Bart/ Bartje

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 07 okt 2004, 20:36

:D Zou jij het gek vinden als ik nu zeg dat ik gene jota snap van jouw verhaal?
Of wil je me laten begrijpen dat je vrouwtje ook liever de naam niet bekend maakt?
Als het dan zo is, zal ik haar wens respecteren, en over iets anders beginnen zeuren ...
Samen met Dagmar vinden we wel iets...


bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 07 okt 2004, 21:35

Ja, zoiets :?
Van mij mogen jullie natuurlijk allemaal de naam weten, maar mijn vrouwtje heeft daar bezwaren tegen en met haar moet ik alle dagen leven. Dus dan toch maar niet :?
En dan heeft jou Dumbledore het helemaal om zeep geholpen :evil:
Ik was aan het denken richting privéberichten, maar nu heeft hij een onverstuurd privébericht al ineens wereldkundig gemaakt, dat zal hij dus ook heel zeker doen met de echte naam :? :roll:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 08 okt 2004, 08:14

:shock: oei, bart, dat is een flauw exus zulle!!!
Nee, alle gekte bij elkaar, vind ik het goed van jou dat je de naam niet geeft.
Dat verdient respecpt op zich.
Niet willen toegeven, is voor mij zeker geen teken van zwakte, integendeel je zult het nodig hebben eens je papa bent.
Mijn Dumbledore is een rots waar men op kan bouwen, waarin ik een blind vertrouwen heb.
Ik ben nu al meer dan 14 jaar met die man getrouwd, dus ik denk wel, dat hij een goed mens is.(behalve dan dat hij ENORM snurkt...) :shock:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 08 okt 2004, 08:26

Ja.. Van mij moet je de naam ook niet geven hoor, maar 't is toch leuk om ernaar te vissen.. Geef hem maar gewoon niet, volhouden dat zwijgen!! Want over wat moeten we anders zagen :wink: .. En ik begrijp je vrouwtje wel hoor dat ze anoniem wil blijven!! Ik heb me in haar plaats proberen te stellen en moest het nu Filip zijn die alles vertelde en ik niet, dan zou ik ook willen dat hij mijn privacy respecteerde (maar de naam zou hij wel mogen zeggen :D ).. Hij langs de andere kant heeft er niet zo'n problemen mee dat ik hier vanalles vertel :D , mannen zeker??
Hoe vlot de zwangerschap eigenlijk? Alles nog ok met je vrouwtje en zoontje?? We zullen het nog maar eens over iets serieus hebben :wink: ..

Groetjes..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 03 feb 2005, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 08 okt 2004, 18:06

Bedankt voor het begrip :D
Dagmar, ik vreesde al dat je echt boos was :?
Met mijn vrouwtje en ons Bartje gaat alles goed :D Ze is nu heel erg dik, maar dat weet jij waarschijnlijk zelf ook :roll:


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 08 okt 2004, 18:50

:( End of story dus.... :cry: :cry: :cry:
Dagmar, en wat nu?
Aha, hoe ziet klein Bartje zijn kamertje eruit, alles tot in de details.. :D
Ewel Bart, wat is hierop uw antwoord?

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 08 okt 2004, 19:40

:evil: zoek maar :evil: het staat ergens :evil: en ik vind het niet mooi :evil: het was de keuze van mijn vrouwtje :evil:

1 ding is zeker :D Ons Bartje is het mooiste van de hele kamer :D

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 08 okt 2004, 20:49

Bart, kun je ze mij even beschrijven, ik ben niet zo een pc genie, ik zou niet weten hoe te zoeken, en waarom vind je die niet mooi?

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 08 okt 2004, 21:03

Allemaal ecru :evil:
allemaal assortie zegt mijn vrouwtje :evil:
geen enkel kleurtje :evil:
en ik had dan nog wel heel mooi behangpapier gezien :evil:
zelfs de knuffels zijn 'assortie' :evil:
hoe kan ons Bartje dat nu mooi vinden :?: :evil:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 08 okt 2004, 21:15

:D Nu, over smaken valt niet te spreken, maar, ik kan me toch in haar keuze vinden.
Mensen roepen van alle kanten, voor kinderkamers heb je felle kleuren nodig.
Wel ik vind dit niks.
In zijn kamertje moet je zoontje op rust kunnen komen.
Met van die schelle kleuren, kan je dat niet.
Met de tijd zal de kamer veranderen, er zullen een paar posters komen van de favorieten van je kleintje..
Er zullen links en rechts bergen gekleurd speelgoed in te komen liggen, en daarbij, eens klein Bartje er is, zal de kamer vanzelf gaan leven...

