Ik ben ook nieuw....
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hallo iedereen,
Ik ben ook nieuw en zal me effe voorstellen : Ik ben de trotse mama van 2 heel lieve dochtertjes : de oudste is 5 j. en de jongste is 16 mnd.
Of er nog een derde kindje bijkomt hangt nog af van een aantal factoren maar mijn biologische klok tikt, ik ben al 34...
Ik hoop hier leuke gesprekken te kunnen voeren en eventueel raad te geven aan onze nieuwe mama's.
Alvast een dikke proficiat voor alle bolle buikjes ! Geniet ervan want het zijn heel leuke en soms spannende maanden.
Groetjes, Ella.
Ik ben ook nieuw en zal me effe voorstellen : Ik ben de trotse mama van 2 heel lieve dochtertjes : de oudste is 5 j. en de jongste is 16 mnd.
Of er nog een derde kindje bijkomt hangt nog af van een aantal factoren maar mijn biologische klok tikt, ik ben al 34...
Ik hoop hier leuke gesprekken te kunnen voeren en eventueel raad te geven aan onze nieuwe mama's.
Alvast een dikke proficiat voor alle bolle buikjes ! Geniet ervan want het zijn heel leuke en soms spannende maanden.
Groetjes, Ella.
Carpe diem !
-
- Pas blauw
-
- Moderator
- Contacteer:
Hey,Ella schreef:de oudste Ine en de jongste Anne-Lore
Ik vind dat de namen van je dochters goed bijeen passen.. Ik ken een paar vrouwen die Ineke, Inne,... heten en het zijn stuk voor stuk heel leuke persoonlijkheden. Anne-Lore vind ik wel leuk owv de dubbele naam en ja hoor, ik ken een zekere Lore, en een paar vrouwen met de naam An (en variaties erop). En ook stuk voor stuk leuke mensen.. Je kon je dochters geen betere start geven!

Groetjes..