eind juni gestopt met de pil...

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:
eind juni gestopt met de pil...

Bericht door ericardtje » 03 sep 2007, 18:36

Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw op dit forum. Ik ben Erika en zoals velen onder jullie wil ik dolgraag kinderen.
Mijn vriend en ik hebben in juni beslist dat we aan kindjes gaan beginnen.
Daarom ben ik eind juni gestopt met de pil. We hebben dan nog tot half augustus een condoom gebruikt, maar nu zijn we volledig gestopt met anti-conceptie.
Mijn vriend is ervan overtuigd dat we direct zwanger gaan zijn, terwijl ik juist schrik heb dat we heel lang gaan moeten proberen.
Ik veronderstel dat dat een kwestie van geluk zal worden...

Ik ben vorige vrijdag op jaarlijkse controle geweest bij de gyne en alles was prima in orde. Mijn baarmoederslijmvlies was al terug lekker dik.
Ik neem ook al sinds eind juni foliumzuur.
Volgende week heb ik normaalgezien mijn eisprong.

Hebben jullie nog tips of goede raad om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen?
Dit is zo een groots moment nu we eindelijk aan onze kinderwens kunnen beginnen. Ik weet met mijzelf en mijn enthousiasme geen raad. Ik wil constant zwangerschapsspullen gaan kopen, kan mij met moeite bedwingen of ik begin al babyspulletjes te kopen...
En toch besef ik dat ik mij best nog wat kalm kan houden.
Tenslotte ben ik nog niet eens zwanger hé

Groetjes
Ericardtje
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 03 sep 2007, 20:20

Nu al babyspullen gaan kopen, is idd een beetje voorbarig :lol:
Maar ik snap je enthousiasme wel :wink:

Tips om snel zwanger te worden, ik vrees dat ze niet bestaan...
Wij hadden ook veel geluk om snel zwanger te zijn, maar daar bestaan geen trucs voor.
Tot een jaar proberen is nog altijd normaal!

Veel succes!!!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 03 sep 2007, 20:22

Tips???
Véééél klussen :lol: :lol:
En de benentechniek telkens toepassen!!

dwz, na het klussen, benen in de lucht en je ventje er laten aan schudden zodat alles goed op zijn plaats komt!
Hier heeft het alleszins gewerkt :wink: :!: :lol:

Alleszins, niet te veel over nadenken.
Véél succes en hopelijk kan je ons supersnel goed nieuws komen brengen hé!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 03 sep 2007, 20:33

Molly schreef:Tips???
Véééél klussen :lol: :lol:
En de benentechniek telkens toepassen!!

dwz, na het klussen, benen in de lucht en je ventje er laten aan schudden zodat alles goed op zijn plaats komt!
Hier heeft het alleszins gewerkt :wink: :!: :lol:

Alleszins, niet te veel over nadenken
.
Véél succes en hopelijk kan je ons supersnel goed nieuws komen brengen hé!

dat zijn ze dus hé, de gouden tips :wink:

veel succes! :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 03 sep 2007, 22:05

hopelijk ben je vlug zwanger :D
Afbeelding


Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 04 sep 2007, 07:49

ik duim mee!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 04 sep 2007, 11:14

mijn duimpjes staan ook alvast omhoog!!!

Werner was hier ook rotsvast overtuigd dat het dadelijk 'prijs' zou zijn, maar dat was niet zo, na 3 maandjes wel hoor. Ik heb hem de eerste 2 maanden beetje moeten troosten, begon al aan zichzelf te twijfelen :roll: :lol:

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 04 sep 2007, 20:10

Ik duim ook mee op goed nieuws.
Afbeelding

Gebruikersavatar
zotteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 apr 2005, 10:35
Locatie:kalken

Bericht door zotteke » 04 sep 2007, 20:16

Ik duim mee,maar zo als eerder gezegd het kan een jaar duren wat normaal is,bij mij duurde het bijna zolang,hopelijk bij jou vlugger.En niet teveel aan babyspullen denken dat doed er ook niet veel goed aan.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 04 sep 2007, 21:39

