Auw...

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)
cup

Bericht door Aicha » 07 aug 2007, 14:07

just me,

tja, dat zit er toch dik in zunne!

bij mij was dat zelfs het eerste zichtbare teken van mijn zwangerschappen en tijdens de borstvoeding... :roll: denk dat je dit niet wil weten :lol: :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 07 aug 2007, 14:20

ik had eerst nen C en toen ik zwanger was van onzen alessio en erna DD toen van onzen edwardo E en nu na imilio E maar dikwijls F :oops: :shock:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 07 aug 2007, 14:24

Het ergste is dat mijne vriend dat dus niet merkt eh. Hij denkt dat ik zot word. :roll: :shock: Als ik nog maar gewoon zit op ne stoel met eender welk topje, dan staan die echt zo rond en vol. :lol: :D Echt raar. Had zoiezo al niet weinig van men eigen en nu is da nog meer. Jezus... Ik hou men hart al vast voor als ik zwanger ben ooit, of beter gezegd mijn tetten!!! :lol: :D

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 07 aug 2007, 14:26

ik had ook nen B-C voor mijn zwangerschap en tijdens nen D en tijdens de BV ook nog en sinds k gestopt ben nog maar een Bke pff al mijn BHs zijn te groot is da normaal da die 'krimpen' na de BV????
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 07 aug 2007, 14:26

hmm hmm annubis da klinkt bekent : ik had eerst een B , tijdens en na lasse C en nu een D...
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 07 aug 2007, 14:30

Krimpen ze na de borstvoeding? :? dat is dus nog zoiets eh waar ik nu al over pieker? Zou ik bv geven of niet? hoor van iedereen dat je die kans moet nemen enz. Maar ik zie mezelf nu nog niet zitten in een cafe of bij vrienden of dergelijk en mijn kind aan de borst te leggen. Ben daarvoor een beetje te schuchter. Trouwens, dan moet ik alles doen en kan mijn vriend mij nooit eens bijstaan... Jeminee, zwanger worden een pretje... :D :lol:

Gebruikersavatar
nikitje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jul 2007, 16:41
Locatie:Geraardsbergen
Contacteer:

Bericht door nikitje » 07 aug 2007, 14:54

als je het niet ziet zitten moet je zeker geen borstvoeding geven, ik ga dat wel doen, omdat ik er niet mee zit om ergens anders bv te geven, als je daarvoor te schuchter bent, dan word dat idd moeilijk, je zeker niet verplicht voelen hoor, als je dat forceert dan lukt het toch niet...

of ze weer krimpen na bv weet ik niet, bij de ene wel bij de andere niet, een vriendin van mijn moeder die heeft geen borsten meer over echt, die ging van een B naar een AA cup... en een vriendin van mij die heeft dan terug alles gehouden, bij sommige komt het weer gewoon zoals voor de zwangerschap... tis moeilijk te zeggen wat het bij jou zal worden dan he
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

boezem

Bericht door Aicha » 07 aug 2007, 14:59

na de borstvoeding nemen ze heus wel weer in volume af hoor! Hoeveel? ja, dat verschilt bij iedere vrouw.
Ik heb terug mijne c maar vroeger was dat een kleine c, nu een grote. Voor mij prima!
Sommige vrouwen houden iets meer over dus dan voor de zwangerschap maar zer zijn er ook die het met wat minder moeten stellen.

De twijfels die je hebt omtrent bv die hebben vele aanstaande mama's . Zou me daar niet te veel zorgen over maken en idd ook zeker met bv starten. het voeden in gezelschap valt heus wel mee hoor; Veelal zien mensen zelfs niet dat je aan het voeden bent. er zijn voedingsbh's en bv-tshirts die dat allemaal makkelijker maken en vooral...oefening baart kunst hé :wink:
Jou vriend kan je bij heel veel andere dingen wel helpen en als je af en toe eens afkolft kan de papa gerust ook eens flesje geven.


