hoi, ik ben Natasja

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

natasja
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door natasja » 08 okt 2004, 09:22

ja, dat heb ik ook het liefste. mijn man noemt Kurt en dat hoor je ongelooflijk veel dus er zal nooit een junior komen, maar dat wilt mijn man niet ook niet dus nog een beetje geluk.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Afbeelding

Jamie
Pas blauw

Bericht door Jamie » 03 nov 2004, 14:30

Hallo

Hier met Nathalie terug.
Ook toevallig dat Jamie bijna op je mans verjaardag ter wereld kwam.
En dat je nu uitgerekend bent de dag voor jouw verjaardag.
Dat kom je ook niet veel tegen hé.

Daarom ook dat wij Jamie als naam gekozen hebben, omdat we een naam wilden die je niet veel hoort, maar toch modern is.
Niets van aantrekken wat mensen zeggen over Alexi, ik vind het ook passen voor de twee, zowel jongen als meisje.
En die hoor je ook niet veel hé. Ook een mooie naam trouwens.

natasja
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door natasja » 03 nov 2004, 21:16

ja, bedankt. wij vonden Alexi ook een mooie naam, en ook iets speciaal. Trouwens Jamie was een naam die ik al van kindsafaan in mijn hoofd had. gelukkig was mijn man er direct mee akkoord. Alexi hebben we iets langer over getwijfeld maar nu vind ik het wel mooi klinken.
en als mijn zoontjes later beslissen om van geslacht te veranderen moeten ze al niet meer van naam veranderen :D :P :wink:

Afbeelding

Jamie
Pas blauw

Bericht door Jamie » 04 nov 2004, 14:59

natasja schreef:ja, bedankt. wij vonden Alexi ook een mooie naam, en ook iets speciaal. Trouwens Jamie was een naam die ik al van kindsafaan in mijn hoofd had. gelukkig was mijn man er direct mee akkoord. Alexi hebben we iets langer over getwijfeld maar nu vind ik het wel mooi klinken.
en als mijn zoontjes later beslissen om van geslacht te veranderen moeten ze al niet meer van naam veranderen :D :P :wink:
Ah, bij ons was het ook zo. We hadden Jamie eens gehoord toen we op reis waren 5 jaar geleden, en zijn die naam blijven onthouden omdat we hem zo mooi vonden. Toen ik in verwachting was stelde ik die naam nog eens voor aan mijn man en die ging nog altijd akkoord. En als ge na 5 jaar die naam nog niet beu zijt, moet ge al niet meer twijfelen om een andere naam te pakken hé. Tof dat we op dat vlak zo goed overeen komen, want als hij die naam afschuwelijk had gevonden had ik pech.

natasja
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door natasja » 04 nov 2004, 21:05

ja, maar gelukkig vond hij het ook goed. maar je had anders toch ook wel een naam gevonden, he. als dit een meisje had geweest had ze Emily genoemd. dat vond ik ook direct een mooie naam.

Afbeelding

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 11 nov 2004, 14:51

Emily heb ik ook altijd graag gehoord voor een meisje...

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”