Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
-
Nathje
- Pas blauw
Bericht
door Nathje » 02 feb 2006, 23:28
Hey,
Ik ben hier al bijna een maandje actief op dit forum maar ik heb me nog niet echt voorgesteld, wat ben ik een nonchalante zeg...
Mijn naam is Nathalie (nathje), ben 30 jaar sinds 03 oktober 2005 (weegschaal) en ben woonachtig met mijn gezinnetje in Zwevegem, West-vlaanderen.
Mijn gezin bestaat uit mijn lief venteke Jersey, 36 jaar sinds 22 januari 2006 (waterman).
We zijn samenwonend maar niet getrouwd, eerst nog wat sparen, trouwen zal er nog van komen.
Beiden hebben we een dochter uit een vorige relatie. Jersey heeft een dochter van 12 jaar, Angie (23/09/1993) die gedomicilieerd is bij haar moeder. Maar we doen al een tijdje aan co-ouderschap. Ze is een week bij haar moeder en de andere week logeert ze hier bij ons.
Ik heb een dochter van 4 jaar, Laura (29/06/2001) en die woont bij ons in. Ze gaat om de 2 weken één keer op zondag naar haar papa.
Jersey en ik zijn in onze vorige relatie ook niet gehuwd geweest.
Jersey en ik kennen elkaar al een tijdje, maar ik was toen nog te jong en ging veel te graag uit 8 jaar geleden. Nu zoveel jaren later wonen we samen en hebben een zoontje van amper 11 dagen oud, Keanu, geboren op de verjaardag van zijn papa 22/01 (nog een watermanneke, dat belooft...
)
We hebben 2 poezen als huisdier, Flurk en Faith, 2 zwarte deugnieten. Totaal verschillende karakters, de ene is liever thuis op zijn gemakske terwijl de ander liever gaat jagen op gevogelte en al menig nachtjes is weggebleven.
Jersey zou graag nog een hond houden om samen met Keanu op te groeien (hij heeft 18 jaar lang Mechelse herders afgericht voor de politie). Dat was een hobby van hem, honden africhten en wedstrijden mee spelen. Nu we geen hond hebben, houdt hij zich bezig met computers in en uit elkaar te frutselen, een echte crack is het. Hij heeft trouwens een ganse pc voor mij ineengestoken.
Ik hou ervan om albums te kleven, fotoalbums dan. Ik ben nu net begonnen met een album aan te leggen voor ons Keanu. Ik heb ook een geboortealbum gemaakt voor Laura. Ik mis dat, want ik heb amper foto's van toen ik klein was en vind dat jammer, daarom wil ik mijn kinderen iets meegeven uit hun jonge jaren.
Vroeger poseerde ik af en toe voor een fotoshoot, ik heb nog enkele pagina's in P-magazine gesierd (mei 2000) met een lingeriespecial (wedstrijd voor lezers). Daarvoor danste ik bij Laura Lynn, maar toen was ze nog niet bekend. Dan gaf ze nog optredens onder de naam Sabrina. Dat contact is jammer genoeg verbroken.
Ook schreef mijn moeder me ooit in voor Blind date, ik weet niet waarom, maar ik was er toen niet mee gediend dat ze dat stiekem had gedaan. Ik was prooi en natuurlijk verkozen om mee te gaan op reis. Ik ben met een politie-agent uit Limburg op reis gegaan naar Tenerife voor 4 dagen. We hadden een goede vriendschap maar daar bleef het bij, althans van mijn kant... hij wilde meer, maar zoals ik al zei, ik deed eigenlijk niet mee met mijn volledige gedacht. Hoewel het was een leuk snoepreisje
.
Ik denk dat ik zowat alles heb verteld die momenteel in mij opkwam.
Als ik nog iets vergeten ben te vermelden, mag je mij daarvoor op de vingers tikken
.
Groetjes Nathje.

-
goortjes
- Moderator
Bericht
door goortjes » 03 feb 2006, 08:14
van harte welkom
en babbel er maar op los
-
Dagmar
- Moderator
Bericht
door Dagmar » 03 feb 2006, 10:06
Ha Nathje, dat is lekker uitgebreid..
Alles ok met Keanu?
-
fozke
- Pas blauw
-
Contacteer:
Bericht
door fozke » 03 feb 2006, 11:17
Amai zeg, wat een relaas! welkom hier,ook al ben je hier al een maandje!
zeg en P-magazine?

Krijgen wij die fotootjes ook eens te zien?
en natuurlijk nog een dikke proficiat met de geboorte van jullie spruit!!!
-
Nathje
- Pas blauw
Bericht
door Nathje » 03 feb 2006, 11:24
hey,
ik weet niet hoe ik dat hier allemaal moet opzetten, die foto's.
het zijn wel hele pagina's van p-magazine.
kan dat hierop?
groetjes nathje
-
sandy
- Moderator
Bericht
door sandy » 03 feb 2006, 11:48
Ook van mij een welkom, hoewel we je al een beetje kennen.

Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!

