....

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 28 aug 2007, 08:52

Betty, ik wist niet dat je met May Faes ook kon bevallen. Ik ben daar overlaatst naartoe geweest met mijn handen en die is wel vriendelijk ja. Hoewel ze heeft zo wat weg van Depestel, een officier van het leger. :lol:
Ik denk dat we die nummerkes niet nodig gaan hebben want dat jij misschien al aan je vijfde bezig bent tegen dat ik voor mijn eerste kan gaan... Pfff sorry ben toch wel een beetje depri. Ik zit nu al aan dag 35 en nog geen :twisted: . Wat belooft dat dan voor de volgende cyclus? Ik moet met mijn beide voetjes op de grond blijven maar dat lukt soms niet zo goed. ik wou dat we al zes maand verder zaten, dan kon ik terug naar Depestel en middeltjes vragen... Ale we zullen maar es beginnen werken. SAAI!!! :oops: :lol:


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 28 aug 2007, 09:17

Awel ik kan goed geloven dat je van die onzekerheid en die lange cyclus depri bent !! kop op meiske we zijn er hier om je te steunen !! Wie weet zit ik je hier nu te steunen en je op te beuren en lukt het bij mij ook niet meer ik heb zo een raar voorgevoel ... heb ook bij mijn 2 laatste zwangerschappen problemen met de placenta gehad die bleef vast zitten . och ik mag er allemaal niet aan denken , ik neem gewoon het leven zoals het komt ... is niet altijd even makkelijk maar we zien wel . :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 28 aug 2007, 11:46

Betty niet slecht bedoeld maar is het voor u niet gemakkelijker om je er over te zetten dat het niet lukt? Je hebt al drie gezonde jongens. Wou dat ik die ook al had. :lol: Soit ik weet dat ik mij het niet te hard mag aantrekken. Maar ik heb echt enorm veel schrik dat ik er langer dan een jaar ga moeten overdoen. Daar is nu mijn kinderwens te groot voor. En ik wil niet alle problemen en dergelijke van Clomid en andere 'hulpmiddeltjes'. Soms word ik echt boos, meisjes die zwanger geraken van 1 keer en die er totaal nog niet volwassen genoeg voor zijn en dergelijk. En de mensen die het dan echt zo graag willen die moeten er soms verdomd veel moeite voor doen. Daarmee god bestaat volgens mij niet. :lol: neem dit nu niet verkeerd op eh mensen hier, maar het moest effe van mij af. Niet slecht bedoeld of geen kritiek maar zo voel ik het soms aan.

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 28 aug 2007, 12:14

ik begrijp wat je bedoeld hoor ! maar of het nu voor een eerste is of voor een 20ste een kinderwens is een kinderwens hoor ! ik heb over mijn eerste 2jaar gedaan en toen wilde geen enkele gyne mij helpen ik kreeg geen hormonen ofzo of ze wilde niets ervoor doen het moest maar zo lukken ! dus ik weet wel hoe je je voelt hoor ik heb het 2 jaar zo geprobeerd jij mag na 6 maanden al beginnen met hormonen , dus als het niet lukt heb je een goed vooruitzicht . ik denk gewoon dat het voor elke mama moeilijk is als ze niet zwanger geraakt .
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

zwanger worden

Bericht door Aicha » 28 aug 2007, 13:09

Ik begrijp ook wel wat jullie bedoelen en toen wij indertijd voor de eerste keer probeerden zwanger te geraken had ik ook zoiets van...als het nu bij een tweede of 3e kindje niet lukt dan heb je er toch al eentje of 2...

maar moet toegeven, net als annubis, eens je 1 kindje hebt en het verlangen naar nog een kindje is dan is dat gevoel net zo sterk als bij een eerste...


liefs aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 28 aug 2007, 13:31

Ik wil geen kritiek uiten ofzo eh, dat was zeker niet mijn bedoeling. Sorry als ik me verkeerd heb uitgedrukt.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 28 aug 2007, 14:07

Just me schreef:Ik wil geen kritiek uiten ofzo eh, dat was zeker niet mijn bedoeling. Sorry als ik me verkeerd heb uitgedrukt.
just me:

Ik neem dat zeker niet verkeerd op zunne! Iedereen mag hier zeggen wat hij denkt é :wink:

En voor ik de eerste keer zwanger was dacht ik ook zo hoor.( Heb ook 2,5 jaar geduld moeten hebben :wink:)
het is maar als je voor de 2e keer (of nog meer) die kinderwens hebt dat je dat gaat besefffen .

