Nog pijn?
In ieder geval, met mij kan je je vragen laten openbarsten, en ik kan niet wachten om je ofline helemaal live te zien...

En ondertussen kletsen we lekker gewoon door...
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Nog een beetje pijn, maar 't is toch minder dan gisteren.. Maar Karsten is echt heel actief, ik heb echt boebels en teuten op mijn buik en dat doet niet zo'n goed.. Vandaag heb ik nogal wat trappen omhoog moeten doen voor het soll.gesprek, ik was helemaal buiten adem toen ik boven kwam en knalroodjanewaye schreef:Hoe is het ermee dagmar, ?
Nog pijn?
In ieder geval, met mij kan je je vragen laten openbarsten, en ik kan niet wachten om je ofline helemaal live te zien...
![]()
En ondertussen kletsen we lekker gewoon door...
Ik hoop mee met jou!!! En langs de andere kant, ik probeer toch nog te genieten van deze laatste momenten met z'n twee'kes (misschien raar uitgelegd, maar je snapt wel wat ik bedoel), want als nummertje 3 er nooit komt, dan is dit de laatste keer dat ik zo'n wondertje zo dicht bij mij mag hebben en kan voelen..bart schreef:OEIHopelijk moet je niet lang meer afzien
een flesje Spa Rein dus. Maar kan een kindje daar wel van drinkenjanewaye schreef: Gewoon flesje water tussen de maaltijden door is exchter super goed.
Moedermelk is zoet, en kan dorst geven.
Dus af en toe een beetje water (nooit kraantjeswater uiteraard nitraten zijn heel slecht voor baby), is heel goed...