Mama van Jamie
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hallo
Ik ben Nathalie, woon in West-Vlaanderen en ben getrouwd met Pieter.
Onze dochter, Jamie, is 7 weken geleden geboren, op 14 september, dezelfde dag als haar papa.
Zoiets kom je niet veel tegen...
Dit is ons eerste kindje, maar laten het zeker niet bij eentje.
Binnen een goed jaartje willen we proberen voor een tweede kindje.
Dat zal dan ook het laatste zijn want onze wens was twee kinderen te hebben.
Groetjes Nathalie
Welkom hier op het forum en proficiat met jullie dochtertje! Dan had de papa wel een heel speciaal cadeautje dit jaar
.. Hopelijk voel je je hier snel thuis en kom je hier regelmatig iets vertellen!!!
Groetjes..

Groetjes..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 03 feb 2005, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo
Dank je wel.
Deze verjaardag kon inderdaad niet meer stuk voor mijn man.
En ik zal hem dat geen tweede keer kunnen geven denk ik, want het is toeval dat je net op die dag bevalt, als er 365 dagen in een jaar zijn hé.
Normaal gezien was ik uitgerekend op 11 september, de dag van de aanslag van de Twin Towers.
Jij bent nu ook aan je laatste dagen begonnen hé.
Laat me weten wanneer je kindje geboren is.
Dank je wel.
Deze verjaardag kon inderdaad niet meer stuk voor mijn man.
En ik zal hem dat geen tweede keer kunnen geven denk ik, want het is toeval dat je net op die dag bevalt, als er 365 dagen in een jaar zijn hé.
Normaal gezien was ik uitgerekend op 11 september, de dag van de aanslag van de Twin Towers.
Jij bent nu ook aan je laatste dagen begonnen hé.
Laat me weten wanneer je kindje geboren is.
hoi, Nathalie. nu weet ik maar eerst welke site het is. ik zag dat je dochter geboren is op de verjaardag van je man. dat is eigenlijk wel grappig want we d8ten dat dat bij Jamie ook ging zijn. maar hij is uiteindelijk 2 dagen voor mijn man zijn verjaardag geboren. ik was uitgerekend op 22 september en hij is op 30 augustus geboren. maar dat heb je vast in mijn verhaal gelezen.
ik ben mama van Jamie (30/08/03), Alexi (21/12/04) en Nicky (11/01/06)

Hallo Glennteacher schreef:Welkom op het forum en proficiat met je eerste kindje. Wij verwachten ons eerste kindje rond 20 februari.
Groetjes Glenn.
Dank je wel, en een dikke proficiat aan jou en je vrouwtje ook hé.
Er staan jullie dus ook grote veranderingen te wachten.
Maar wees gerust, eenmaal de baby er is, wen je er snel aan.
Profiteer er maar van want ze worden toch zo snel groot.
Onze dochter is nu 7 weken en als ik naar foto's kijk van bij haar geboorte is ze al veel veranderd.
Groetjes Nathalie
Inderdaad bij ons staan er ook grote veranderingen te wachten, en net zoals jullie gaan wij voor waarschijnlijk 2 kinderen, het eerste wordt een meisje(Luna). Voor mij zal het geen probleem zijn om aan het kind te wennen, ik ben kleuteronderwijzer van beroep en kom dagelijks in contact met kinderen, wat nu wel leuk gaat zijn is dat het eindelijk eens en kind van ons is dat ik zal kunnen verwennen en waar ik mee zal kunnen spelen.Jamie schreef:Hallo Glennteacher schreef:Welkom op het forum en proficiat met je eerste kindje. Wij verwachten ons eerste kindje rond 20 februari.
Groetjes Glenn.
Dank je wel, en een dikke proficiat aan jou en je vrouwtje ook hé.
Er staan jullie dus ook grote veranderingen te wachten.
Maar wees gerust, eenmaal de baby er is, wen je er snel aan.
Profiteer er maar van want ze worden toch zo snel groot.
Onze dochter is nu 7 weken en als ik naar foto's kijk van bij haar geboorte is ze al veel veranderd.
Groetjes Nathalie