terug na een time out
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
Hey
Ik stel me even terug voor. Ben een vaste bezoeker geweest van babyforum maar door omstandigheden is het een tijdje onmogelijk geweest.
Daarom stel ik me graag even voor voor de nieuwelingen en voor sommige hun geheugen op te frissen
Ik ben dus een jonge mama van 24 jaar en ben de trotse mama van een zoontje genaamd Sete. Die is ondertussen al 16 maandjes (of toch bijna). Het is echt genieten van zijn leeftijdje dat ik doe. Hij stapt, hij brabbelt en vele verstaanbare woordjes...hij word zelfstandiger met de dagen die vorderen. Ongelooflijk gewoon om te zien
Ik zelf ben gehuwd en wij zijn al bijna 9 jaar met elkaar waarvan bijna 3 jaar gehuwd. We hebben een gezellig stekje in Beerse, de kempen dus.
Nog vragen of zo stel ze maar gerust...
Ik stel me even terug voor. Ben een vaste bezoeker geweest van babyforum maar door omstandigheden is het een tijdje onmogelijk geweest.
Daarom stel ik me graag even voor voor de nieuwelingen en voor sommige hun geheugen op te frissen
Ik ben dus een jonge mama van 24 jaar en ben de trotse mama van een zoontje genaamd Sete. Die is ondertussen al 16 maandjes (of toch bijna). Het is echt genieten van zijn leeftijdje dat ik doe. Hij stapt, hij brabbelt en vele verstaanbare woordjes...hij word zelfstandiger met de dagen die vorderen. Ongelooflijk gewoon om te zien
Ik zelf ben gehuwd en wij zijn al bijna 9 jaar met elkaar waarvan bijna 3 jaar gehuwd. We hebben een gezellig stekje in Beerse, de kempen dus.
Nog vragen of zo stel ze maar gerust...
Re: terug na een time out
ik ben redelijk nieuw hier maar werk me al goed in 
'k Zie wel gelijkenissen tussen ons:
heb ook een kindje van 16M (en ene van 7 jaar) en
wij zijn deze maand ook al 9 jaar samen - maar niet getrouwd. 'k Ben wel een titsje minder jong
maar och ...
Geweldig hè wat die kleintjes allemaal al kunnen!

'k Zie wel gelijkenissen tussen ons:
heb ook een kindje van 16M (en ene van 7 jaar) en

Geweldig hè wat die kleintjes allemaal al kunnen!

- jong moederke
- Pas blauw
Hey BioMam
Mijn zoontje is van 6 april...en jouw kindje?
Wij zijn pas op einde van het jaar 9 jaar samen maar de gelijkenis in het jaartal blijft er wel he
@ Major...Thx
Jij nog een dikke proficiat met je zoontje. Heb al eens enkele keren op je site gaan zien. MAg ik nieuwsgierig zijn en vragen welke banner jij nu hebt staan?
Echt een knap zoontje. Zo een fijntje...en die foto met zijn lachje vind ik schitterend
Mijn zoontje is van 6 april...en jouw kindje?
Wij zijn pas op einde van het jaar 9 jaar samen maar de gelijkenis in het jaartal blijft er wel he
@ Major...Thx
Jij nog een dikke proficiat met je zoontje. Heb al eens enkele keren op je site gaan zien. MAg ik nieuwsgierig zijn en vragen welke banner jij nu hebt staan?
Echt een knap zoontje. Zo een fijntje...en die foto met zijn lachje vind ik schitterend
-
- Moderator
- Contacteer:
- kristien_3
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- Karen/1982
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
jong moederke schreef: @ Major...Thx

ik fleur telkens op wanneer hij zo lacht

dat van die banner is ondertussen - zoals geweten - al opgeklaard

- jong moederke
- Pas blauw