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 08 okt 2004, 21:30

Als jij dat zegt dan zal dat wel allemaal waar zijn :D

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 08 okt 2004, 21:40

:oops: euh, dank u?

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 11 okt 2004, 12:56

bart schreef:Allemaal ecru :evil:
..
Beter ecru dan felle, flashy kleuren moet je maar denken.. Ik ben ook niet zo voor ecru'e babykamers, maar je kan er al een poster (of 2, 3, 4,..) ophangen om de boel op te fleuren.. En een paar kleurrijke knuffels doen ook al wonderen!
Laatst gewijzigd door Dagmar op 03 feb 2005, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 13 okt 2004, 23:06

Geef mij maar flashy kleuren :evil:
Zelfs de knuffels zijn assortie :evil: ecru en beige dus :evil:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 14 okt 2004, 07:56

8) Die kleuren zullen wel komen met de tijd...
Heb je al eens goed naar het babyspeelgoed gekeken?
Waaw, die kleuren, en eens hij een jaar of twee is, zal hij heel andere lakens en zo hebben, ook van die help ik ben er kleuren...
Daarbij je bent toch zijn papa?
Kleed hem dan aan met felle kleurige kleertjes!!!
Dumbledore kon dat ook; zijn meisjes hun kleertjes kiezen..
Nu nog, als één van de meiden kleren nodig hebben, dan sleuren ze papa mee naar de winkels..
Gevolg, in de plaats van ongeveer 50 euro uit te geven, zit ik makkelijk aan 80 euro, want hij is veeelll soepeler dan ik... :!:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 14 okt 2004, 08:30

En kindjes zijn mooi met felle gekleurde kleren, vind ik.. Ik had altijd zoiets van: "Jezus, ik doe mijn kinderen toch nooit iets knalgeel of oranje of.. aan." En nu.. Ik denk dat Mila haar kleren redelijk gekleurd zijn en ze is er toch zo mooi mee :D .. Maar ik heb ook wel veel roze (echt niet mijn lievelingskleur) en paars voor haar en dan kleuren die daar bij passen (al zeg ik het zelf :wink: ). Filip wilde ook nooit kleren kiezen en maakte zijn eigen er vanaf met "gij kunt da vele beter, ik heb daar geen verstand van". Maar nu heb ik hem de laatste keer laten kiezen, want ik twijfelde en hij heeft er toch iets moois uitgekozen! Alleen als hij Mila moet aankleden moet ik een oogje in het zeil houden, want dan komen er de vreemdste combinaties uit!!!

De kamer komt nog wel in orde!!!
Laatst gewijzigd door Dagmar op 03 feb 2005, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 14 okt 2004, 15:04

Felle kleuren zijn één van die dingen die kinderen nog mooier maakt!
Scarlett is een rasechte blondine en met rood vibreert ze.
Joeri daarintegen is gewoon te mooi in knaloranje...

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 15 okt 2004, 22:33

:evil: Ik waag het niet om iets fel gekleurd te kopen want mijn vrouwtje heeft dat echt niet graag :evil:
Ik hoop alleen dat er mensen zijn die iets moois (fel gekleurd dus) willen kopen voor ons Bartje :roll: Ik zal dat dan wel verdedigen :D :lol:
:idea: OF :D :lol: het schijnt dat pasbevallen mama's het geweldig vinden als de nieuwe papa met een kadootje komt..... :roll: :lol: :wink:

Zou dat lukken :?: Wie weet dat :?:
Ik ken mijn vrouwtje wel, maar ik weet niet hoe mijn pasbevallen vrouwtje zal reageren :?: Ik kom al de hele zwangerschap heel rare dingen tegen :roll: :? 8) :wink:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 16 okt 2004, 08:34

Bart, naa de bevalling zal je vrouw stilletjes aan weer haarzelf worden, maar dan ook weer anders...
Messchien zachter (karakter) maar , pas op ze zal een moeder zijn, haar bescherm instincten zullen op volle toeren draaien.
Net zoals ik, ik kan tegen veel, en kan tegen een flinke stoot van het leven, ik blijf kalm...
Maar eens je iets doet aan mijn kids, dan ren voor je leven want dan verander ik in een leeuwin.
Dan ben ik ronduit gevaarlijk...
Ik heb in ierder geval de hoop dat je mij een geboorte kaartje zult opsturen?
Zou je het niet erg vinden Bart?
Ik wil gewoon een kaartje om je een mooie (felle gekleurde) geboortekaart op te sturen.
Zou je het goed vinden dat ik je mijn ardes op een privéé bericht achter laat?

