Ik ben Annemieke
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
en samen met mijn man Koen verwacht ik mijn eerste kindje voor rond 5 oktober. Ik ben kinderverzorgster maar werk in een bejaardentehuis.
Woensdag ben ik naar de gynaecoloog gegaan en ik ben 8 weken zwanger. Ik heb het zelf gezien op de echografie. Donderdag ben ik naar de bedrijfsarts gegaan en nu mag ik thuis blijven. Om mijn collega's het niet te moeilijk te maken doe ik mijn laatste nachten nog. Ik ben nu in mijn allerlaatste nacht en ik heb 2 hele lieve collega's die me voor de P.C. gezet hebben omdat ik zwanger ben.
Wij wonen samen van toen ik 19 was, we zijn 1 jaar later getrouwd en nu ben ik 23. Al die tijd heb ik gewacht op dit kindje.
Woensdag ben ik naar de gynaecoloog gegaan en ik ben 8 weken zwanger. Ik heb het zelf gezien op de echografie. Donderdag ben ik naar de bedrijfsarts gegaan en nu mag ik thuis blijven. Om mijn collega's het niet te moeilijk te maken doe ik mijn laatste nachten nog. Ik ben nu in mijn allerlaatste nacht en ik heb 2 hele lieve collega's die me voor de P.C. gezet hebben omdat ik zwanger ben.
Wij wonen samen van toen ik 19 was, we zijn 1 jaar later getrouwd en nu ben ik 23. Al die tijd heb ik gewacht op dit kindje.
wij verwachten ons eerste kindje rond 5 oktober
Dankjewel Dagmar. Dat vind ik fijn dat ik zo snel reactie krijg.
Ik ben nog maar pas zwanger maar ik ben er heel blij mee. Er zijn heel veel namen die ik mooi vind en ik ben die al jaren tegen mijne lieverd aan het zeggen maar hij reageert niet zo enthousiast daar op. Nu is hij ook wel heel blij met de zwangerschap, dus hoop ik dat we snel 2 namen gevonden hebben.
Ik ben nog maar pas zwanger maar ik ben er heel blij mee. Er zijn heel veel namen die ik mooi vind en ik ben die al jaren tegen mijne lieverd aan het zeggen maar hij reageert niet zo enthousiast daar op. Nu is hij ook wel heel blij met de zwangerschap, dus hoop ik dat we snel 2 namen gevonden hebben.
hier beginnen de eerste auto's te rijden. De dag begint en voor mij is de nacht bijna gedaan. Om 6h. ga ik mijn colleg's helpen.
Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie en zou graag hier verder praten. Wij hebben thuis geen P.C., maar ik zal er straks eens met mijne lieverd over praten.
Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie en zou graag hier verder praten. Wij hebben thuis geen P.C., maar ik zal er straks eens met mijne lieverd over praten.
Welkom annemieke,
Hopelijk kom je hier nog veel langs!!
Oktobver is ook een moiie maand om te bevallen,
Janewaye, ook een bekende 'klant 'van dit forum is ook voor oktober uitgerekend, je zal haar nog wel tegenkomen!!!
Ikzelf ben uitgerekend voor april voor mijn tweede zoontje
groetekes
en tot ziens
Ness
Janewaye, ook een bekende 'klant 'van dit forum is ook voor oktober uitgerekend, je zal haar nog wel tegenkomen!!!
groetekes
en tot ziens
Ness
-
- Moderator
- Contacteer:
jij ook proficiat Ness en bedankt voor de verwelkomingNess schreef:Welkom annemieke,
groetekes
en tot ziens
Ness

Ik heb nu sinds een jaar een computer en ik bespaar er zelfs geld mee!
Nieuwsbrieven van diverse supermarkten zodat je de reclames kunt checken, eerst shoppen en prijzen vergelijken via internet en dan pas gaan halen (of online kopen, hoef je de deur niet uit)
Allemaal argumenten vóór een PC!!
Succes!
Nieuwsbrieven van diverse supermarkten zodat je de reclames kunt checken, eerst shoppen en prijzen vergelijken via internet en dan pas gaan halen (of online kopen, hoef je de deur niet uit)
Succes!
Groetjes, Nicolle
mama van Sia, Jessie en Nils
mama van Sia, Jessie en Nils
Hallo!!
hier de sound maschien van het bf!!!
(da is ne goeie!! love it!!)
ben eindelijk op de pc geraakt!!
Ik ben dus DE janewaye en heet je welkom!!
Zorg voor een pc en blijf gezellig bij ons!!
Ik ben uitgerekend normaal gezien 28 september, maar ik heb mij nog nooit weten bevallen op de uitgerkende datum..
Daarmee ben ik dus ook een oktober mama...
Alleen is het bij mij kindje nummer zes!!
hier de sound maschien van het bf!!!

Ik ben uitgerekend normaal gezien 28 september, maar ik heb mij nog nooit weten bevallen op de uitgerkende datum..

Ah ja, dat ga ik proberen. Kent er nog iemand argumenten?Nicolle schreef:Ik heb nu sinds een jaar een computer en ik bespaar er zelfs geld mee!
Succes!
DE Janewaye, geweldigjanewaye schreef:Hallo!!
hier de sound maschien van het bf!!!![]()

Gelukkig ben jij ook een oktobermama

nummer 6: dan ben jij echt professioneel. Ik ben daar blij mee en ik hoop dat jij ook een heel klein beetje blij bent met mij.
Wel argumenten....
Zal je veel over en weer geloop besparen..
Eens de baby er is zal het veel voordeleriger zijn om op de pc en internet
informatie te zoeken dan iedere keer te moeten bellen naar iedereen!!
En als je een beetje fan bent van iets of iemand kun je via pc deftig mee
zonder dat je het geld kost...
Er zijn veel argumenten, maar ze komen niet meteen in mij op!!
Zal je veel over en weer geloop besparen..
Eens de baby er is zal het veel voordeleriger zijn om op de pc en internet
informatie te zoeken dan iedere keer te moeten bellen naar iedereen!!
En als je een beetje fan bent van iets of iemand kun je via pc deftig mee
zonder dat je het geld kost...
Er zijn veel argumenten, maar ze komen niet meteen in mij op!!
-
- Pas blauw