-
Annubis
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Annubis » 03 feb 2006, 11:54
welkom hier
wat een leuke verhalen schrijf je neer je kan alles wel goed verwoorden
veel babbelplezier zou ik zeggen en we zullen elkaar wel vaak op het forum tegen komen

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
-
Nathje
- Pas blauw
Bericht
door Nathje » 03 feb 2006, 12:18
Bedankt,
ik typ ook graag hé, vandaar dat ik het altijd zo uitgebreid maak en ik kan vlug typen, heb kantoor-verkoop gevolgd en daar zaten enkele uurtjes dactylo in, haha.
Mama van A&E, proficiat met de zwangerschap, voel je je een beetje goed?
Groetjes Nathje.
-
Annubis
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Annubis » 03 feb 2006, 12:25
bedankt

ik ben redelijk misselijk ervan en moet geregeld overgeven voor de rest gaat het wel

ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)
-
Saartje
- Pas blauw
Bericht
door Saartje » 03 feb 2006, 12:42
Hey Nathje,
Leuke voorstelling! Je bent een vlotte madam precies
Je hebt precies al een beetje vanalles gedaan.
Nog veel plezier hier!
Groetjes
-
Keppebolle
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Keppebolle » 03 feb 2006, 13:39
Hallo, welkom hier en veel lees & post plezier op de forum.
-
jong moederke
- Pas blauw
Bericht
door jong moederke » 03 feb 2006, 13:44
welkom hier he
en ook hier een dikke proficiat met je zoontje
-
Lien2
- Pas blauw
-
Contacteer:
Bericht
door Lien2 » 03 feb 2006, 14:04
Hoi Nathje,
Hier Lien, Leuk je te leren kennen.
Heb je je berichtenbox al opengedaan? Heb daar een berichtje voor jou achtergelaten.
Groetjes Lien
-
Nathje
- Pas blauw
Bericht
door Nathje » 03 feb 2006, 14:23
hallo,
bedankt allemaal, ja, ik ben nog een vlot persoontje in omgang, dat werd me al veel gezegd.
Ik ben spontaan en praat ook gemakkelijk. Hiervoor heb ik 10,5 jaar in de horeca gewerkt, dus daar leer je ook vlot omgaan met mensen. Ik heb 8 jaar in een frituur gewerkt en daar leer je ook je klanten kennen, ik moest zelfs soms voor sociaal assistent fungeren, want veel mensen kwamen dan ook soms hun verhaal vertellen en dan moest je natuurlijk raad geven en je mening over bepaalde zaken.
Dat doe ik dus ook graag, mensen bijstaan.
Is niet plezant hé, zo misselijk en overgeven?
Ik haatte dat het meeste aan zwanger zijn, mede doordat ik last heb van emetofobie (braakangst). Maar gelukkig heb ik dat maar 2 keer moeten doen, één keer in het begin en de laatste keer op het laatste (vlak voor kerst) doordat een buikplaag. Toen dacht ik echt dat ik Keanu ging uitbraken, amai...
Lien, ik heb idd je bericht gelezen en ben van plan dan terug te schrijven, maar ik moet nu straks eerst mijn dochter van school halen en boodschappen doen anders mogen we hier op onze kin kloppen vanavond
. Ik moet nog eens stoppen aan mijn moeder haar werk, maar je mag zeker een berichtje terug verwachten van mij. Proficiat met je zwangerschap!
Groetjes Nathje.
Groetjes Nathje.

-
flupke
- Moderator
Bericht
door flupke » 03 feb 2006, 18:38
nen dikke proficiat met de geboorte van je zoontje Keanu!! Een echt schoon ventje hoor.
groetjes cindy
-
barbara
- Pas blauw
Bericht
door barbara » 03 feb 2006, 22:27
welkom hier en proficiat! ik vind dat je zoontje goed op fabio lijkt als baby, maar ja, op een foto zie je dat niet zo goed hé.
barbaraxxx
-
Nathje
- Pas blauw
Bericht
door Nathje » 03 feb 2006, 23:38
mercikes!
Flupke, die eerste banner van jou met die champagnefles, gaat dat dan over jullie huwelijksverjaardag?
Want de onderste banner gaat toch over jouw verjaardag, veronderstel ik?
Vraag me dat dikwijls af maar wil het nu toch eens weten.
groetjes Nathje.
-
jenniferv
- Pas blauw
Bericht
door jenniferv » 06 feb 2006, 22:22
hey,
Van harte welkom hier, en proficiat met de geboordte van jullie zoontje!
Mooi ventje en een mooie naam.
veel plezier nog en we komen elkaar wel weer tegen

-
Veerke
- Pas blauw
Bericht
door Veerke » 07 feb 2006, 10:26
Welkom op dit forum, en veel babbelplezier!!
-
Frieke
- Pas blauw
Bericht
door Frieke » 07 feb 2006, 16:14
Welkom op dit forum
Amai, ik ben ook wel nieuwschierig naar die foto's uit het P-magazine
Maar ja, zo zul je me wel leren kennen, ben een heel klein beke aan de nieuwschierige kant

Hele fiere mama van Febe en Ferre