Vandaag kreeg Linda het bericht dat een collega van haar papa is geworden. Het is een dochtertje geworden die naar de naam Jinte luistert. Een mooie datum .
Het meisje was 2 weken te vroeg (voor 8 januari) en, hou je vast.......
jawadde seg, a zone brok dat hun meisje is. Kan best begrijpen dat het een keizersnede geworden is en ik vond het zoontje van mijn zus al een serieuze brok met zijn 4.5kg en 54cm
Mijn bengels zijn daar echt prematuurkes tegen met hun net geen 3kg.
had de mama last van zwangerschapssuiker of zit het in de familie bij hen om zo'n beerkes op de wereld te zetten?
Super dikke proficiat aan de kersverse ouders,...en ook een hele mooie naam vind ik...
het is inderdaad wel fameus moet ik zeggen...eigenlijk wel een beetje chance dat ze wat vroeger is gekomen en op zo'n mooie datum is het nog mooi meegenomen ook ...
jawadde, das is exact het dubbel van Shayenzo's geboortegewicht , amaai mag er niet aan denken
toch ne dikke proficiat voor die ouders
maar echt een klein babyke kunt ge dat verzekers niet meer noemen
flinke brok en prachtige naam ... proficiat aan de ouders !
Aan jullie ook nog een dikke proficiat trouwens: ik lees nu pas dat Tarja er al is, want ik ben een tijdje niet onlijne gekomen. Ook een speciale naam alweer en ikw as er erg benieuwd naar en ik hoop dat bij jullie alles OK is.
Major en Tori, geloof het of niet maar ....
Krijg ik hier een mailtje van een vriendin van vroeger. Verteld ze daarin dat ze tante is geworden van Jinte en die 6kg was direct herkenbaar
Toeval bestaat niet zeggen ze toch?