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 16 okt 2004, 20:07

Allerliefste Anna :D
Ik zou jou heel graag een geboortekaartje sturen en ik zou heel blij zijn met een felgekleurde kaart van jou. Die zou ik heel zeker bij alle kaarten op de kast willen zetten en ik zou jullie eens heel graag in het echt zien.......ECHT WAAR
MAAR ik ben gehuwd en mijn vrouwtje vindt dat allemaal niet goed :evil:
Er zijn moeilijke vrouwen, er zijn heel moeilijke vrouwen en dan is er nog mijn vrouwtje. Ik zou ze voor geen geld van de wereld willen missen, maar hierin heb ik het echt niet getroffen.
Om ons leven simpel te houden probeer ik haar zo veel mogelijk te volgen (m.a.w. voor de lieve vrede lig ik onder de slof). Het is al zo vermoeiend om de keren dat ik wil meebeslissen en er anders over denk tot een goed einde te brengen.
Anna, ik hoop dat jij hier begrip voor hebt.
Ik vind het heel fijn om hier met jullie 'door te brengen' :wink:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 17 okt 2004, 07:59

Ook goed :D !!!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 17 okt 2004, 12:02

Hey Bart,

Gewoon even een vraagje.. Met alle respect voor de wens van je vrouwtje om zo anoniem mogelijk te blijven, maar als we dan echt eens effectief zouden afspreken, dan zou jij dus niet komen :cry: ? Het is toch normaal dat je nieuwe mensen leert kennen, en tegenwoordig gebeurt dat meer en meer online.. Maar jij zou dus niet mogen afspreken met iemand van hier (met of zonder je vrouwtje). Je vrienden van nu weten toch ook heel veel van jullie? Zou je het niet jammer vinden als je daardoor enkele kansen misloopt op nieuwe vriendschappen?? Je moet natuurlijk niet alles over je privéleven vertellen, zo nieuwsgierig ben ik ook weer niet, maar ik probeer het gewoon te snappen.. En ergens begrijp ik het echt wel van je vrouwtje, maar aan de andere kant.. Zo kan je toch nooit nieuwe vriendschappen aanknopen?? En als je je adres geeft aan Anna, het is toch niet dat ze jullie gaat stalken (voor zover we haar kennen, je weet maar nooit natuurlijk :wink: )?? Ze wilt jullie gewoon proficiat wensen!! Ik heb me in ieder geval al voorgenomen om Anna en haar gezin eens een bezoekje te brengen van zodra ik er de tijd voor ga hebben.. Ik zou het tof vinden als er een blijvende vriendschap met haar uit zou groeien!!!
Nog eens benadrukken: ik heb geen commentaar op de wens naar anonimiteit van julie, maar ik probeer het gewoon te snappen!!!

Groetjes en nog veel kuis-, sleur-, ... plezier!!! Hopelijk is het snel gedaan (lang leve de schoonfamilie voor hun hulp!!!)..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 03 feb 2005, 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 17 okt 2004, 17:30

Dagmar, Bart,

beetje idem hier.
Zonder morren leg ik me bij Bart zijn bessling neer, maar ik ken graag nieuwe mensen.
Soms ontmoet ik zo die mensen en dan is er af en toe één die "klikt" en dat is tof.
Ik ervaar internet als een gereedschap van en voor communicatie.
En ik heb nog nooit een mens opgegeten... :shock:
Zeker weten, ik heb mijn geboorte geschenk al gevonden voor Dagmar, maar ik weiger vierkant te zeggen wat.
Ik denk wel dat ze het graag zal zien!!
Ik ben beried allemaal samen te komen, mag wel beetje ver zijn, in een overdekt schoppingcenter of weet ik veel...(in ieder geval een plaats waar joeri niet kan gaan lopen, ik speel hem regelmatig kwijt!!)...

