Tarja
Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Is het dochtertje van Vincent en Linda! (ik heb het elders gelezen)
Ze weegt 3430 gram en is 52 cm groot.
een dikke proficiat aan de ouders en grote broer!!
Ze weegt 3430 gram en is 52 cm groot.
een dikke proficiat aan de ouders en grote broer!!
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
Linda, Vincent, Troben, hier ook nogmaals dikke dikke proficiat met jullie dochtertje en zusje
...
Ik ben zo blij voor jullie, en wat een prachtige naam...het laatste kaarsje heeft gewerkt
ik had zo'n voorgevoel dat het een meisje ging worden 
Ik hoop dat alles goed is verlopen, en dat alles oké is met jullie allemaal...
Profiteer er maar goed van...het is jullie zo gegund...proficiat aan de groot-ouders ook
Groetjes
Jenny, dennis en Femke

Ik ben zo blij voor jullie, en wat een prachtige naam...het laatste kaarsje heeft gewerkt

Ik hoop dat alles goed is verlopen, en dat alles oké is met jullie allemaal...
Profiteer er maar goed van...het is jullie zo gegund...proficiat aan de groot-ouders ook

Groetjes
Jenny, dennis en Femke
- ericardtje
- Pas blauw
- Contacteer:
Proficiat!!!
Een aparte naam ... vanwaar komt die, als ik zo nieuwsgierig mag zijn.
Een aparte naam ... vanwaar komt die, als ik zo nieuwsgierig mag zijn.
-->Persoonlijk Fotoalbum<--
Mercikes iedereen 
Hier is een trotse papa
Mama en dochter stellen het beide prima ! Torben is een beetje overdonderd van het gebeuren, maar hij is afgeleid door zijn nieuw telegeleide brandweerwagen
. Hij weet precies wel goed wie zijn zusje is, maar hij zal waarschijnlijk geen nog geen idee hebben dat dat klein spruitje mee gaat naar huis binnen een paar dagen
.
Tarja is een veel voorkomende naam in Finland. Zelfs een minister (ik dacht de eerste) draagt ook die naam. Als je via Google "Tarja" opzoekt, zal je vooral de foto's van de zangeres Tarja Turunen (ex-Nightwish) als resultaat krijgen.
Tarja is afgeleid uit de naam Darius en betekent "Welvarend".
Het verhaal van de geboorte laat ik aan mijn vrouw over, zij was er ietske nauwer bij betrokken dan ik
Ons meisje :

Hier is een trotse papa

Tarja is een veel voorkomende naam in Finland. Zelfs een minister (ik dacht de eerste) draagt ook die naam. Als je via Google "Tarja" opzoekt, zal je vooral de foto's van de zangeres Tarja Turunen (ex-Nightwish) als resultaat krijgen.
Tarja is afgeleid uit de naam Darius en betekent "Welvarend".
Het verhaal van de geboorte laat ik aan mijn vrouw over, zij was er ietske nauwer bij betrokken dan ik

Ons meisje :

Laatst gewijzigd door major op 23 dec 2007, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kim en kids
- Pas blauw