Heel veel succes! Veel "klussen" en proberen om er niet te hard mee bezig te zijn! Hopelijk breng je snel goed nieuws! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 07 sep 2007, 20:58

ik ben in de war...
Ik heb vraagjes

Weten jullie of gevoelige tepels als zo snel in uw vruchtbare dagen een teken van zwangerschap kunnen zijn?
Ik heb geen gevoelige borsten, enkel gevoelige tepels.
De eerste maand dat ik gestopt was met de pil, in juni, had ik dat ook zo een tien dagen voor mijn duivels erdoor kwamen.
Nu heb ik dat ook. Wil dat zeggen dat ik sowieso al niet zwanger ben?

Of wil dat nog niks zeggen? Of wil dat zeggen dat ik net mijn eisprong heb gehad?

Ik probeer mijzelf niet te zot te maken door te denken dat ik zwanger ben, maar het is de eerste keer en ik denk dat ik mij vanalles inbeeld. Het enige wat ik mij niet inbeeld is dat mijn tepels supergevoelig zijn nu...en dat had ik vroeger nooit.

Iemand een antwoord? :?:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Laborantje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 18:46
Locatie:Waasland

Bericht door Laborantje » 07 sep 2007, 23:08

Hey,
Dat kan er wel mee te maken hebben, dat het rond de ei-sprong is. Ik voelde mijne ei-sprong ook heel duidelijk en alles was toen ook gevoeliger.
Als je zwanger wilt geraken denk je elke keer van oei dat is een teken en misschien dit, bij mij toch toen ik echt zwanger was waren het uiteindelijk allemaal ander signalen. He enigste dat ik mij nog kan herinner was het constante gevoel dat mijn regels konde doorkomen en pijnlijkere borsten.
In ieder geval nog veel succes met het zwanger worden!
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 09 sep 2007, 12:55

succes met het zwanger worden veel klussen en nie te veel denken ik had ook al veel op voorhand van mijn schoonzus had geluk maar zou da nu nie op voorhand kopen anders want telkens je da ziet staan denk je van ja hoe lang nog ik heb zo lang moeten wachten wil je niet ontmoedigen maar ik had problemen dus daar lag het aan maar hopelijk kan je alles vlug gebruiken dus bootschap niet te veel denken klussen en klussen da zal het zijn succes.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

plum
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 sep 2007, 20:41
Locatie:Brussel

Bericht door plum » 13 sep 2007, 20:46

Mijn gyne had me gezegd dat als ik met de pil zou stoppen er de mogelijkheid was dat ik 2-3 maanden lang mijn regels niet zou hebben. Wel, ik kan nu bevestigen dat het klopt. Desondanks heb ik gevoeld dat er vanalles gebeurt: gevoeligere tepels bv. De ganse cyclus moet nu terug in z'n plooien vallen.

Gebruikersavatar
choeke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 aug 2007, 11:12

Bericht door choeke » 14 sep 2007, 11:04

Vooral er rustig bij blijven en genieten van het klussen. Wat ook succes heeft is je ventje die jou verwent hé. Dan komt alles sneller bij het eitje en jij hebt er nog plezier aan ook :wink:
Het zal lukken op een moment dat je het minste verwacht. Dus niet elke maand kijken van is het nu eindelijk gelukt. Dan stress je toch alleen maar en dat is allesbehalve goed.
Veel succes!!!!!!

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 18 sep 2007, 19:32

jawadde die weken na het klussen zijn verschrikkelijk seg!

Je zit zo in het onzekere hé! Zwanger of niet?
Gaan we onze :evil: krijgen of niet?
Overmorgen weten we het...