Liefs Aicha
Laatst gewijzigd door Aicha op 07 aug 2007, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 07 aug 2007, 15:30

amai mijn vriend gaat content zijn als hij leest dat je borsten groeien tijdens de zwangerschap :lol: , ik zie da niet minder zitten, ik heb al een D en ben niet zwanger, da belooft :shock:
Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 07 aug 2007, 15:53

Hey "Just Me"

Ik heb maar even borstvoeding kunnen geven en mijn borsten zijn serieus vermindert...
Maar ben daar wel content om want had wat te grote borsten vond ik zelf..
En ivm dat borstvoeding geven...
Als je het kunt, zou ik het zeker doen want het is zo goed voor je kindje...
Zeker die 1ste weken zijn belangrijk..
En het contact dat je dan hebt met je kindje is ook heerlijk!
En als je wat verlegen bent, kan je altijd afkolven he als je ergens naartoe gaat...
Dat deed ik ook altijd.
Echt handig!
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 07 aug 2007, 16:03

Heykes, bedankt voor jullie reacties ivm bv. Liep er al een tijdje mee rond maar dierf er niks van zeggen. Ben nog niet zwanger en loop al met zo'n dingen rond in mijn hoofd. Wel erg ze... :oops:
Maar wat is het probleem nu eigenlijk waarom ik twijfel over bv? wel ik zal het es zeggen. Maar ik vind het mega stom ze. Durf het eigenlijk niet te vertellen... :oops: :oops: Maar goed, heb al wel meer stomme vragen / dingen geschreven hier dus kan dit er ook nog wel bij. :lol:
Zie ik kan het zelfs nog niet verdragen dat mijn vriend aan mijn borsten komt met zijn tong of mond of hand. :cry: Dat geeft me zo'n een ambetant gevoel en dan trek ik direkt weg. Dus stel je voor dat ik het toch probeer en het lukt niet of ik kan er niet tegen. Wat dan? Dan komt dat wel stom over eh, dan denk ik mij een mislukking te voelen.... goh tis allemaal nog zover af hoor, ik weet het. Maar op dat vlak ben ik toch al serieus aan t nadenken. Bij ons heeft niemand dat gedaan (zus, schoonzus) en het zijn allemaal gezonde kindjes. Het is soms wle frustrerend ze. Weet ook niet wat mijn vriend het liefste heeft. Want tenslotte, na de geboorte is het meestal pappies-time eh en als ik bv geef heeft hij zijn pappies-time toch niet. gggrrrrhhh :evil: zo lastig onderwerp voor mij....

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 07 aug 2007, 16:25

ik ben ook niet zo voor borstvoeding maar meer omwille van de praktische kant, achter 3 maanden ga ik sowieso weer gaan werken en dan moet ik toch stoppen maar ik vind wel dat je op die manier een zeer innige band met je kindje hebt, ik ben er in ieder geval nog niet uit, maar da zijn zorgen voor later, eerst zwanger worden :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 07 aug 2007, 16:28

Weet je, proberen kan nooit geen kwaad..
Daarna kan je nog zien :)
Maar het is het proberen echt waard, anders heb je misschien achteraf spijt.
Echt een intens gevoel, en dat je kindje je aanraakt geeft een heel ander gevoel dan je partner dat doet hoor. :wink:
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 07 aug 2007, 16:42

ai aia ai :lol: wat een problemen allemaal :lol: nu ik moet zeggen bij ging da vanzelf de vroedvrouwen zeiden 'gij hebt precies nooit anders gedaan' en idd borstvoeding geven is een heel ander gevoel dan als je vriend/ man eraan komt!!! het is oms wel een opluchting als hij begint te zuigen want als je er wat lang tijd tussen hebt gelaten tss de voedingen dan staan ze nogal gespannen en dan is da nogal een opluchting al ze beginnen te drinken :roll: ik heb er nu wel een beetje spijt van dat ik ermee gestopt ben mr ja heb het toch drie maanden volgehouden e!!! :wink:

in het openbaar geven val ook best mee hoor in't begin had ik het daar ook een beetje moeilijk mee maar op den duur pff deed ik da gewoon overal :shock: je ziet dt echt ni hoor je kindje z'n hoofdje hangt ervoor en je moet gewoon zien dat je er een beetje op gekled bent dat je alles nog een beetje goed kan trekken e.
ik heb zelfsvrouwen gezien die een doekje legden over hun schoudr en het hoofdje van de baby en dan zag je echt niets hoor...