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 28 aug 2007, 15:28

Ik zal al zooo blij zijn als ik dat eentje heb momenteel. Dan denk ik wel dat de stress minder zal zijn en ik meer tijd zal hebben om zwanger te worden. alle dat is mijn idee dus. :lol: Maar tis gelijk jij zegt, misschien dat ik bij de tweede nog meer stress ga hebben. goh tis allemaal zo lastig en oneerlijk soms, maar ja je moet erdoor zeker? :lol:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 28 aug 2007, 15:44

het zal allemaal wel lukken ! ik duim in ieder geval voor je !! het leven is soms echt oneerlijk . vooral als je dan het nieuws hoort de dingen die er gebeuren . zoals van de week die drugsverslaafde moeder met haar tweeling
. de moeder is omgebracht met messteken en de kindjes zijn daarna van de rookontwikkeling omgekomen. als je dan hoort van vrouwen die niet kunnen zwanger geraken wat die moeten doen voor kindjes !! en vrouwen dat dan geen kindjes enz willen die doen dan zoiets ...
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 28 aug 2007, 15:54

ik denk dat dat hetzelfde gevoel is als het nu je eerste of je tweede is, just me je moet nu nog niet depri zijn, je bent nog maar net begonnen, je moet het positief inzien, als het niet op de natuurlijke manier zou lukken zijn er nog tal van middeltjes die ons kunnen helpen, ik weet dat het moeilijk is maar probeer af en toe je gedachten eens te verzetten, ik weet hoe je je voelt maar hopelijk voel je je vlug beter, het enige dat we kunnen doen is positief blijven en geduld hebben, wie weet zijn we nog samen zwanger :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 28 aug 2007, 15:55

Just me, ik kan best beghrijpen dat je even stoom moet aflaten, hoor!

En dan beter hier dan het allemaal op je omgeving uit te werken, hé... :wink:

Ik moet Annubis bijtreden dat die kinderwens sterk blijft hoor! Maar ik zie het toch meer als een "luxeprobleem" mocht het nu niet onmiddelijk lukken.

Blijf er toch maar in geloven, want dat is een voorwaarde om het te laten lukken! Geduld is een schone deugd hé! :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 29 aug 2007, 08:42

Ok vandaag gaat het terug goed met me. Nog wel steeds geen :twisted: maar ik voel me niet meer zo depri. Want dat was ik precies wel amai, als ik zo mijn berichtjes terug lees. :oops: En Mel, ik weet dat ik nog maar net begonnen ben, maar ik had gehoopt om nu 1 keer mijn :twisted: nog wel op tijd te krijgen en dan vanaf volgende maand pas zou moeten gaan stressen. Maar ja het is nu niet zo. Dus inderdaad hopen dat ze zo snel mogelijk arriveren en dan op naar de volgende ronde. En nu mijn eigen terug populair maken hier bij de mensjes want na mijn dagje gisteren en mijn berichtjes!! :lol: Man man wat was dat :?: :!: :wink:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 29 aug 2007, 13:32

Iedereen heeft wel zo eens dagen hoor ! ik denk moest ik hier mijn berichtjes allemaal teruglezen dat er ook wel zo zullen tussen staan . Wij begrijpen elkaar hier allemaal en steunen elkaar door dik en dun . hier kan je je stoom aflaten . de meeste hier hebben allemaal wel hetzelfde meegemaakt . Ik hoop dat je :twisted: er vlug zullen zijn . :wink:

groetjes en knufjes betty
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 29 aug 2007, 15:56

och niet mee inzitten, we hebben allemaal zo een dagen :D
Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 29 aug 2007, 16:00

