hello nieuw lid
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
we zijn nieuw op deze site, we zijn toekomstige ouders van ons tweede kindje. De bevalling is voorzien voor 18 maart 06. We weten het geslacht al maar komen er niet uit voor een naam. We hebben al een zoontje en die noemt thomas. zo dat is onze voorstelling en nu gaan we de sites verder bekijken, dus wie weet komen we andere weetjes te weet.
groetjes s en k
groetjes s en k
toekomstige ouders van tweede kindje
-
- Moderator
- Contacteer:
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
hoi
welkom hier veel babbelplezier.
proficiat met de zwangerschap van je 2 spruitje en succes me de zoektocht naar een naam ervoor.
grtz greet
welkom hier veel babbelplezier.
proficiat met de zwangerschap van je 2 spruitje en succes me de zoektocht naar een naam ervoor.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
- jong moederke
- Pas blauw
hallo mama van A&E,mama van A&E schreef:hoikes en welkom hier .
de kindjes van mijn schoonzus noemen thomas en jonas en dat klinkt wel vind ik.
wat is het geslacht van jullie kindje?
als de baby geboren is, zal ik het je zeker laten weten want je kan nooit weten dat er iemand op deze site ons kent en dan is het geen verrassing meer voor het geslacht he.
groetjes s en k
hallo,jong moederke schreef:welkom en proficiat met je zwangerschap
van waar ben je? zie in je profiel sinaai of zoiets staan? Waar ligt dat?
Sinaai is een deelgemeente van Sint-Niklaas, rustige en aangename gemeente, iedereen hangt hier zo aan elkaar. Want wij hebben in de zomer altijd ons dorpsfeest, de zeskamp. Dat is altijd de vrijdag- en zaterdagavond. Dan worden er verschillende spelletjes gespeeld tegen zoveel mogelijk (vorig jaar waren het 19 straten) verschillende straten van sinaai. Echt dat is een groot feest, ambiance verzekerd. Dan enkele weken na het dorpsfeest geven we dan zelf met onze straat een feest en natuurlijk elk jaar onze receptie voor de straat. In het begin was het hier wennen om te wonen, maar na een paar jaar zou je hier niet meer weg willen.
groetjes s en k
hallo,Frieke schreef:Welkom op dit forum en veel leesplezier!
Ook proficiat met jullie tweede zwangerschap! Het is niet meer zo lang voor de geboorte he! Is alles al voorbereid? Zoals geboortekaartjes, valies, suikerbonen...
ja hoor, bijna alles. We moeten nog enkel wachten op een voordrukje van het geboortekaartje en dan kunnen we al envelopjes beginnen schrijven. Nu is het alleen nog aftellen tot de baby zich aanmeld. Maar ik krijg soms pijn in rug, als ik stap heb ik ook soms pijn in onderbuik en voelt het precies aan of ik baby kan voelen tot in vagina. raar he of is dat normaal?
groetjes s en k
Maar ik krijg soms pijn in rug, als ik stap heb ik ook soms pijn in onderbuik en voelt het precies aan of ik baby kan voelen tot in vagina. raar he of is dat normaal?
Goch, ik had dat ook tijdens mijn zwangerschappen, van mij was dit toen ik al een tijdje op mijn voeten stond, maar toen ik weer ging zitten ging dat over, ik denk niet dat je daarmee erg moet inzitten!
Hallo Dagmar,Dagmar schreef:Van mij ook nog welkom op het forum..
Al een naam gevonden?
ja we hebben al namen maar zijn er nog niet volledig uit. We weten wel het geslacht, maar kunnen het niet zeggen omwille van dat er misschien iemand op deze site is die ons kent en dan is de verrassing er al af he.
Voor een meisje: Axana, Amalia, Imani, Zita, Kyara, Zara, Ymke
Voor een jongen: Keano,Kenji, Senne, Wout, Rune
We hebben al een zoontje Thomas die 4 jaar is. De naam moet niet perse bij thomas passen hoor, maar zeker niet eindigen op s omwille van familienaam.
Groetjes s en k