ik ben dus Wenneke, 22 jaar en ik woon sinds kort samen met mijn vriend in Geel.
Mijn situatie is als volgt:
ik heb 2 jaar de Pil (désorelle 30) gepakt, vraag me niet of dit een lichte of zware pil is, ik zou het niet weten

nu ben ik 8 maand geleden gestopt en sindsdien proberen mijn vriend en ik ook zwanger te geraken.
Na ongeveer 6 maanden proberen zonder resultaat zijn we naar de gyn geweest en wat bleek: ik heb "luie eierstokken", met andere woorden, een vrij regelmatige cyclus maar een heel onregelmatige eisprong.
Gelukkig heb ik een goede gyn en heeft ze direct medicatie voorgeschreven om de eispring te bevorderen, van dag 6 t.em. dag 10, pillekes (clomid 50) en dan rond de eisprong een inspuiting (pregnil), niet direct een aangenaam spuitje

We zijn nu twee maand verder en zoals je kan zien ben ik intussen 1 dag overtijd.
Mijn vriend wil dolgraag nog een kindje, hij heeft er al twee uit een vorige relatie, en kan niet wachten tot ik een testje doe.
Ik wil ook doodgraag een kindje, en liever meer als 1, als het even kan, maar ik ben enorm bang dat het weer niks is, dus probeer ik het uit te stellen tot volgende week. Lees goed, ik Probeer, er gaat geen moment voorbij of ik denk aan de test die hier in de badkamer klaarligt.
Bij mij in de familie is er niemand met dit probleem (luie eierstokken) dus ik weet niet hoe ik eraan kom.
Intussen blijven we met veel plezier oefenen, zeker met die hormonen dat ik slik

En nu heb ik genoeg gezeverd voor 1 berichtje,
groetjes
Wenneke