Hey , hier kom ik weer boven water !!!
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hoi , hier ben ik weer , Zoepke !!! Ik ben bevallen op 15 december van een zoontje Steph , hij was onze vijfde spruit . Nu hebben we vier zonen en een dochter . Ik ben er een hele tijd niet geweest omdat ik het even moeilijk had . Mijn ouders die niet naar hun kleinkind zijn komen kijken , het grote gezin om voor te zorgen , mijn man met een zwaar beroep , van niemand geen hulp , en hup , voor ik het wist liep ik mijn eigen voorbij . Nu ben ik in wat rustiger vaarwater gekomen , ons ukkie slaapt lekker door en alles is weer op z'n plaats gevallen ! Het is nog met vallen en opstaan , maar nu heb ik weer de kracht om mijn schouders eronder te zetten ! Ik ga me de eerstvolgende dagen lekker bijlezen en me wat proberen te ontspannen , dag allemaal , ik ben blij dat ik er weer bij mag zijn !
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit tevoren gevoelt hebt !!!
Hoi Zoepke,
je hebt precies een HEEL drukke tijd achter de rug. Kan ik best inkomen met 5 kindjes! Gelukkig voor jou dat het wat rustiger is nu. Dan kan je hier regelmatig eens komen zien hé!
Grtz
je hebt precies een HEEL drukke tijd achter de rug. Kan ik best inkomen met 5 kindjes! Gelukkig voor jou dat het wat rustiger is nu. Dan kan je hier regelmatig eens komen zien hé!
Grtz
Laatst gewijzigd door Ambertje op 01 mei 2006, 15:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Contacteer:
Wow, van harte zoepke met je kindje !!!! En chapeau voor u om zo'n groot gezin draaiende te houden.
Wij hebben drie kids en gaan binnenkort nog es voor een vierde.
Mijn hubbie is gans de week weg (internationaal transport) en die komt dikwijls maar de zaterdagavond of zondag thuis om de maandag weer te vertrekken, dus kan ff begrijpen hoe het eran toe gaat.
Welkom terug !
Wij hebben drie kids en gaan binnenkort nog es voor een vierde.
Mijn hubbie is gans de week weg (internationaal transport) en die komt dikwijls maar de zaterdagavond of zondag thuis om de maandag weer te vertrekken, dus kan ff begrijpen hoe het eran toe gaat.
Welkom terug !