mama van drie
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hoi,
Ik ben cyn en ben mama van drie kids : twee dochters en een zoon.
Mijn oudste dochter is 10, mijn zoon is 7 en nog een kleine meid van 2. In maart kregen we te horen dat we zwanger waren van ons vierde kindje, maar kreeg vandaag te horen dat het niet meer leeft, volgende week woensdag moet ik naar het ziekenhuis voor een curretage en daarna zie ik wel weer.... Het is jammer maar de natuur heeft beslist (zei de dokter).
Ik ben cyn en ben mama van drie kids : twee dochters en een zoon.
Mijn oudste dochter is 10, mijn zoon is 7 en nog een kleine meid van 2. In maart kregen we te horen dat we zwanger waren van ons vierde kindje, maar kreeg vandaag te horen dat het niet meer leeft, volgende week woensdag moet ik naar het ziekenhuis voor een curretage en daarna zie ik wel weer.... Het is jammer maar de natuur heeft beslist (zei de dokter).
-
- Moderator
- Contacteer:
wie ben ik ?
En hier nu ff een "deftige" voorstelling van mezelf
.
Ik ben Cyn - gehuwd sedert 1991 - we kennen elkaar, me hubbie en ik - van 1987 - drie kids - ik werk in de horeca - ben 36 jaar - 1.59 m en rond
- we wonen nu bijna één jaar in onze nieuwe woning j - we hebben een goudvis maar verder geen huisdieren meer, onze hond is nu enkele maanden geleden overleden.
Hoop dat dit wat meer zegt over mezelf en anders stel je maar de vraag !

Ik ben Cyn - gehuwd sedert 1991 - we kennen elkaar, me hubbie en ik - van 1987 - drie kids - ik werk in de horeca - ben 36 jaar - 1.59 m en rond

Hoop dat dit wat meer zegt over mezelf en anders stel je maar de vraag !