vraagje over abonnementen op onderwerpen

Registreren is heel eenvoudig

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44
vraagje over abonnementen op onderwerpen

Bericht door bioMam » 02 aug 2006, 16:33

ik heb in 't begin blijkbaar ergens aangevinkt da tik mails wil als er reacties bijkomen op een onderwerp waa rik heb gepost: kan ik dit nu ergens voor alle abo's tegelijk weghalen of ben ik gedoemd te kiezen tussen een overvolle ;) mailbox en handmatig elk abo weer weghalen? Ik klom hier toch relematig genoeg en grondig door alle onderwerpen kijken om het zonder mails op te volgen ... alleen voor de pb's wil ik nog wel mail maar da's een duidelijk apart vakje hè. Waar pas ik dat voor de abonnementen aan?
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 02 aug 2006, 16:40

In je profiel bij "voorkeuren" kun je dat normaalgezien aanpassen!!!

Marita
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mar 2005, 18:06

Bericht door Marita » 02 aug 2006, 17:42

Ik had het voor je willen doen, maar ik zie dat je het zelf al gedaan hebt. Vanaf nu krijg je nog wel een email als er ergens een reactie komt waar je tot voor nu een bericht gezet hebt. Je kan dat telkens per topic veranderen door helemaal links onderaan 'geen abonnement meer' aan te klikken. Als je ooit een bepaald topic van heel dichtbij wil volgen dan kan je op diezelfde plaats 'abonneer op dit onderwerp' aanklikken.

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 02 aug 2006, 20:10

bedankt!

Smurfin:
ik had het intussen al gevonden idd

Marita: ai dat belloft met al mijn voorgaand getetter, ik ga nog veel mogen afvinken - mijn eigen schuld natuurlijk :roll: dan hard ik er maar meteen op meten letten :lol: :? :P
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Registratie : hoe en waarom”