.

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators

Poison Ivy
Pas blauw

Bericht door Poison Ivy » 22 mar 2005, 22:01

Dag vliegje,

oei, dat is ook minder als je zo moet schrikken. Hopelijk is het niets ernstigs (geweest) en kan je weer volop van je kindjes genieten. Hier vandaag niets blues meer, integendeel ik loop op roze wolkjes! Deze zomer verhuizen we terug naar België. Ik ben vandaag al enkel immo-kantoren langsgeweest op zoek naar een huis voor ons gezinnetje. Ik kijk er zo naar uit! Als je me dat enkele maanden terug had gezegd had ik je voor gek verklaard :lol: , toen was ik er nog van overtuigd dat ik mijn leven zou slijten in Genève :wink: . Het nadeel is wel dat we mijn schoonfamilie erg gaan missen. Maar die reizen zo veel en graag, die komen zeker regelmatig eens binnenspringen!
Afbeelding

vliegjebroem
Pas blauw

Bericht door vliegjebroem » 23 mar 2005, 09:21

Hey Tof PY dat je terug komt naar belgie, ik wilde net vragen hoe het daar was in geneve.

Ben blij dat je op roze wolkjes loopt terug, zo houden hé nu!!!

Hier alles goed, het weertje zit reuze mee.

Welke streek zouden jullie verkiezen om te wonen dan als jullie terug hier zijn?
En gaan jullie dan meteen kopen, of bouwen of huren?
Je bent ook sinds onlangs huisvrouw hé of vergis ik me?
Heb je MSN trouwens?

Ben weg ons Noahlien (jongste spruitje) is wakker, ga haar badje geven en haar flesje geven. (gestopt met bv sinds vorige week).

Groeten Vke.
mama van .....................4.

Anna
Pas blauw

Bericht door Anna » 23 mar 2005, 09:44

ewel idem hier, heb jij msn...
Anders laat even je adres van het msn achter in een privee mailtje voor zowel Vliegjebroem als ik.
We zouden wel een gezellig "babbel" trio kunnen vormen...

Dagmar
Moderator

Bericht door Dagmar » 23 mar 2005, 09:48

Soms kan je het msn-adres al vinden hoor. Onderaan het bericht staat er e-mail en heel dikwijls is dat een msn of hotmailadres. Ik ga ervan uit dat wie dat niet openbaar wilt, dat ook niet vermeld.. Of zie ik het verkeerd? Wie mij wil toevoegen, doe maar, maar ik zit er niet zo veel meer op..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Isake
Pas blauw
Contacteer:

Bericht door Isake » 23 mar 2005, 15:22

Hey, mijn msn staat ook onderaan hoor, wie wil mag mij ook toevoegen!!!
Groetjes
Isake
Afbeelding
Afbeelding

Poison Ivy
Pas blauw

Bericht door Poison Ivy » 18 apr 2005, 21:05

vliegjebroem schreef:Hey Tof PY dat je terug komt naar belgie, ik wilde net vragen hoe het daar was in geneve.

Ben blij dat je op roze wolkjes loopt terug, zo houden hé nu!!!

Hier alles goed, het weertje zit reuze mee.

Welke streek zouden jullie verkiezen om te wonen dan als jullie terug hier zijn?
En gaan jullie dan meteen kopen, of bouwen of huren?
Je bent ook sinds onlangs huisvrouw hé of vergis ik me?
Heb je MSN trouwens?

Ben weg ons Noahlien (jongste spruitje) is wakker, ga haar badje geven en haar flesje geven. (gestopt met bv sinds vorige week).

Groeten Vke.
Oh, wat is het lang geleden dat ik hier nog ben geweest. Goh, ik heb het vreselijk druk gehad! Huisje zoeken (ja! we hebben ons droomhuis gevonden!), schooltje zoeken voor Max en Meg, alle administratieve rompslomp in gang zetten. We hebben ons huis dus ineens gekocht (het is nog bijna nieuw, maar 4 jaar oud), het komt eind juni vrij en begin augustus zouden we erin willen trekken. We gaan terug naar mijn geboortestreek. We zullen vlakbij mijn oude school wonen en daar hebben we Max en Meg ook ineens ingeschreven. Het is een klein wijkschooltje en ik vind dat wel iets hebben. De grootste klas telt 18 kinderen, ideaal vind ik; zo is er individuele aandacht voor elk kind ook. Max en Meg kijken er ook erg naar uit. Vooral Maxime dan, Mégane is nog een beetje te klein om het ten volle te beseffen.

Met al dat geloop was ik de afgelopen weken natuurlijk doodmoe! Magalie heeft het met momenten ook wat moeilijk gehad. Ze is natuurlijk ook nog zo heel klein; gelukkig gaat de BV wel heel goed. Eind deze week vertrekken we terug naar Genève, om daar alles in gang te zetten. Ik kijk er zo tegenop! Nu eindelijk de beslissing is genomen zou ik liefst van al ineens hier blijven, maar ja, dat kan niet hé.

Vliegje, Janeway, MSN heb ik (nog?) niet. Voorlopig zit het er ook niet in met al dat geloop en ik vrees dat ik ook een tijd zonder internet ga zitten (daarom dat ik persé vanavond toch even wou langskomen). Ik ga dit leuke forum en al die lieve mensen hier erg missen; ik heb het de afgelopen weken al erg gemist, maar had gewoon de energie niet.

Oh, ja, en Vliegje, ik ben huisvrouw sinds de geboorte van Maxime. Voordien een overtuigde carrièrevrouw, maar toen ik dat lieve babytje in mijn armen had was die hele carrière zo futiel! Ik ben met plezier thuis met de kinderen. Ik heb trouwens ook een redelijk druk sociaal leven (gehad), dat zal nu ook enkele maanden op een laag pitje staan. En dan zal ik hier mijn vriendenkring terug moeten uitbouwen natuurlijk.

Goh, zoveel te vertellen. Mijn verontschuldigingen voor dit ellenlange bericht. En hopelijk snel tot schrijfs weer!

Groetjes van Eddie
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Voorstelling van jezelf”