet gemakkelijk met Mirko. Gelukkig heb ik mijn schoonouders die er veel naar kijken maar vind het echt lastig om mijn zoon zo weinig te zien maar als we tegen volgende week willen verhuizen moet ik doordoen hé. Het is hier echt een gezellig forum ze!!!
Groetjes Sarah
Groetjes Sarah