'De meest opvallende BF'er' is bevallen.
Moderators:Welcome, Moderators
-
- Moderator
- Contacteer:

Laatst gewijzigd door Keppebolle op 19 sep 2006, 20:09, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Contacteer:
- Anneliefje
- Pas blauw
- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Ja van mij is dat dan de "Meeleef-Katia-Blues" of zoietsKatia schreef:ik ook, maar ik kan dat op de baby-blues stekenKatharina schreef:Een klein wondertje, ik krijg echt tranen in mijn ogen als ik denk dat ze een maand te vroeg is en toch zo helemaal AF is...
maar idd, als ik bedenk wat een geluk er ons gegeven is, ik krijg het nog altijd moeilijk!

je zou ze hier naast mij moeten zien liggen *zucht zwijmel*
gisteren was ze trouwens al terug bijgekomen, woensdag wegen we haar weer, maar de bv gaat heel goed en ze ziet er beter en beter uit (je ziet ze eigenlijk bijkomen, keigrappig), ze begint ook haar warmte al wat op te houden, al heel de dag ligt ze daar enkel in haar kruippakje en een dekentje over haar en zelfs geen mutsje meer op haar hoofdje... het geel begint weg te trekken, dus dat is ook ok...
de vv heeft zelfs besloten van morgen niet langs te komen, maar woensdag pas terug, gewoon omdat ze er een goed vertrouwen in heeft...

- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Dat klinkt gewoon keer op keer perfect he...Atlanta is een sterke dat heeft ze nu al bewezen he...Katia schreef:ja dat is een excuus
je zou ze hier naast mij moeten zien liggen *zucht zwijmel*
gisteren was ze trouwens al terug bijgekomen, woensdag wegen we haar weer, maar de bv gaat heel goed en ze ziet er beter en beter uit (je ziet ze eigenlijk bijkomen, keigrappig), ze begint ook haar warmte al wat op te houden, al heel de dag ligt ze daar enkel in haar kruippakje en een dekentje over haar en zelfs geen mutsje meer op haar hoofdje... het geel begint weg te trekken, dus dat is ook ok...
de vv heeft zelfs besloten van morgen niet langs te komen, maar woensdag pas terug, gewoon omdat ze er een goed vertrouwen in heeft...
En die borstvoeding zal haar alleen maar sterker maken!
Dat ze haar warmte al zelf goed houdt is ook wel goed he zeg...je mag terecht heel trots zijn op haar, op jezelf en natuurlijk ook op Troia....

-
- Pas blauw