Of wil je me laten begrijpen dat je vrouwtje ook liever de naam niet bekend maakt?
Als het dan zo is, zal ik haar wens respecteren, en over iets anders beginnen zeuren ...
Samen met Dagmar vinden we wel iets...
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Beter ecru dan felle, flashy kleuren moet je maar denken.. Ik ben ook niet zo voor ecru'e babykamers, maar je kan er al een poster (of 2, 3, 4,..) ophangen om de boel op te fleuren.. En een paar kleurrijke knuffels doen ook al wonderen!bart schreef:Allemaal ecru![]()
..
Zou het dan zo erg zijn om elkaar meerdere keren te ontmoeten?? Zo bouw je toch vriendschappen op?? Ik denk wel dat als ik mensen van hier zou ontmoeten in het echt, ik ze meerdere keren zou willen zien, juist omdat ik het de moeite waard vind om zo nieuwe vriendschappen aan te knopen. Misschien is het omdat er in mijn vriendenkring nog niet zo veel koppels bezig zijn met kindjes (ze beginnen nu allemaal pas met samenwonen/trouwen) dat ik gelijkgestemde zielen zoekbart schreef:...
Mijn vrouwtje heeft geen interesse om jullie te leren kennenen ze heeft liever dat ik een beetje meer tijd met haar doorbreng
Ze vreest dat van 1 keer nog 1 keer komt,....en ik vrees dat ze daarin helemaal gelijk heeft
![]()
Dus ...onze 'relatie' moet online blijven