Sinds anderhalve week heb ik gevoelige tepels. Ondertussen is die gevoeligheid wat afgenomen.
Maar vandaag heb ik vlagen van misselijkheid gehad, maar dat ging gepaard met buikkrampen. Dus nu is mijn verwarring compleet: is het buikgriep of zwangerschap??? Een enorm verschil, maar ik heb er geen idee van... Testen is ook nog te vroeg denk ik aangezien mijn eerste NOD nog moet komen overmorgen...

Iemand wat goede raad?
Sorry voor mijn gezaag hier hoor maar ik ben zo wel wat in de war en zenuwachtig zo in mijn eerste ronde! :oops:

Groetjes
Ericardtje
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 18 sep 2007, 20:02

dat is ambetant hé, ik heb al veel symptomen gehad en zelfs een positieve test maar nog niet zwanger zenne, hopelijk loopt het voor jou ietsje anders :D
Afbeelding

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 20 sep 2007, 08:06

heykes

ik duim in elk geval enorm voor je mee. Ik ben vandaag ook 1 brok zenuwen. Vandaag ook mijn nod dagje.
Hoewel we nog 5 maanden gingen wachten voor een 4de wondertje, hopen we stiekem dat het ons toch gelukt is om zwanger te worden.
Ik heb hier al sinds mijn eisprong elke dag hevige menstruatie achtige krampen gehad dus heb er niet echt een goei oog in bij ons.

Het enigste wat mij nog een beetje hoop geeft op een zwangerschap is mijn buikje dat enorm rond staat en mijn moeder die woensdag vroeg voor wanneer ik uitgerekend was. Die wist het bij mijn 3 schatjes ook voor dat wij het wisten.

groetjes
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 20 sep 2007, 08:46

nessa20 schreef:heykes

ik duim in elk geval enorm voor je mee. Ik ben vandaag ook 1 brok zenuwen. Vandaag ook mijn nod dagje.
Hoewel we nog 5 maanden gingen wachten voor een 4de wondertje, hopen we stiekem dat het ons toch gelukt is om zwanger te worden.
Ik heb hier al sinds mijn eisprong elke dag hevige menstruatie achtige krampen gehad dus heb er niet echt een goei oog in bij ons.

Het enigste wat mij nog een beetje hoop geeft op een zwangerschap is mijn buikje dat enorm rond staat en mijn moeder die woensdag vroeg voor wanneer ik uitgerekend was. Die wist het bij mijn 3 schatjes ook voor dat wij het wisten.

groetjes
vandaag is ook mijn nod maar ik heb al possitief getest en heb nen positieve bloedtest. :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 20 sep 2007, 09:06

ik hoop dat ik dit 1 dezer dagen ook kan zeggen.
De familie is al op de hoogte van onze uitbereidings plannen sinds ons jintoke geboren is dus hoop deze keer op geen al te vele negatieve reacties. En als die er toch komen, krijgen ze een even ongepaste reactie als bij jinto.

ericardtje weet je al iets meer?
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

zwanger worden

Bericht door Aicha » 20 sep 2007, 09:39

veel succes!!!!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 20 sep 2007, 13:55

nessa20 schreef: ericardtje weet je al iets meer?
Mja ik had de laatste twee dagen al een voorgevoel dat mijn regeltjes gewoon zouden doorkomen, maar hoopte nog op een wondertje dat ik in mijn eerste ronde zwanger zou zijn al...

Maar deze nacht zijn mijn regeltjes dus op tijd en stond begonnen...
Dus ik vrees dat ronde 1 mislukt is :(

Ben ondanks het feit dat ik me er mentaal al op voorbereid had enorm ontgoocheld en teleurgesteld.
Maar ik zal wel niet de enige zijn die deze dingen meemaakt hé!?
Er zal dus niks anders op zitten dan gewoon af te wachten en te hopen dat we binnen een paar weken meer geluk hebben :?:

Maar ik heb het nu eventjes moeilijk om mijn teleurstelling van me af te zetten :(
Bij mij speelt vooral de schrik dat ik of mijn vriend om één of andere reden onvruchtbaar zou zijn. We hebben dat nog niet laten testen en denk dat dat in ronde 1 ook absoluut nog niet nodig is, maar dat is ergens mijn grote angst.
Moest ik nu gewoon al weten dat we allebei volkomen gezond zijn dan zou ik er niet zo van wakker liggen want dan weet je dat het een van de maanden toch eens zou lukken...
Ach ja, even verbijten en binnen een paar dagen hoop ik dat de teleurstelling wat weggeëbd zal zijn!