alle das weeral stof tot nadenken maar as je het ij vraagt de tweede zeker weer :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 07 aug 2007, 16:45

hihi T1n3 dat zal mijn vriend niet graag lezen denk ik. :P
Goed, heb gezegd dat het stom is dat ik er nu al over peins. Maar overal hoor je over bv en dat het zo goed en geweldig is en ik vroeg me af of ik nu abnormaal ben of alle andere mensen. :D Grapje eh.
Ja idd Mel, eerst zien dat we zwanger geraken. Kan mij een paar dagen geleden nog zien zitten maar nu zal ik toch wel blij zijn dat het einde van de cyclus in zicht is. Het zal wel niet gelukt zijn dees maand, maar dat geeft niet. Ik ben gewoon curieus wanneer ik mijn ms ga krijgen. Ik betrap mezelf er al op dat ik zenuwachtig ben en een beetje (ijdele) hoop heb. :lol:

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 07 aug 2007, 17:11

ik heb nu nog meer hoop, je moet maar eens lezen bij topic moeilijkheden bij het zwanger worden: weeral overtijd
Afbeelding

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 07 aug 2007, 18:03

ik heb bij alledrie bv gegeven en mijn borsten zijn niet gekrompen :? integendeel ze blijven zo groot en zijn steviger geworden ! :D
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 07 aug 2007, 18:15

Steviger dan nog wel... mor gij hebt chance zenne madammeke :D
Die vn mij zijn juist kei slap geworde :(
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 07 aug 2007, 18:20

die van mij zijn ook niet gekrompen. Alé ja ze zijn niet hetzelfde gebleven als voor of tijdens de zwangerschap maar zeker niet minder als voor de zwangerschap.
En ik vind toch ook dat die slap geworden zijn. Annubis wat is je geheim? :lol:

Trouwens mijn borsten waren al aan het verdikken vooraleer ik officieel wist dat ik zwanger was. Daardoor had ik een vermoeden.

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 07 aug 2007, 18:23

Mel ik heb het gelezen en ik vind het super spannend in uw plaats. Ik duim echt voor je. Gun het je zo hard, na die maanden proberen. Ikzelf ben nog maar van 20 juli gestopt met mijn pil, dus bij is t echt ijdele hoop ze. Ten vroegste over 20 dagen zoiets kan ik hoop krijgen en dan nog. :)

Ik was tevreden met mijn cup. nu is t weer effe wennen maar op den duur wen ik daar ook wel aan zeker. :lol:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 07 aug 2007, 18:26

mijn geheim nen creme van agnes b de online winkel voor cosmetica

Afbeelding

ook als ik onder de douche sta geef ik mijn borsten wisselbaden warm koud en zo heel de tijd afwisselen . en eindigen met koud water . smorgen met een washandje met koud water er is over gaan . :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
T1n3
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 jul 2007, 16:34
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door T1n3 » 07 aug 2007, 18:33

Morge is probere 8)
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 08 aug 2007, 10:38

Annubis bedankt voor je stille wenk. :lol: allemaal proberen nu om stevige borsten te houden! :D

Ik had vanmorgen steken in mijn linkse zij. Weet niet wat dat was, maar het stak. :oops: Misschien mijn eitje dat zich erin wringt. :P Zou ijdele hoop zijn al deze maand. Maar toch blijven we hopen. :wink: het zou wel leuk zijn, moest het nu al prijs zijn. Maar dat denkt iedereen.

Ben es benieuwd voor Mel trouwens. Hoop dat zij goed nieuws heeft.

Annubis, hoe zit het eigenlijk met jou? Nog last van iets? :D

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 08 aug 2007, 15:18

man man man zwijgt ik heb last van alles maar het zit vooral in mijn hoofd denk ik ... :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 08 aug 2007, 15:31

hier vantzelfde :?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Just me
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 jul 2007, 13:22
Locatie:Zoersel

Bericht door Just me » 08 aug 2007, 20:46

De moed niet opgeven eh Mel. Ben er zeker van dat het is gelukt. Alleen iets te vroeg getest. hou vol! :lol:

Annubis, ik voel niks eigenlijk, maar denk dat ik zelfs nog niet in mijn vruchtbare dagen zit. Zou dat es moeten uitrekenen he. 8)


Plaats reactie

Terug naar “Zwanger worden”