Ciao

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Plaats reactie
Michi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jul 2005, 14:29
Locatie:Castano Primo
Ciao

Bericht door Michi » 05 jul 2005, 14:38

Ik ben Michèle. 27 jaar. Ik ben nog maar pas zwanger(na 1 maand proberen :!: ), moet zelfs nog mijn eerste dokterbezoek doen. Heb wel al 2 testen gedaan en die waren dus positief. :lol: Ik voel me een beetje stom :oops: dat ik mij al zo vroeg voorstel, maar ik ben veel te enthousiast en kan niet wachten. Ben een beetje bang, dat er iets misloopt, maar dat is normaal zeker die angst? Ik woon in Italie en mijn vriend is voornamelijk in het buitenland voor zijn werk, dus het zal vaak wat eenzaam zijn tijdens mijn zwangerschap. :( .


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 05 jul 2005, 14:40

wawww wat een verre medeforummer!!
hartelijk welkom op het babyforum!
Hier zul je op je gemak zijn hoor.
met vragen ongerust zijn, en dergelijke kan je terecht bij de vroedvrouw online!!
Zij is de aangewezen persoon die je graag verder helpt met goede raad en antwoorden!!
Haar naam Is Marita en je vind haar rubriekje hier op het bf!!

Michi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jul 2005, 14:29
Locatie:Castano Primo

amai

Bericht door Michi » 05 jul 2005, 14:42

Amai, nu al een reactie. Dat is fijn! Thanks!

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 05 jul 2005, 15:09

o maar er is veel te doen op het forum.
je zult hier vlug een vast plekje vinden, om samen met de mensen die je moedertaal lezen en spreken, ferm mee te babelen!!
Dat mis ik ook soms hoor...
Ik woon in de frnase helft van ons landje en ik voel mij daar goed bij maar, soms mis ik dat geluid van mijn eigen taal.
Verder kun je ook rustig rondneuzen in de fotalbums van onze leden.
En er zelf eentje aanmaken, waar iedereen je kan bewonderen.
je bent dan wel ver zwanger, maar uiteindelijk geeft de ene zwangere vrouw een andere vrouw nodig om hulp raad, en waarom niet, efkes goed te gaan klagen, nodig.
Daarmee dat ik je verzeker, hier zit je goed!
Voor verdere vragen omtrent het forum, banners foto's plaatsen en zo verder kan je altijd bij mij terecht.

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 05 jul 2005, 17:35

Hoi hoi ! Welkom en gefeliciteerd !
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!


Michi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jul 2005, 14:29
Locatie:Castano Primo

Bericht door Michi » 05 jul 2005, 17:51

En woont jouw of zijn familie dichtbij? Ik denk dat het gemis vooral in deze periode (zwangerschap) het moeilijkst is. Nu is het nog het begin, maar hoe verder in de zwangerschap, hoe moeilijk denk ik toch. Een moeder, zus of vriendin om eens mee te praten. Ja, dat kan ik ook wel aan de telefoon, maar dat is toch anders hé. En mijn vriend, met wie ik samenwoon is altijd in het buitenland, dus maakt het er ook niet gemakkelijker op. Vorige week heb ik ontdekt dat ik zwanger was, ik wou het uitschreeuwen van geluk, maar ik was alleen thuis. Zo'n groot nieuws heb ik moeten zeggen aan de telefoon :roll: . Neen, niet eens een knuffel :( . Ik had het me veel romantischer voorgesteld, een etentje bij kaarslicht en dan vertellen dat hij papa werd. maar neen. Hij komt thuis op 25 juli en dan laten we elkaar niet meer los :lol:

Michi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jul 2005, 14:29
Locatie:Castano Primo

Bericht door Michi » 05 jul 2005, 17:53

Dank je greetje en jij ook proficiat hé!

Keppebolle
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:26 dec 2004, 16:09
Locatie:Sint-Andries (Brugge)
Contacteer:

Bericht door Keppebolle » 05 jul 2005, 18:21

Hallo, welkom hier en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 05 jul 2005, 23:53

Hallo, Welkom op het forum en proficiat met de zwangerschap.

Een italiaanse baby op het forum, wauw.

Groetjes Glenn.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 06 jul 2005, 09:22

Michi schreef:En woont jouw of zijn familie dichtbij? Ik denk dat het gemis vooral in deze periode (zwangerschap) het moeilijkst is. Nu is het nog het begin, maar hoe verder in de zwangerschap, hoe moeilijk denk ik toch. Een moeder, zus of vriendin om eens mee te praten. Ja, dat kan ik ook wel aan de telefoon, maar dat is toch anders hé. En mijn vriend, met wie ik samenwoon is altijd in het buitenland, dus maakt het er ook niet gemakkelijker op. Vorige week heb ik ontdekt dat ik zwanger was, ik wou het uitschreeuwen van geluk, maar ik was alleen thuis. Zo'n groot nieuws heb ik moeten zeggen aan de telefoon :roll: . Neen, niet eens een knuffel :( . Ik had het me veel romantischer voorgesteld, een etentje bij kaarslicht en dan vertellen dat hij papa werd. maar neen. Hij komt thuis op 25 juli en dan laten we elkaar niet meer los :lol:

geen zorgen maken!
Blijkbaar ben je er nog niet zo lang, met de tijd leer je mensen kennen
en hun gewoonten, en zul je makkelijk contact maken.
Ik vermoed dat je dikke buikje binnekort daar veel zal bij helpen.
Ik ben gehuwd met een Half Italiaan, en die mensen, leven voor hun kids.
heb er dan ook 5 rondlopen!
En ja eentje onderweg!!
Ondertussen praat je hier maar rustig verder met iedereen.
De tijd zal je leren , hoe je het best omgaat met je buren , je zult vrouwen leren die ook zwanger zijn, het komt wel in orde!
Tenslotte geeft iedere mens een tijd nodig om zich te leren aanpassen!!

