het schoonste cadeau dat je maar kunt bedenken
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
-
- Pas blauw
- Contacteer:
hallo
ik ben lien en ben al bijna drie jaar samen met mijn vriend. vorige week werd er ontdekt dat ik zwanger ben. nog heel pril maar het is het begin van een kwetsbaar persoontje in mijn buik. ik ben een zeer jonge mama nl 19jaar en de papa is bijna 20. we kunnen ons geluk niet op!!!
ik ben lien en ben al bijna drie jaar samen met mijn vriend. vorige week werd er ontdekt dat ik zwanger ben. nog heel pril maar het is het begin van een kwetsbaar persoontje in mijn buik. ik ben een zeer jonge mama nl 19jaar en de papa is bijna 20. we kunnen ons geluk niet op!!!
Re: het schoonste cadeau dat je maar kunt bedenken
geniet ervan!! Mooie titeljonge mama schreef:we kunnen ons geluk niet op!!!

-
- Moderator
- Contacteer:
-
- Pas blauw
- Contacteer:
ik voel mij super alleen smorgens ben ik misselijk. ik ben fier een jonge mama te kunnen zijn zo kan ik later ook nog dingen doen met men kindje en kan ik ze zo schoon kleden. ik zie het zitten!!
ps:ik heb last van die kleine krampjes in mijn onderbuik,kan dit kwaad of is dit normaal? en ik voel mij zo opgezwollen en verdik zo vlug en eet normaal zoals anders.
ps:ik heb last van die kleine krampjes in mijn onderbuik,kan dit kwaad of is dit normaal? en ik voel mij zo opgezwollen en verdik zo vlug en eet normaal zoals anders.
- dolfijntje2
- Pas blauw
die kleine krampjes in je onderbuik is normaal hoor, dat is door het uitzetten van de baarmoeder he. hopelijk heb je niet al te veel kwaaltjes en zo vlug verdikken dat is echt van de ene persoon tot andere. ik was ook redelijk veel bijgekomen tijdens mijn zwangerschap ik denk een 20 kilo ongeveer maar dat gaat er nadien wel af
van die 20 ben ik er al 10 kwijt en milan is nu 3 maanden dus dat gaat redelijk goed dus geen zorgen maken en gewoon genieten van je zwangerschap zou ik zeggen! 

- saardientje
- Pas blauw
hé dat van die kg maak je daar maar niet teveel zorgen om
ik was van milan 20kg verdikt en alles terug kwijt
en van maité was ik 22kg verdikt en heb er nog 1kg
van over en ik doe er niks voor
dus maak je maar geen zorgen
die krampjes is inderdaad normaal maar soms
wel ambetant hé
al eens op controle geweest naar de gynico?
en voor wanneer is de bavalling voorzien?
VELE GROETJES EN EEN PRETTIG WEEKEND H2
ik was van milan 20kg verdikt en alles terug kwijt
en van maité was ik 22kg verdikt en heb er nog 1kg
van over en ik doe er niks voor
dus maak je maar geen zorgen
die krampjes is inderdaad normaal maar soms
wel ambetant hé
al eens op controle geweest naar de gynico?
en voor wanneer is de bavalling voorzien?
VELE GROETJES EN EEN PRETTIG WEEKEND H2