Ik laat later nog wel het bevallingsverhaal achter waar het hoort. Voorlopig hebben we het te druk met onze spruit

Moderators:Welcome, Keppebolle, Moderators
Mijn man was er eerst ook niet voor, maar we hebben gezorgd voor een compromis: als ik erin slaagde een veilige omkadering te creeeren voor de bevalling (dat wil zeggen medische zorg tijdens de arbeid) dan zou hij akkoord gaan. Uiteindelijk hebben we een huisarts en een vroedvrouw gevonden die dit soort bevallingen tesamen al 25 jaar doen... genoeg ervaring dus en zeker gezien de opvolging gedurende de zwangerschap voor ons zeker veilig. Er wordt nooit groen licht gegeven voor thuisbevalling als ze twijfelen dat er iets mis is... Als je meer info wilt stuur me gerust een pmmetjemama24 schreef:proficiat zou ook wel eens thuis willen bevallen maar ,
mijn man vind dat niet hij heeft schrik dat het niet goed zou verlopen
ze nemen echt geen risico hoor: als he tnodig is dan gaat de vv met je naar het ziekenhuis ... en trouwens: wie moet er nu bevallen seg, hij of jij? Ik kan intussen vergelijken hè: 1 rotbevalling in een ziekenhuis en daarna 1 prachtbevalling thuis dus rara wat ik er van vindmama24 schreef:proficiat zou ook wel eens thuis willen bevallen maar ,
mijn man vind dat niet hij heeft schrik dat het niet goed zou verlopen