ik weet echt niet wat denken...

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:
ik weet echt niet wat denken...

Bericht door ericardtje » 11 okt 2007, 16:48

Ik heb een beetje raad nodig! Ik voel me al dagen raar. Ik zit ondertussen in ronde 2 om zwanger te worden van ons 1e kindje.
Vorige maand was ik constant aant hopen dat ik al zwanger zou zijn van de eerste keer. Maar toen dat dan niet bleek te zijn was ik erg ontgoocheld.

Nu deze maand had ik het gevoel dat mijn eisprong een 5tal dagen vroeger was dan wat mijn cyclusberekening voorspelde. Zeker weet ik dat natuurlijk niet, maar mijn gevoel zegt me dat.
Gelukkig hebben we die periode goed geklust.
Ergens denk ik dat ik nog niet zwanger kan zijn van in ronde twee, maar ik heb al een vijftal dagen rare gevoelens.
Mijn borsten en kliertjes onder mijn oksels zijn gevoelig. Ik heb ook al die tijd al amper honger, terwijl ik normaal een echt fretkopje ben. Normaal eet ik smorgens twee boterhammen, een koek om 10u en om 15u, 5 boterhammen smiddags, warm eten savonds en dan nog wat gesnoeper of chips savonds :D
Maar de laatste week heb ik mijn koeken om 10u en 15u amper nog aangeraakt en krijg ik mijn eten met moeite door mijn keel wegens gewoon geen honger en het gevoel dat mijn maag vol zit tot in mijn keel.
Daarnaast heb ik constant een vlinderig gevoel in mijn onderbuikje.
Vandaag en gisteren ben ik dan weer helemaal in de war omdat ik heel de tijd het gevoel heb van lichte menstruatiekrampen. Maar mijn :evil: moeten pas binnen exact een week doorkomen...
Ik heb ook geen bloedverlies dus ik weet niet goed wat dit allemaal betekent.
Ik probeer mijzelf voor te houden dat mijn lichaam gewoon nog aant ontpillen is en mij daardoor een beetje voor de gek houdt, maar toch steekt er steeds dat ondeugende stemmetje de kop op in mijn hoofd dat me zegt: wie weet ben je toch al zwanger...
Ik moet me soms inhouden om gene test te doen, maar erg zinvol zou dat niet zijn hé als mijn NOD nog 7dagen veraf zijn...

Kan iemand mij een beetje geruststellen?
:roll: :oops:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu


Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 11 okt 2007, 16:51

Nou, nou, zo weinig geduld?

Tja, kan nog vanalles zijn, hé. Je zal voor zekerheid toch nog je weekje moeten afwachten, hoor. Natuurlijk zijn gevoelige borsten soms wel een teken van zwangerschap, hé. Maar zeker kan je pas zijn na de test ...
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 11 okt 2007, 16:56

Goh het is geen kwestie van geduld eigelijk, maar gewoon mijzelf proberen beschermen zodat mijne fantasie over een mogelijke zwangerschap nog niet op hol slaat..
Ik probeer zo hard met beide voetjes op de grond te blijven, maar ik slaag er niet echt in momenteel omdat ik zoveel "mogelijke zwangerschapsverschijnselen" voel...(waarschijnlijk zal het wel niks zijn en zal mijn lichaam wat aant ontpillen zijn maar kweet niet goed hoe ik ermee om moet) :oops:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 11 okt 2007, 17:00

Ik denk dat iedereen daar wel min of meer mee zit als je aan het proberen bent om zwanger te worden. Ik ook, hoor... En die dagen na je ei-sprong duren zoooo lang!

Meestal heb je geen verschijnselen voor je NOD, maar bij mijn 3° had ik dat wel! Ik wist al lang dat ik zwanger was toen ik de test ging halen. Die was eerst neg. maar ik wist het gewoon zeker! En 2 dagen later was het wel prijs.

