vespagirl
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Voila ik zal me ook maar affkes voorstellen.
Ik ben sofie 25 jaar worden op 24 oktober Ik woon samen met m'n vriend te Brugge, sint-kruis. We verwachten ons eerste kindje een zoon op 31/12/2004.
Hobby's zijn vooral ons huis en tuin, de vespa's ( vandaar m'n nickname) en alles wat met design en vormgeving te maken heeft.
Ik werk als all-round medewerker in een opleidingscentrum van VDAB.
Ik ben sofie 25 jaar worden op 24 oktober Ik woon samen met m'n vriend te Brugge, sint-kruis. We verwachten ons eerste kindje een zoon op 31/12/2004.
Hobby's zijn vooral ons huis en tuin, de vespa's ( vandaar m'n nickname) en alles wat met design en vormgeving te maken heeft.
Ik werk als all-round medewerker in een opleidingscentrum van VDAB.
lijst of niet
Sigri, ik heb al een super zwangerschap achter de rug! enkel wat misselijkheid de eerste 3 maanden 's morgens en da ist! heb ook al een mooie buik ( ik zou een foto plaatsen maar weet niet hoe dat moet).
Glenn we hebben inderdaad bijna alles m'n vriende z'n petekindje is nu 10 maanden dus krijgen we heel veel van haar, zoals maxi-cosi, draagwieg, draagzak,... De parkwieg en babyrelax krijgen we van m'n schoonouders. een reisbedje van een tante. Een eetstoel hebben we van de mama van een vriendin,... kleertjes bij hopen want de oma's zijn in de solden eens uit de bol gegaan. Dus wij denken er aan gewoon een rekening te openen. En de basis al in huis te hebben en de rest dan zelf te kopen.
Glenn we hebben inderdaad bijna alles m'n vriende z'n petekindje is nu 10 maanden dus krijgen we heel veel van haar, zoals maxi-cosi, draagwieg, draagzak,... De parkwieg en babyrelax krijgen we van m'n schoonouders. een reisbedje van een tante. Een eetstoel hebben we van de mama van een vriendin,... kleertjes bij hopen want de oma's zijn in de solden eens uit de bol gegaan. Dus wij denken er aan gewoon een rekening te openen. En de basis al in huis te hebben en de rest dan zelf te kopen.
effe voorstellen dan maar , hé
hoikes, ik ben Lexy , mama van 3 prachtige zonen , de 4de is nu op komst en wordt verwacht op 14maart2005. Ik ben 34jaar en werk thuis als onthaalmoeder.
groetjes Lexy
groetjes Lexy
ons 4de beebje is geboren op 11maart 05 , ze heet Jade
Re: lijst of niet
In dat geval zou ik inderdaad ook voor de rekening opteren. Jij hebt dus ook zo'n oma's die al vanalles kopen. Die van ons doen dat ook.vespagirl schreef:Sigri, ik heb al een super zwangerschap achter de rug! enkel wat misselijkheid de eerste 3 maanden 's morgens en da ist! heb ook al een mooie buik ( ik zou een foto plaatsen maar weet niet hoe dat moet).
koopzieke oma's
De oma's kunnen er goed weg mee met het kopen van spulletjes!
Ik vind het enerzijds toch wel raar van totaal geen lijst te leggen.
Ik vind het enerzijds toch wel raar van totaal geen lijst te leggen.
Je kan ook een "kleine" lijst leggen.. Als je er al zeker van bent dat er mensen in je familie of vriendenkring zijn die liever een cadeautje geven ipv een enveloppe.. Ik weet dat er in mijn vriend zijn familie zo zijn, die vinden het leuk om babykleertjes te kopen en dan kan het beter iets zijn dat je zeker mooi vindt!!!
Laatst gewijzigd door Dagmar op 03 feb 2005, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
klein lijstje
Ja daar heb ik ook al an gedacht aan een klein lijstje! we zullen binnenkort eens moeten beslissen denk ik.
-
- Moderator
- Contacteer:
Hallo, welkom op babyforum. Ik had ook een geboortelijst.
Laatst gewijzigd door Keppebolle op 30 okt 2005, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- jong moederke
- Pas blauw
hey vespagirl,
Ik woon ook in Brugge. In Sint-Andries. Wij verwachten ons eerste kindje eind februati. Ik ga een geboortelijst leggen. Nu koop ik al de dingen die we nodig hebben als het kindje juist geboren is en wat nog efkes kan wachten zetten we op een lijstje. Veel succes nog verder met je zwangerschap!
groetjes tatty
Ik woon ook in Brugge. In Sint-Andries. Wij verwachten ons eerste kindje eind februati. Ik ga een geboortelijst leggen. Nu koop ik al de dingen die we nodig hebben als het kindje juist geboren is en wat nog efkes kan wachten zetten we op een lijstje. Veel succes nog verder met je zwangerschap!
groetjes tatty