Hallo iedereen,
wil iedereen die probeert zwanger te raken een hart onder de riem steken.
Mijn man en ik zijn sinds 7 jaar gehuwd en na een jaar huwelijk vonden we dat het tijd werd om eraan te beginnen.
Gemakkelijker gezegd dan gedaan: na 14 ICSI's is het nu eindelijk raak!
We hadden thans gezegd: Dit is nu echt de laatste keer dat we't proberen, en dan wilden we richting adoptie gaan.
Ben nu 17 weken en ik wil maar zeggen : hou vol hoe moeilijk het ook is , geef niet op. Na zes jaar is 't bij ons ook gelukt .
Ik begrijp wat jullie doormaken!
Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 29 aug 2007, 16:01

je heeft ons allemaal hoop, en een dikke proficiat hé, amai 14 keer, de aanhouder wint hé :D
Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 29 aug 2007, 16:06

Dank je.
Het is echt heel zwaar, zeker als je niemand je begrijpt.
Duim voor je :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 29 aug 2007, 16:11

ja dat kan ik mij voorstellen, ik ben nog maar 9 maanden bezig nu, en nu heb ik nog geduld maar als je zo een jaar of 3 bezig bent denk ik dat je regelmatig een dipje hebt, en bij jou 6 jaar dat zijn waarschijnlijk moeilijke tijden geweest maar jullie harde werk is toch nog beloond, ben blij voor jou :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nino!
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jul 2007, 17:31
Locatie:Nieuwkerken

Bericht door Nino! » 29 aug 2007, 16:14

Alfredje schreef:Hallo iedereen,
wil iedereen die probeert zwanger te raken een hart onder de riem steken.
Mijn man en ik zijn sinds 7 jaar gehuwd en na een jaar huwelijk vonden we dat het tijd werd om eraan te beginnen.
Gemakkelijker gezegd dan gedaan: na 14 ICSI's is het nu eindelijk raak!
We hadden thans gezegd: Dit is nu echt de laatste keer dat we't proberen, en dan wilden we richting adoptie gaan.
Ben nu 17 weken en ik wil maar zeggen : hou vol hoe moeilijk het ook is , geef niet op. Na zes jaar is 't bij ons ook gelukt .
Ik begrijp wat jullie doormaken!
Héél dikke proficiat! Ik ben oprecht blij voor jullie!

Zie je wel, erin blijven geloven is een deel van het werk!
Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 29 aug 2007, 20:17

ook van mij een dikke proficiat!

Ik zou er nu eigenlijk niet om geven als het nog heel even duurt, ik ga namelijk vanaf volgende maand veranderen van werk, en ik zou eigenlijk in mijn proef niet willen zwanger raken!

ALs het wel zo is, dan zien we wel hoe het loopt ze, maar tis echt door omstandigheden dat ik daar weg moest!

In elk geval, geniet van je zwangerschap!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 29 aug 2007, 20:21

bolleke je hebt dus de knoop doorgehakt, veel succes met je nieuwe job :D
Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 29 aug 2007, 20:47

Dat was bij mij ook zo. Ik was niet meer gelukkig op mijn huidig werk.
Was iets anders aan het zoeken omdat ik dacht dat dit toch de laatste ICSI was, en toch weer op niets zou uitdraaien. Mocht normaal 's maandags mijn contract gaan tekenen, maar moest 's vrijdags bellen voor mijn bloeduitslag. Die was dus positief.
Heb met plezier die nieuwe job afgebeld, maar ik mocht me terug aanmelden na bevallingsverlof.
Dus zie je maar hoe alles kan lopen. :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 29 aug 2007, 21:41

Bolleke, proficiat met je nieuwe job. Veel succes ermee. Ben blij dat je die knoop hebt doorgehakt. Misschien de grootste stressfactor die hierdoor verdwijnt. Ik wens je alle geluk toe en misschien dit jaar toch nog een positief plasje. :lol: Als je je werk goed doet dan nemen ze dat er wel bij. Maar natuurlijk liever eerst de proefperiode doorkomen he. :lol:

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 29 aug 2007, 22:28

Ik redeneer ook zo, als je echt je best doet, dan laten ze je niet zomaar gaan!

