Piep

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Plaats reactie

welk anticonceptiemiddel vinden jullie het betrouwbaarste?

1. de pil
8
80%
2. spiraaltje
2
20%
3. prikpil
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 10

lunae
Pas blauw
Contacteer:
Piep

Bericht door lunae » 06 dec 2005, 12:13

hey iedereen!

ff voorstellen.

Ik ben een 22-jarige trotse mama van zoon Neo. Hij is nu 13 maand oud en een dikke kapoen!
Ik nam mijn pil zoals het moest , ben niet ziek geweest en toch.... ZWANGER. Toen ik zwanger raakte, was ik nog aan de studies kleuterleidster bezig. Ik was pas 21, woonde nog thuis en had geen werk. Niet echt het moment voor een kindje. En ik moest het dan nog vertellen tegen mijn ouders. Die reageerden heel negatief. Het was een hele moeilijke tijd, die zwangerschap, maar mijn vriend en ik zijn er toch voor gegaan. De beste beslissing ooit :!: Alles is in orde nu, mijn ouders verafgoden hun eerste kleinkind, we wonen samen nu. Alleen werk vinden wil niet vlotten. Ik heb mijn studies voor kleuterleidster moeten afbreken door de zwangerschap en ondervind nu dat het heel erg moeilijk is om zonder een hogeschooldiploma aan de bak te raken. Maar ach, we blijven zoeken en proberen.
dit was zo in een notedop (of is het met tussen - n? die nieuwe spelling hè) mijn verhaal.
tot gauw!

Marijke
Afbeelding

eigenlijk zouden we onze kinderen maar 2 dingen moeten geven. één is een thuis, het ander zijn vleugeltjes

Keppebolle
Moderator
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 06 dec 2005, 12:16

Hallo, welkom hier en veel lees & post plezier.
Ik denk dat een spiraaltje de beste oplossing is, want de pil durf je soms wel eens te vergeten.
Maar ik heb daar geen probleem mee ik neem niets.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

lunae
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door lunae » 06 dec 2005, 13:30

hey!
bedankt!
Ik zal hier met veel plezier post lezen!
groetjes
marijke
Afbeelding

eigenlijk zouden we onze kinderen maar 2 dingen moeten geven. één is een thuis, het ander zijn vleugeltjes

Dagmar
Moderator

Re: Piep

Bericht door Dagmar » 06 dec 2005, 14:49

Welkom hier..
lunae schreef:...
Ik nam mijn pil zoals het moest , ben niet ziek geweest en toch.... ZWANGER. Toen ik zwanger raakte, was ik nog aan de studies kleuterleidster bezig. Ik was pas 21, woonde nog thuis en had geen werk. Niet echt het moment voor een kindje.
...
Een heel klein beetje hetzelfde verhaal hier.. Mijn pil ook altijd genomen en toch zwanger geraakt (ook op 21-jarige leeftijd).. Ik was ook nog aan het studeren.. Wij hebben er ook voor gekozen om onze dochter te houden en ik heb er nog geen spijt van gehad, alleen een beetje jammer dat ik mijn studies niet afgemaakt heb.. Ze is ondertussen bijna 4 en ze heeft nog een broertje gekregen (ondertussen ook al 1 jaar)..
En toch neem ik nog steeds de pil, ik vind die het betrouwbaarste omdat ik dat iedere dag moet nemen..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Sigri
Moderator

Bericht door Sigri » 06 dec 2005, 19:17

Allereerst wil ik je hier van harte welkom heten !!
Ik kies ook voor de pil.

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

jong moederke
Pas blauw

Bericht door jong moederke » 06 dec 2005, 20:29

ik heb met de pil nog geen problemen gehad maar heb wel ontzettend veel schrik voor als ik er eentje vergeet...

Was namelijk nadat ik gestopt was heel snel zwanger en een tweede zie ik nu totaal niet zitten..misschien binnen een jaartje of 5 of 6
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

jenniferv
Pas blauw

Bericht door jenniferv » 06 dec 2005, 20:56

hoi,

Van harte welkom hier, veel plezier!

groetjes

sandy
Moderator

Bericht door sandy » 06 dec 2005, 21:40

Welkom en veel plezier op het forum.

Ik heb sinds aug 05 een spiraal en ben er zeer tevreden mee. Ik kan nooit nog een pil vergeten.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

lunae
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door lunae » 06 dec 2005, 23:18

hey!

alvast bedankt iedereen voor de verwelkoming!

Marijke
Afbeelding

Annubis
Moderator
Contacteer:

Bericht door Annubis » 07 dec 2005, 06:34

hoikes welkom hier en alvast veel babbelplezier. ik heb de evra plakpil en die vergeet ik nooit ik plak ze elke week op woensdag terug , je ziet ze plakken dus je vergeet ze niet .

ik ben er echt zeer tevreden van ik heb geen hormonale schommelingen .
het enige nadeel is zeggen sommige als je in bad gaat ze loskomt daar heb ik geen ervaring mee want ga altijd in de douche. ze is ook wel duurder dan de pil.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”