Tja, nog even wachten...
Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 11 okt 2007, 17:11

ja die symptonen hé, ik heb ze elke maand en ben nog niet zwanger, ik denk dat het bij mij komt doordat ik er zoveel mee bezig ben hoewel ik mijn best doe van er niet aan te denken :roll:
Afbeelding


Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 11 okt 2007, 17:25

mel schreef:ja die symptonen hé, ik heb ze elke maand en ben nog niet zwanger, ik denk dat het bij mij komt doordat ik er zoveel mee bezig ben hoewel ik mijn best doe van er niet aan te denken :roll:
ja dat bedoel ik ook! En ik vind dat zooo moeilijk om in te schatten of ik er nu belang aan moet hechten of niet...
Want mijn verstand zegt wel dat ik me er niet op mag focussen maar toch heb ik symptomen waarvan ik denk: dit kan toch geen toeval zijn.
En dan ben je vertrokken hé!

Hoe ga jij er dan mee om mel?
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 11 okt 2007, 17:42

ik heb pco dus bijna geen eisprong en ben nu bezig met clomid te nemen, ik weet dat zwanger worden niet evident gaat worden en ik ga er vanuit dat ik toch op een jaar of 2, 3 ga mogen rekenen tegen dat ik zwanger ga zijn, ik ben gelukkig nu met mijn vriend en mijn beestjes en een kind is meer dan welkom maar het is voor mij geen vereiste om gelukkig te zijn, en het schijnt dat ik veel geduld heb dus da helpt wel :wink:, maar soms ben ik er ook iets teveel mee bezig, vooral in die ambetante wachtperiode, nu dus :roll:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 11 okt 2007, 23:03

Awel, mel, ik heb de indruk dat je er goed mee om kan gaan. In elk geval véééél succes bij het zwanger worden!
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 15 okt 2007, 19:16

Even een kleine update:

Nu heb ik al twee dagen hevige menstruatiepijnen en misselijkheid. Gisteren zonder bloedverlies, vandaag nog meer buikpijn en af en toe een veegje "waterroos" en nu deze avond een klein veegje bruin.
Maar nog geen echte :evil:

Normaal zou ik mijn :evil: donderdag pas mogen krijgen, dus nu weet ik niet wat denken: zouden dit nu mijn duiveltjes zijn of mag ik toch nog een beetje hopen op innestelingsbloeding? :?: :oops: :)
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 16 okt 2007, 10:21

nog even geduld en dan weet je het. Ik had zondag ook "water"roos en de dagen erna een beetje bruin. Enne kijk eens naar mijn banner! Ik hoop voor jou hetzelfde
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 16 okt 2007, 11:31

veel succes :D
Afbeelding

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 16 okt 2007, 16:34

nog 2 daagjes doorbijten en je kan beginnen testen als je duiveltjes er nog niet zijn. Hoop echt dat ze uitblijven
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 17 okt 2007, 14:29

mja nog een updateke:

Mijn duiveltjes zijn maandagavond laat dan toch nog in alle hevigheid losgebroken...
Voor het eerst in 13jaar was ik dus terug misselijk en draaierig van de pijn. Ik stond terug te trillen op mijn benen van de pijn.
Nu is de grootste pijn verdwenen maar ik heb dus voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil, heel zwaar mijn duiveltjes...

En nog iets raars: tot nu had ik heel regelmatig (je kon er de klok mee gelijk zetten) mijn duiveltjes... exact altijd een cyclus van 28 dagen, zonder ook maar de minste afwijking.
Nu deze maand had ik al wel de indruk dat mijn eisprong een vijftal dagen eerder was dan wat mijn berekeningen hadden voorspeld. En nu zijn mijn duiveltjes in alle hevigheid nog eens 4dagen te vroeg.

Zou dat misschien willen zeggen dat ik dan nu eindelijk ontpilt ben?
Het is de eerste keer dat mijn cyclus een beetje een eigen leven leeft precies...
In ieder geval zou mijn nieuwe eisprong er nu al vrij snel terug zijn volgens de berekeningen...
Misschien hebben we nu in ronde 3 meer geluk!
Bedankt alvast voor jullie steun hoor! dat doet mij wel deugd! :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 17 okt 2007, 14:59

Ah ja hé!! Derde keer, goede keer!
Véél succes!!!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 17 okt 2007, 22:10

ik duim voor je :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Snoezie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 sep 2007, 14:24

Bericht door Snoezie » 17 okt 2007, 22:22

ik duim ook heel erg! ik ga binnen een week of twee weten of mijn 2de ronde gelukt is :lol:

Sabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 okt 2007, 12:22
Locatie:Merelbeke