En als het wel zo is, dan zie ik dan wel wat we gaan doen eh ;-)
Zoiezo zal ik zeker deze maand nog niet zwanger zijn, vermits ik nog moet beginnen aan mijn tweede clomid reeks! En dan mag je de eerste drie maand nog zwijgen, dus het zou al moeten lukken eh ;)!

We zien wel, ik probeer er nu gewoon van te genieten dat het de laatste dagen zijn op mijn werk! Klinkt erg maar was echt de hel!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 31 aug 2007, 17:45

Alfredje,
nog een late profitiat van mij ook eh. :lol: was het gewoon rats vergeten toen ik mijn berichtje stuurde naar Bolleke. :oops: En nu lees ik het nog eens daarmee.

Bij mij nu dag 38 en nog geen :twisted: . Spijtig maar ja, nog effe geduld zeker. :lol:

Gebruikersavatar
Myla
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 18:50
Locatie:Lummen
Contacteer:

Bericht door Myla » 31 aug 2007, 17:49

Awel Just me ik kan je perfect verstaan seh! Ik had dat ook enorm, bij ons heeft het 4 jaar geduurd eer we Kyan hadden en ik dacht dan ook zo van bij andere koppels "ach ge hebt tenminste toch al ene" en ge kunt daar niks aan doen, das een heeeel normaal gevoel meiske :wink: Ik hoop dat het voor u ook snel mag lukken!
AfbeeldingAfbeelding

Ontzettend trotse mama van Kyan!!!


Afbeelding

Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 31 aug 2007, 20:57

Echt waar blijven volhouden.... ook als je het niet meer ziet zitten. De aanhouder wint :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 03 sep 2007, 08:37

Ik zie het nog wel zitten hoor. :lol: Maar toen effe niet op die moment. Is toch stom hoe een vrouw zo kan wisselen van haar humeur/gedachtengang. :lol: Vandaag dus dag 40 en nog niks. Soms zo het gevoel dat ze gaan komen, maar loop al een paar weken rond met een inlegkruisje. :lol: Enkel komen :twisted: niet. Snik Snik. Ik zit dan nog met het probleem dat ik binnen twee weken vertrek op verlof. Wil ze echt niet juist dan krijgen. Maar aangezien ik dus niet weet wanneer ze gaan komen... Goh ik weet niet goed wat doen.

Betty, kan May ook pillekes voorschrijven om je :twisted: te krijgen of moet je daarvoor echt bij Depestel zijn?

Groetjes
Just me

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 03 sep 2007, 12:34

Just me schreef:Ik zie het nog wel zitten hoor. :lol: Maar toen effe niet op die moment. Is toch stom hoe een vrouw zo kan wisselen van haar humeur/gedachtengang. :lol: Vandaag dus dag 40 en nog niks. Soms zo het gevoel dat ze gaan komen, maar loop al een paar weken rond met een inlegkruisje. :lol: Enkel komen :twisted: niet. Snik Snik. Ik zit dan nog met het probleem dat ik binnen twee weken vertrek op verlof. Wil ze echt niet juist dan krijgen. Maar aangezien ik dus niet weet wanneer ze gaan komen... Goh ik weet niet goed wat doen.

Betty, kan May ook pillekes voorschrijven om je :twisted: te krijgen of moet je daarvoor echt bij Depestel zijn?

Groetjes
Just me
may kan die ook voor schrijven hoor . als je de situatie uitlegt dan zal ze dat wel willen doen. Nu heb ik vandaag aan het school van onzen alessio gehoord dat may terug zou gaan doen aan ontwikkelingshulp . ik hoop dat het niet voor direkt is want zou wel liever bij haar onder begeleiding gaan dan bij de pestel.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 03 sep 2007, 12:39

Ik wil echt niet het risico lopen om ze dan juist te hebben. Maar ja, voor tzelfde geld heb ik ze ook niet he, tijdens ons verlof. Pfff tis allemaal zo ambetant. Zal anders straks wel es bellen. Hoop alleen dat die zich aan haar beroepsgeheim houdt, want die kent mijn schatke zijn ma goed en die weet niet van mijn pilstoppen. :wink: :lol:

Amai ontwikkelingshulp? Heb er toch nog niks van gehoord, dus hopelijk niet he. :wink:


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”