wat moet ik doen??

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 02 okt 2006, 14:51

oh ik ben zo blij voor je dat alles OK is!!!
Naar de politie gaan, en snel ook! Je verhaal daar doen
en zeker uit zijn buurt blijven!!!
Hij is het niet waard dat je er nog aandacht aan besteedt
En je kleintje is helemaal niet gebaat met zo'n papa!!!!!!
Veel sterkte nog!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 02 okt 2006, 16:07

Gelukkig heb je je kleintje nog! Zoals zovelen hier al gezegd hebben, ga naar de politie. Hij heeft het recht niet om jou in je buik te slaan en je kindje af te nemen. Laat het niet zomaar gebeuren, wie weet wat hij de volgende keer doet!

Veel sterkte!

eenzaamsara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 sep 2006, 20:19
Locatie:eeklo

Bericht door eenzaamsara » 02 okt 2006, 19:05

bedankt voor al jullie steunIk heb nu ook wel ingezien dat tom het kijken niet meer waard is en negeren dat zal ik zeker doen maar hij negeert me zelf ook dus als hij het ga merken dat weet ik niet maar 1ding is zeker hij verweet me 3 jaar lang van klein kind word eens volwassen ewel als mijn baby geboren is zal hij een zien wat voor een goede moeder ik ga zijn zijn moeder is gestorven toen hij 17 jaar was.hij gaat zien dat ik als zo een jong meisje wel wat waard ben .en ik wel volwassen ben.groetjes sara

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 02 okt 2006, 19:23

Ik zit hier echt met zo'n :shock: ogen te lezen!

Die gast moet je echt mijden!


En alles wat hiervoor gezegd geweest is door de andere leden lees je best een aantal keer en neem hun goede raad maar aan!

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 03 okt 2006, 11:23

als mijn baby geboren is zal hij een zien wat voor een goede moeder ik ga zijn zijn moeder is gestorven toen hij 17 jaar was.hij gaat zien dat ik als zo een jong meisje wel wat waard ben .en ik wel volwassen ben.

Dat is nu ne keer gesproken zie!
Veel succes en laat vooral niet op je kop zitten!
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Fredje & Fabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 23:08
Locatie:Leuven

Bericht door Fredje & Fabke » 04 okt 2006, 10:34

Alvast proficiat met je zwangerschap,spijtig dat de omstandigheden niet zo goed zijn. Misschien praat je er best eens serieus over, ook met je ouders, indien die een steun zouden kunnen zijn. Wat je vriend betreft vind ik praten het beste middel hoor,je kan iemand niet dwingen in het vaderschap, dat zou voor hem ook niet fijn zijn. Zijn reactie getuigd wel van niet veel respect maar het is wel schrikken veronderstel ik als je uit elkaar bent en je ex-vriendin blijkt zwanger te zijn. Misschien heeft hij al een andere relatie? Het best was geweest dat je er samen had voor kunnen kiezen of je er in de eerste maand met hem over had kunnen praten. Maar alvast veel sterkte en liefde met je kindje. Als je zorgt dat een kind een liefdevolle thuis krijgt maakt het inderdaad niet uit of je single mama bent. Het is natuurlijk een hele taak een kindje opvoeden dus neem alle steun die men je geeft. Lieve groeten
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fredje & Fabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 23:08
Locatie:Leuven

Bericht door Fredje & Fabke » 04 okt 2006, 10:41

Hey,ja, ik had alleen je eerste topic gelezen. Man man, dat is echt niet te doen, als iemand je slaagt, ga naar de politie, die jongen is niet goed wijs. Sterkte
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 14 okt 2006, 19:41

je zal dat zeker goed doen als hij het door zal hebben dat je hem ook negeert en een keer dat je kindje er is zal mss wel inzien wat hij gedaan heeft mss wel vroeger maar dan is de beslissing voor u en ik hoop dat je dan sterk genoeg zal zijn. in ieder geval je kan hier altijd terecht en wij hopen jou zoveel mogelijk te helpen
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 15 okt 2006, 11:13

Hoe ist ondertussen afgelopen? Ik heb zonet het hele verhaal gelezen, amai! :shock:
Ik hoop dat je de goede raad van de andere babyforummers heb opgevolgd!!!
Veel succes.
En toch ook nog een dikke proficiat met je zwangerschap! Weet je wat het wordt?


Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”