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 17 okt 2004, 21:46

Ik denk dat allemaal samen komen niet echt gaat lukken, 't zou nogal een geregel zijn, maar er zijn toch zeker mensen die ik wel eens in levende lijve wil tegenkomen en spreken..
Zeg Anna, ik verwacht helemaal geen cadeautje hoor!!! Je luisterend oor en goede raad zijn al meer dan voldoende!!! Het gevoel dat ik met al mijn vragen en strubbels bij je terecht kan, vind ik al veel waard hoor!!
Laatst gewijzigd door Dagmar op 03 feb 2005, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 17 okt 2004, 23:40

Ik denk van mijn kant uit dat het ook wel eens leuk zou zijn om eens samen te komen.( allemaal met de kinderwagen en er dan een gezellige dag van te maken). Vind het inderdaad jammer voor Bart dat zijn vrouwtje er zo over denkt, mijn vrouwtje is ook wel impulsief maar denk wel dat ze met zoiets akkoord zou gaan, het is de ideale gelegenheid om mensen(chatters) waar je maanden mee chat en naar iets tof toeleeft en waar je zoveel raad en vriendschap van krijgt om deze eens in het echt te zien.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 18 okt 2004, 07:48

Teacher, vanwege Dumbledore en ikzelf, we zouden dat heel graag doen, we kijken er an naar uit...



Dagmar, te laat.... :shock:
Zaterdag in overleg met mijn jongste dochter gekocht....
Nu nog een berichtje achterlaten voor je gaat bevallen.
Ik kom dan naar het moeder huis.
(ik neem niet al mijn kids mee hoor).
Ik heb mijn foto's bijgewerkt op het of.
www."een ander forum".be/gallery/kindjesvanWorf

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 okt 2004, 18:19

Jullie hebben allemaal wel gelijk. Ik had gehoopt dat ik iemand zou tegenkomen op de Babyboombeurs en ik heb uitgekeken naar Glenn, maar hoe ziet die er uit :?: Onopvallend tussen al die anderen :roll:
Mijn vrouwtje en ik werken allebei voltijds en we doen beiden al vanalles en we hebben veel vrienden dus zijn we al veel weg 8)
In het begin van onze zwangerschap kwam mijn vrouwtje hier regelmatig lezen en vroeg ze soms om iets te vragen, maar dat is nu al lang geleden :evil:
Mijn vrouwtje heeft geen interesse om jullie te leren kennen :evil: en ze heeft liever dat ik een beetje meer tijd met haar doorbreng :evil: Ze vreest dat van 1 keer nog 1 keer komt,....en ik vrees dat ze daarin helemaal gelijk heeft :evil:
Dus ... :evil: onze 'relatie' moet online blijven :evil:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 okt 2004, 18:22

Dagmar schreef: nog veel kuis-, sleur-, ... plezier!!! Hopelijk is het snel gedaan (lang leve de schoonfamilie voor hun hulp!!!)..
Het is helemaal gedaan :D Mijn vrouwtje is heel gelukkig en ik dus ook :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 18 okt 2004, 19:17

bart schreef:...
Mijn vrouwtje heeft geen interesse om jullie te leren kennen :evil: en ze heeft liever dat ik een beetje meer tijd met haar doorbreng :evil: Ze vreest dat van 1 keer nog 1 keer komt,....en ik vrees dat ze daarin helemaal gelijk heeft :evil:
Dus ... :evil: onze 'relatie' moet online blijven :evil:
Zou het dan zo erg zijn om elkaar meerdere keren te ontmoeten?? Zo bouw je toch vriendschappen op?? Ik denk wel dat als ik mensen van hier zou ontmoeten in het echt, ik ze meerdere keren zou willen zien, juist omdat ik het de moeite waard vind om zo nieuwe vriendschappen aan te knopen. Misschien is het omdat er in mijn vriendenkring nog niet zo veel koppels bezig zijn met kindjes (ze beginnen nu allemaal pas met samenwonen/trouwen) dat ik gelijkgestemde zielen zoek :D ??? Want ik heb soms het idee dat ik mijn huidige vrienden maar verveel met kleuter- & babyverhalen, ze zijn er dan ook echt nog niet mee bezig..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 03 feb 2005, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 18 okt 2004, 19:55

1 keer per week, dat zou ik echt wel zien zitten want ik voel dat we dadelijk goede vrienden zouden zijn :D
Onze hele omgeving (familie, vrienden, werk,...) praat over kinderen. Er zijn heel veel kleine kinderen en zwangeren in onze omgeving :roll:
Mijn vrouwtje vindt dat al voldoende :evil:


Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”