Bericht door Sabke » 17 okt 2007, 22:37

mel schreef:ja die symptonen hé, ik heb ze elke maand en ben nog niet zwanger, ik denk dat het bij mij komt doordat ik er zoveel mee bezig ben hoewel ik mijn best doe van er niet aan te denken :roll:
geloof jij daar echt in dat we dit voelen omdat we er zo mee bezig zijn? ik twijfel daar enorm aan. Het zou nie normaal zijn mocht je er nie bezig zijn he, je wil tenslotte dolgraag een beebje, anders zou je er nie aan beginnen he. ale ik bedoel da nie slecht he. er zijn er zoveel die bij de eerste ronde prijs hebben en die er even veel mee bezig zijn als bij iemand die aan de 10de ronde zit, toch?
AfbeeldingAfbeelding

Na 7j besloten ons laatste stukje van onze puzzel te leggen

Sabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 okt 2007, 12:22
Locatie:Merelbeke

Bericht door Sabke » 17 okt 2007, 22:41

jodocus schreef:nog even geduld en dan weet je het. Ik had zondag ook "water"roos en de dagen erna een beetje bruin. Enne kijk eens naar mijn banner! Ik hoop voor jou hetzelfde
hey jodocusje, ben itussen bijna een week over en vandaag weer (maandag ook) een waterroze veeg en verder niks. maar die helse ongipijn begint geweldig mijn dingskes uit hangen zulle. als blijkt dat ik zwanger ben zal ik er met veel liefde doorbijten maar als ik volgende week (twee weken over) nog negatief test, ook na een bloedtest dan word ik echt gek
AfbeeldingAfbeelding

Na 7j besloten ons laatste stukje van onze puzzel te leggen

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 17 okt 2007, 22:43

ja sabke bij mij ligt het wel ietsje anders want ik heb pco dus kan bijna niet spontaan zwanger worden en de klachten die ik heb voor mijn regels komen door die pco en ze lijken goed op zwangerschapssymptonen, gezwollen buik, raar gevoel in onderbuik, moe...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 18 okt 2007, 04:30

ericardtje schreef:...En nog iets raars: tot nu had ik heel regelmatig (je kon er de klok mee gelijk zetten) mijn duiveltjes... exact altijd een cyclus van 28 dagen, zonder ook maar de minste afwijking...
bedoel je dan tijdens het nemen van de pil of als je geen pil nam?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 18 okt 2007, 17:52

Lena schreef:
ericardtje schreef:...En nog iets raars: tot nu had ik heel regelmatig (je kon er de klok mee gelijk zetten) mijn duiveltjes... exact altijd een cyclus van 28 dagen, zonder ook maar de minste afwijking...
bedoel je dan tijdens het nemen van de pil of als je geen pil nam?
Beiden, toen ik mijn pil nam natuurlijk, maar das normaal!
Maar zelfs na een paar maand gestopt te zijn met de pil bleef het krak het zelfde...(cyclus van 28 dagen op de kop en je kon de klok erop gelijk zetten als de duiveltjes moesten komen) raar hé?! (allez tot deze week natuurlijk want nu is het allemaal volledig anders: kortere cyclus, het gevoel dat de eisprong vroeger was, terug heel veel pijn tijdens mijn duiveltjes en misselijk tijdens mijn duiveltjes...)
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 18 okt 2007, 21:20

ericardtje schreef:
Lena schreef:
ericardtje schreef:...En nog iets raars: tot nu had ik heel regelmatig (je kon er de klok mee gelijk zetten) mijn duiveltjes... exact altijd een cyclus van 28 dagen, zonder ook maar de minste afwijking...
bedoel je dan tijdens het nemen van de pil of als je geen pil nam?
Beiden, toen ik mijn pil nam natuurlijk, maar das normaal!...
ja, ik dacht al... :oops: :wink:


ik had ook na het stoppen met de pil exact op 28 dagen mijn regels... Behalve toen we zwanger wilden worden van Niels :roll: Toen zat ik plots op 38 dagen :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
tati
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 okt 2007, 17:18
Locatie:Noorderkempen

Bericht door tati » 20 okt 2007, 08:46

Voor de pil had ik ook een cyclus van exact 28 dagen... nu is ie nog altijd niet regelmatig... schommelt de laatste maanden tussen de 21 en 27 dagen, vrij kort dus...maar da's in ons geval toch beter dan te lang hé!! :lol:


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”