wie telt mee af naar het 2 jarig bestaan van babyforum?
Moderators:Welcome, Moderators
- jong moederke
- Pas blauw
Wie telt er dus mee af naar het 2 jarig bestaan van het babyforum op 27 februari 2006?
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
- Welcome
- Site Admin
- Contacteer:
Dit mogen we inderdaad, niet zomaar laten voorbijgaan : 1 probleempke ....ik zit ben op vakantie en vrees dat daar geen internet is : dus als jullie iets willen doen zal het zonder mij zijn vrees ik....
Toch veel succes met alle ideetjes
Groetjes
Toch veel succes met alle ideetjes
Groetjes
Site - administrator
www.welcomebaby.be
www.welcomebaby.be
- jong moederke
- Pas blauw
- jong moederke
- Pas blauw
gevonden: http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... highlight=
helemaal onderaan...
is zelfs nooit reactie op geweest
helemaal onderaan...
is zelfs nooit reactie op geweest

- Katharina
- Pas blauw
- Contacteer:
Ook gevonden:
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... ght=#12680
Het vierde dus was mijn allereerste berichtje op babyforum...ik kan je ook erbij vertellen dat Björn hier eerder was dan ik door Dagmar...zij heeft hem naar hier gelokt en ik ben zo ook gevolgd....
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... ght=#12680
Het vierde dus was mijn allereerste berichtje op babyforum...ik kan je ook erbij vertellen dat Björn hier eerder was dan ik door Dagmar...zij heeft hem naar hier gelokt en ik ben zo ook gevolgd....

Mijn eerste topic ging meteen over Mila.. Al direct ongerust hoe ze ging reageren en ik heb gelijk gekregen, ze is jaloers..
Nog leuke ideetjes, zoveel mogelijk afbeeldingen zoeken van verjaardagstaarten met twee kaarsjes of de letter 2 erop ofzo..
Zoveel mogelijk mensen pm'en en er een iets inzetten dat we nu twee jaar bestaan..
En gewoon een leuk dagje hebben op de 27ste februari..

Nog leuke ideetjes, zoveel mogelijk afbeeldingen zoeken van verjaardagstaarten met twee kaarsjes of de letter 2 erop ofzo..
Zoveel mogelijk mensen pm'en en er een iets inzetten dat we nu twee jaar bestaan..
En gewoon een leuk dagje hebben op de 27ste februari..
Ik had me hier 2 keer geregistreerd. De eerste keer was als "Mama van Lani" en dan was mijn eerste bericht:
Geplaatst: 05 Sep 2004 - 17u48 Onderwerp: Ook eens voorstellen
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo, iedereen. Ik heet Sarah en ben sinds 24 november 2003 de trotse mama van mijn dochtertje Lani. Het is een mooi kindje met de oogjes van haar papa; mooi blauw.
Ik ben een huismoeder en ik walg van de mensen die denken dat alle huismoeders gewoon lui zijn. Wij zijn ook geen betere moeders, ieder doet zijn ding en zeker in opvoeden.
Geplaatst: 26 Jan 2005 - 13u08 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben ook full time huismoeder.
Spijtig genoeg word ik hier bekeken als "lui" en profiteer ik van vadertje staat (ik krijg per maand 200 euro. Amai! Is me dat profiteren, zeg!).
Ik krijg langs alle kanten negatieve reactie's. Ik word er soms wanhopig van. Het lijkt nu zo;
omdat een vrouw tegenwoordig een carriere kan maken, is de vrouw precies ineens VERPLICHT om een carriere te maken.
Geplaatst: 05 Sep 2004 - 17u48 Onderwerp: Ook eens voorstellen
Hallo, iedereen. Ik heet Sarah en ben sinds 24 november 2003 de trotse mama van mijn dochtertje Lani. Het is een mooi kindje met de oogjes van haar papa; mooi blauw.
Ik ben een huismoeder en ik walg van de mensen die denken dat alle huismoeders gewoon lui zijn. Wij zijn ook geen betere moeders, ieder doet zijn ding en zeker in opvoeden.
Geplaatst: 26 Jan 2005 - 13u08 Onderwerp:
Ik ben ook full time huismoeder.
Spijtig genoeg word ik hier bekeken als "lui" en profiteer ik van vadertje staat (ik krijg per maand 200 euro. Amai! Is me dat profiteren, zeg!).
Ik krijg langs alle kanten negatieve reactie's. Ik word er soms wanhopig van. Het lijkt nu zo;
omdat een vrouw tegenwoordig een carriere kan maken, is de vrouw precies ineens VERPLICHT om een carriere te maken.
- jong moederke
- Pas blauw
leuk he...eerst gepost bericht...
dat lijkt al zo ver weg precies
Geplaatst: 29 Jul 2005 - 11u25 Onderwerp:
06/04/2005: Sete, zoontje van jong moederke (3150gr en 51cm groot)
Hey heb mijn zoontje ook aan het lijstje toegevoegd. Heb het even gecopieerd en tussen de maand april geplaatst!!!!
Groetjes
mijn eerst gepost bericht....en ben nog niet eens een jaar lid
dat lijkt al zo ver weg precies

Geplaatst: 29 Jul 2005 - 11u25 Onderwerp:
06/04/2005: Sete, zoontje van jong moederke (3150gr en 51cm groot)
Hey heb mijn zoontje ook aan het lijstje toegevoegd. Heb het even gecopieerd en tussen de maand april geplaatst!!!!
Groetjes
mijn eerst gepost bericht....en ben nog niet eens een jaar lid

- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
idd ik zit ook zonder inspiratie.
maar dat komt nog wel
grtz greet
maar dat komt nog wel
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/vie ... 89f55600#6
dit is het allereerste bericht: van Kim.
dit is het allereerste bericht: van Kim.
-
- Moderator
- Contacteer:
Dank je marita om die link eens boven te halen
'k was al vergeten oe ik hier terecht was gekomen
ikzelf dacht dat er nog iemand voor mij was
ik had toen ook gereageerd op haar toppic maar heb nooit antwoord terug gekregen. mss daarmee dat ik niets terug vind.
Nu ja ik blijf hier nog altijd graag komen
hoewel ik niet veel zeg
en ik zal wel nog heel lang komen ook

ikzelf dacht dat er nog iemand voor mij was

ik had toen ook gereageerd op haar toppic maar heb nooit antwoord terug gekregen. mss daarmee dat ik niets terug vind.
Nu ja ik blijf hier nog altijd graag komen

hoewel ik niet veel zeg

en ik zal wel nog heel lang komen ook

- jong moederke
- Pas blauw