Ik ben Fanny, mama van twee dochters en zwanger van een zoon.
Geneviève is de oudste en is geboren op 5/8/98
Dorothée is geboren op 18/9/2000
en nu verwachten wij een zoon op 29/4/2005
Het was niet gepland maar even welkom als mijn andere kindjes. Het zal in ieder geval flink verwend worden door zijn zusjes

Ik ben 30 jaar geworden en ben huisvrouw. Deze beslissing is enkele jaren geleden genomen daar geneviève een nogal moeilijke levensjaren heeft gekend. Wanneer ik werkte was zij konstant ziek en tis zo ver gekomen dat ze tot sinds vorige week geopeerd moest worden. Ze heeft nogal veel last van oortjes (vocht),neus en keel. Daardoor heeft ze geen amndelen meer, polipjes werden reeds al 4 maal weggeschraapt en de buisjes zijn al 3maal geplaatst. Ze heeft dan ook een kleine afwijking aan de gehoorzenuw en heeft een matig gehoorverlies en moet daarvoor hoorapp. dragen. Tis een hele flinke en verstandige meid dus op zich heeft ze daar geen problemen mee))))
Dorothée is helemaal anders (al goed haha) ze is wel meer de clown va het gezin (die moeten er ook wel zijn he)maar een hele lieve en optimistische meid.
Ik woon samen met mijn man in Gent en ik ga bevallen in het UZ daar ik er maar 5min. van woon))))
De zwangerschap is wel zwaarder dan de voorgaande maar zal dat vertellen in een ander thema.
Groetjes en heb je nog vragen stel ze gerust hoor
Fanny