Ik woon maar aan de andere helft van het land.
Maar mijn moedertaal, wel dat mis ik.
Maar ik heb het babyforum, paar goede buurvrouwen, veel chatvriendinen
maar geen of nauwelijks familie.
Maar ik ervaar dat niet als een gemis, ik heb de handen vol hier!!
geniet toch maar van je prille zwangerschap hoor!
Dat klein geheimpje , dat piepklein leventje in jou....heeft jou nodig,
samen met je vriend kun je het nu nog effe geheim houden, zo gezellig met elkaar.
Voor je het weet, groeit je buik en dan begint iedereen vragen te stelen.
geniet samen met jullie tweetjes, wat binnenkort jullie drietjes zal worden!! :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 06 jul 2005, 09:28

Proficiat met je zwangerschap en welkom op het forum!

Zoals Janewaye al vertelde, hier kan je altijd terecht.. Om te vertellen over het wondertje dat in je groeit, maar ook om te klagen als je last heb van de typische zwangerschapskwaaltjes..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Greetje,Laura en William
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:23 feb 2005, 15:12

Bericht door Greetje,Laura en William » 06 jul 2005, 10:06

Hé Michi, is jouw vriend een Italiaan ? Zou wel leuk zijn, hé een "gemengd" kindje, hihihi. Mijn kindjes zijn half Braziliaans, ze hebben beiden donkerbruine oken en het leuke velletje van hun papa dus bruinen heel goed als't zonnetje schijnt. Dat zullen jouw kinderen dan ook wel hebben hé Janewaye, als er een kwartje Italiaans bloed inzit :wink:
Hopelijk blijf je hier regelmatig op't forum komen, 'k zou graag mee vanop een afstandje dan wel, je zwangerschap zien evolueren, en binnen een 8 maanden: een wolk van een baby !!!!
Goh, 'k zou toch ook nog eens zo'n buikje willen hebben, met dat kleine grote wonder erin ... maar ik kan dieje knoop voor een derde nog altijd nie doorhakken , erg hé !


Ciao !!!
Greetje
Afbeelding

Zoon William is sinds 1 april 2005 7 jaartjes jong en heeft al 2 wisseltandjes !!!!

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 06 jul 2005, 10:27

Nu je het zegt....
Ik kan niet bruin worden!!
Ik verbrand word knalrood, lijd pijn, en verlies gelijk een slang mijn vel en ... ben weer wit!
Mijn kids niet!
Die kunnen als ik niet oppas wel rood worden, maar daarnaa worden ze netjes bruin!
Dat en veel andere dingen, met name hun smaak, hebben ze van hunne papa geérfd!
Zij zijn dol op pasta.
ikke nie!!
Zijn houden van fetta kaas, kleine groen pepertjes die liggen dan weken in een potje te baaden in azijn, en die slurpen ze dan zo leeg...
Niet zo mijn ding.
maar ja, verbazend hoe kids dingen erven!!

Michi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jul 2005, 14:29
Locatie:Castano Primo

Bericht door Michi » 06 jul 2005, 17:44

Ja ik heb al veel mensen leren kennen in Italie. We hebben hier zelfs een fietsenwinkel. Http://www.bortolamibike.it (Bij fotogallery kun je ons eens zien) Ik mis mijn gewoon mijn roots, mijn ouders, mijn 3 zussen waarmee ik het heel goed vind. Na mijn vriend zijn zij de belangrijkste personen in mijn leven en ik vind het spijtig dat ik die mooie momenten niet met hen zal kunnen delen. Maar ja.

Tja, hoe zal het eruit zien. Heb ik mij ook al afgevraagd. Belangrijkst is dat het gezond is. Ik hoop in ieder geval zijn huidskleur en ook wel haarkleur. Ik ben blond met blauwe ogen. We zullen zien wie hier de dominanste is hé! :lol: Maar ik denk wel dat de zuiderse typen dominanter zijn?

Zijn ouders weten het al. (hij heeft niet kunnen zwijgen) en La mamma is in ieder geval heel content. Gelukkig wonen ze een beetje ver, want anders zou ze hele dagen in mijn huis zijn en daar kan ik niet tegen. :oops: Gelukkig is hij dan ook geen mama's kindje (zoals vele italiane)

Gebruikersavatar
muppet
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 feb 2005, 13:32
Locatie:Oostende

Bericht door muppet » 06 jul 2005, 18:05

Hartelijk welkom op dit forum met allemaal toffe mensen.
Wij wensen je een aangename zwangerschap toe. En wij, dat zijn : magali, pascal, jorg, jens en jutta.

Groetjes,
muppet

Michi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jul 2005, 14:29
Locatie:Castano Primo

Bericht door Michi » 06 jul 2005, 18:43

Dank je. En proficiat met je schoon boeleke


Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”