Groetjes!
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 20 sep 2007, 14:00

Veel succes. Ik duim nog n keer mee voor jullie in ronde 2 :lol:
Afbeelding

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 20 sep 2007, 14:27

heykes

Ik vind het echt jammer voor je dat je duiveltjes doorgekomen zijn. De moed niet opgeven.
Het gebeurd zelden dat iemand in de 1ste maanden zwanger is.
Ik ga er nu ook niet vanuit dat ik zwanger ben. In mijn hartje wil ik het ontzettend graag maar in mijn gedachten ben ik er totaal niet mee bezig.
Uit ervaring weet ik dat dit totaal niks uithaald. Hoe meer je ermee bezig bent, hoe harder je lichaam daarop inspeelt en hoe langer het duurt voordat je oventje gevuld is.
Ik spreek echt uit ervaring. Aan mijn bannertjes te zien, komen mijn schatjes snel op elkaar maar het heeft ons wel 9 maanden geduurt eer we zwanger waren van matthew en een dik jaar van jinto.

En die teleurstelling is normaal hoor. Denk dat elke vrouw dit wel heeft als ze graag een kindje zouden hebben. Ik heb periodes gehad dat ik echt boos was op mijn lichaam omdat het enkele malen uitgedraaid is op een miskraam in een vroeg stadium. En die schrik zit er bij mij enorm in om weer een wordertje te verliezen.

Als je echt wil, kan je jullie vruchtbaarheid elk moment laten testen. Zelfs als je nog maar net bezig bent voor een kindje. Een vriendin van me is samen met ons aant kindjes begonnen (november 2002) en dat terwijl haar man er nog niet klaar voor was. 2 jaar geleden hebben ze zich laten testen en blijkt dat haar man vermindert vruchtbaar is en hebben al 5 kid pogingen achter de rug en gaan volgende week starten met ivf.

laat je traantjes maar eens goed vloeien, dit helpt om de teleurstelling boven te komen.

groetjes
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 20 sep 2007, 16:03

die eerste dag dat ik mijn regels heb is altijd een beetje een dubbel gevoel, triestig omdat het weeral niet gelukt is maar blij want dan mag ik een nieuwe ronde clomid beginnen, ik moet mijn regels volgende week krijgen en ik voel weer vannalles en nog wat, veel succes voor jullie, hopelijk duurt het niet te lang hé :D
Afbeelding

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 20 sep 2007, 18:23

Ik denk dat we hier de jackpot gewonnen hebben :lol:

Heb mijzelf vandaag op enkele kwaaltjes betrapt en manlief begint ook al vermoedes te hebben.

Ik hoop dat mijn lichaam me niet voor de zot aant houden is want anders weet ik het nimmer wat ik me bij wel zwangerschapskwaaltjes moet voorstellen.

Pijns da als ik morgevroeg mijn :twisted: niet heb naar de apo ga voor een testje.
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 20 sep 2007, 18:25

hopelijk is het prijs hé :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

duimen

Bericht door Aicha » 20 sep 2007, 18:58

kzal duimen hoor nessa!!!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 20 sep 2007, 20:53

Ik hoop het heel hard voor jou!!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
zotteke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 apr 2005, 10:35
Locatie:kalken

Bericht door zotteke » 20 sep 2007, 22:21

Ik duim hier ook voor nessa en al de rest die zwanger probeert te geraken natuurlijk :wink:
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”