Bevallen van een flinke zoon, net terug uit het moederhuis!
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Hallo,
Even kort momenteel, omdat ik nog veel uitpakwerk heb nu...
Ik ben net thuisgekomen van het moederhuis. Mijn bevallingsverhaal zal ik vanavond nog proberen op het forum te zetten, en een beetje proberen bij te lezen.
Ons zoontje is dus geboren op zondag 22 januari om 19h30, natuurlijke bevalling.
Gewicht: 4,030kg
lengte: 53cm
Groetjes Nathje.
Even kort momenteel, omdat ik nog veel uitpakwerk heb nu...
Ik ben net thuisgekomen van het moederhuis. Mijn bevallingsverhaal zal ik vanavond nog proberen op het forum te zetten, en een beetje proberen bij te lezen.
Ons zoontje is dus geboren op zondag 22 januari om 19h30, natuurlijke bevalling.
Gewicht: 4,030kg
lengte: 53cm
Groetjes Nathje.

- Anneliefje
- Pas blauw
Bedankt voor de reacties
Geniet ook maar allen van jullie zwangerschap, want ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn buikje met die schopjes alweer mis.
Op het laatste van de zwangerschap verlang je zo om het kinneke in uw armen te houden maar als het dan gebeurd is dan mis je wel wat hoor.
Ik heb Keanu een nachtje meegegeven (de vierde nacht) met de verpleegster omdat ik de eerste 3 nachten niet geslapen had en het behoorlijk lastig had (Keanu is een hongerlijder).
Gelukkig kreeg ik een slaappilletje om eens rustig te slapen, maar toen ik hem meegaf waren er toch wel traantjes bij hoor.
Buikje weg, kindje weg...
Ik zal dan eens proberen om wat fotookes hier op het forum te zetten, kan dat?
Groetjes Nathje.
Geniet ook maar allen van jullie zwangerschap, want ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn buikje met die schopjes alweer mis.
Op het laatste van de zwangerschap verlang je zo om het kinneke in uw armen te houden maar als het dan gebeurd is dan mis je wel wat hoor.
Ik heb Keanu een nachtje meegegeven (de vierde nacht) met de verpleegster omdat ik de eerste 3 nachten niet geslapen had en het behoorlijk lastig had (Keanu is een hongerlijder).
Gelukkig kreeg ik een slaappilletje om eens rustig te slapen, maar toen ik hem meegaf waren er toch wel traantjes bij hoor.
Buikje weg, kindje weg...
Ik zal dan eens proberen om wat fotookes hier op het forum te zetten, kan dat?
Groetjes Nathje.

- jong moederke
- Pas blauw
- greet mama van yoran
- Pas blauw
- Contacteer:
nathje van harte proficiat met je zoontje
in ieder geval een flink bazeke.
grtz greet
in ieder geval een flink bazeke.
grtz greet
fiere mama van yoran & Ylian & Ylenia & ?? 
fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630

fiere meter van dieuwke
http://www.babyforum.be/phpforum_NL/alb ... ser_id=630
-
- Pas blauw
-
- Moderator
- Contacteer:
- Schorpioentje73
- Pas blauw
- Contacteer:
Hey,
Het gaat goed, af en toe wat een klopke van de moeheid, maar verder alles in orde. Het enige waar ik last van heb is de knip (ik werd tweemaal geknipt), ik zit nu in een kussentje.
Ik verlies ook niet meer zoveel bloed, de eerste 2 nachten waren niet te doen.
Maar alles is ok nu.
Hoe zit het met spotje?
Groetjes Nathje.
Het gaat goed, af en toe wat een klopke van de moeheid, maar verder alles in orde. Het enige waar ik last van heb is de knip (ik werd tweemaal geknipt), ik zit nu in een kussentje.
Ik verlies ook niet meer zoveel bloed, de eerste 2 nachten waren niet te doen.
Maar alles is ok nu.
Hoe zit het met spotje?
Groetjes Nathje.

-
- Moderator
- Contacteer: