Nog een nieuweling...

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Roberto
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2005, 01:38
Locatie:Zwijnaarde (Gent)
Nog een nieuweling...

Bericht door Roberto » 11 jan 2005, 15:38

Hallo,

Mijn naam is Roberto en ik ben woonachtig te Gent. Ik ben 27 jaar, ben al 7 jaar samen met mijn vriendin Lien (26), en we zijn in verwachting van ons eerste kindje. We zijn nog maar 10 weken ver. Ik ben daar natuurlijk dolgelukkig mee !!!

Veel meer heb ik eigenlijk niet te zeggen, want ik heb nogal een "bewogen leven" achter de rug en moet me nog wat meer op m'n gemak voelen tussen al die moeders hier :)

Jullie zullen me waarschijnlijk nog veel meer zien op dit forum, want zoals elke man ben ik overladen met onzekerheidsgevoelens. Ik pieker me rot over hoe de zwangerschap zal verlopen en hoe ik na de bevalling een optimaal goede vader kan zijn. Ondertussen moet ik machteloos toekijken hoe mijn vriendin doodvermoeid rondloopt en elke ochtend het toilet onderkotst :( Maar ik heb me laten wijsmaken dat dit laatste niet lang meer zal duren.

Wel een tof forum hier!
Tot ziens...


Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 11 jan 2005, 15:52

Hé hallo welkom hier.

Proficiat met de zwangerschap van je vrouwtje, jaja dat zijn de kwaaltjes die erbij horen he.

Groetjes,
Keppebolle
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 11 jan 2005, 21:04

hoi Roberto,

Ik zit ook nog niet lang op dit forum. Wat me al wel opvalt is dat er hier wel wat mannen zijn, Dumbledore en teacher. Dus eenzaam als man zal je je alvast niet voelen.

Proficiat met jullie zwangerschap. Ik zeg 'jullie', want vaak wordt er alleen maar met de mama rekening gehouden, maar als partners ben je toch ook een beetje mee zwanger!! Mijn venteke toch ook. Momenteel zijn we zwanger van een broertje voor Lukas. Nog enkele maanden te gaan en het is zover.

Siogneer je vrouwke maar goed deze dagen die eerste drie maanden zijn niet altijd een pretje!!

Ness

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 12 jan 2005, 00:04

Hey Roberto,

Fijn om nog eens een man te horen op het forum, als je zaken wil weten, vuur maar af. Wij zijn bijna in de 35ste week van ons eerste kindje. Het wordt een dochter Luna.

Inderdaad met een beetje geluk stopt dat overgeven na een 2 à 3 maanden zwangerschap. Er staan nog zware tijden te wachten maar je komt er wel door( kinderkamer, geboortelijst, doopsuiker, humeurschommelingen van de zwangere vrouw, ...)

Groetjes en tot hoors.
Teacher (Glenn).

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 12 jan 2005, 11:35

Welkom.

Ik ben janewaye mama van 5.
mocht je vragen hebben, of gewoon iets kwijt willen, ik ben er regelmatig.
Voor de rest is zoals je het zelf schreef,je zult je hier naa een tijdje volledig op je gemakske voelen.
Hier zij veel mama's en een paar papa's die mekaar helpen.


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Re: Nog een nieuweling...

Bericht door Dagmar » 17 jan 2005, 11:26

Roberto schreef:...
Veel meer heb ik eigenlijk niet te zeggen, want ik heb nogal een "bewogen leven" achter de rug en moet me nog wat meer op m'n gemak voelen tussen al die moeders hier :)...
Het geluk hier is dat er nog papa's of toekomstige papa's op dit forum zitten. Voor ons, mama's, is het wel eens leuk om te ontdekken wat er zo door het hoofd van de papa's gaat. En de papa's kunnen onderling hun twijfels bespreken..

Hopelijk voel je je hier snel thuis en kunnen we regelmatig lezen wat je bezighoudt!!! En een dikke knuffel voor je vriendin, die misselijkheid gaat meestal wel over hoor!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”